abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25011785
Jij ook heel veel succes! En onthou die regel dat het gemarkeerd moet zijn, als het aan beide zijden 15 cm uitsteekt mag je alleen gaan rijden als het gemarkeerd is, stink er niet in! En denk ook aan de aanhangwagen op de snelweg etc, niet harder dan 80.
pi_25012261
Ok, ik moet dus rijlessen doen voordat ik me rijexamen mag halen. Maar ik kan al goed autorijden, maar daar heeft de rijschool denk ik geen boodschap aan. Toch hoop ik dat ik minder lessen nodig heb. Iemand enig idee rond hoeveel lessen dat zal uitkomen?
De status 'bagger-user' voorbij
  woensdag 9 februari 2005 @ 21:46:47 #253
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25012672
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 21:27 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ok, ik moet dus rijlessen doen voordat ik me rijexamen mag halen. Maar ik kan al goed autorijden, maar daar heeft de rijschool denk ik geen boodschap aan. Toch hoop ik dat ik minder lessen nodig heb. Iemand enig idee rond hoeveel lessen dat zal uitkomen?
Aangezien je al goed kan autorijden (ik weet niet hoe goed) gok ik op 15 tot 20 lessen.
Era Vulgaris
pi_25012815
Dat zou wel tof zijn
  woensdag 9 februari 2005 @ 22:10:46 #255
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_25013123
Ik had net mn aller-aller-aller laatste reguliere rijles voor mn examen... Aantal dingen doorgenomen.
Ook onder de motorkap.. Was die vent vergeten.. *zucht* maar dat was niet moeilijk

Ik begin nu wel zenuwachtig te worden voor vrijdag.. Ik ga er vanuit dat ik zak, omdat het vorige week heel erg kut ging (wel beter, want nu had ik een wake up call), dus eigenlijk kan het alleen maar meevallen.
Misschien zeggen meer mensen dit, maar ik weet eigenlijk bijna zeker dat ik zak
Mn instructeur zegt dat ik het echt wel ga halen (maar wat weet hij nou, hij stopt voor groen licht, zie eerdere post)

Enniewee... Wens me succes!
I'll be needing it

En blijf een beetje uit de buurt van 't CBR in Rotterdam Noord.. Dan heb ik wat meer ruimte

Ik post vrijdagavond nog wel..
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
en dat zij dan denken gawd damn nigga/woman
pi_25013241
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:10 schreef M_M het volgende:
Ik had net mn aller-aller-aller laatste reguliere rijles voor mn examen... Aantal dingen doorgenomen.
Ook onder de motorkap.. Was die vent vergeten.. *zucht* maar dat was niet moeilijk

Ik begin nu wel zenuwachtig te worden voor vrijdag.. Ik ga er vanuit dat ik zak, omdat het vorige week heel erg kut ging (wel beter, want nu had ik een wake up call), dus eigenlijk kan het alleen maar meevallen.
Mn instructeur zegt dat ik het echt wel ga halen (maar wat weet hij nou, hij stopt voor groen licht, zie eerdere post)

I'll be needing it

En blijf een beetje uit de buurt van 't CBR in Rotterdam Noord.. Dan heb ik wat meer ruimte

Succes
  woensdag 9 februari 2005 @ 23:35:35 #257
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25014994
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 22:10 schreef M_M het volgende:

I'll be needing it

Wij duimen voor je....
Misschien helpt het om een redbull (of een imitatie daarvan) te drinken een half uurtje voor je examen gaat doen.
Ok, het is niet rustgevend, maar wel goed voor je oplettendheid !
Enne, neem een goed boek mee naar het CBR voor als je moet wachten. Helpt hoor
Era Vulgaris
  donderdag 10 februari 2005 @ 01:03:06 #258
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25016705
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
Net nog ff dat kleine examentje op de site van CBR gedaan, alle 10 vragen goed, je kan daar ook een alcoholtest doen om te kijken wat je daarvan weet. Ook 8 van de tien goed. Ik moet me denk ik niet zo druk maken, maar het is zoooo belangrijk voor me dat ik slaag morgen. De 24e begint mijn 8 daagse rijopleiding maar dan moet ik dus wel theorie hebben
sorry maar die opleidingen zijn echt vaak troep
slagingspercentage is er ook niet hoog bij, zoiets als rijden leer je door alles even ook te laten rusten. en daarna relativeren.

maar maak je niet druk over je theorie

je zult slagen ik weet het zker
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_25017533
quote:
Op zondag 6 februari 2005 17:05 schreef Hik het volgende:

[..]

4000 euro is een hoop geld, dat zal niemand ontkennen. Maar het grootste deel van dit geld zit in de rijlessen (de kosten voor een examen bij het CBR zijn iets meer dan 80 euro, de rest zijn kosten van de rijschool!). Het kan natuurlijk zijn dat je vriendin gewoon vrij veel lessen nodig heeft, maar het kan ook zijn dat ze zijn een rijschool of instructeur zit die niet zo denderend is, of waarmee het gewoon niet klikt. Zeker als haar verhouding met de huidige instructeur nogal is verpest bestaat natuurlijk altijd de mogelijkheid om te switchen. Kijk bij het kiezen van de rijschool ook eens op http://www.rijschoolgegevens.nl/ (ze kan hier ook de gegevens van haar huidige rijschool bekijken). Let wel: slagingspercentages zeggen natuurlijk niet alles!

Tenslotte nog het gebeuren met het examen. Het lijkt me zinvol als je vriendin haar verhaal eens duidelijk op papier zet en hiermee naar de klachtenafdeling van het CBR regiokantoor bij haar in de buurt gaat (adressen kun je vinden op http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=79 ). Laat in de klachtbrief eventuele klachten over de rijschool buiten beschouwing; het CBR kan hier niets aan doen (hiervoor moet je bij de rijschool, of eventueel bij de brancheorganisatie van je rijschool zijn). Ze zullen op zijn minst zeer serieus naar de klacht kijken!

Succes!
Dan had ik toch wel geluk, mijn eerste 2 examens waren inbegrepen in het pakket van 30 lessen dat ik had (1300 euro) alleen had ik die tussentijdse toets nooit moeten nemen, net als de rijopleiding in stappen is dat pure geldverspilling
Toch denk ik dat er veel meer van dit soort extreme gevallen zoals die van m'n vriendin zijn, kandidaten die 4 keer (onterecht) zakken vanwege zenuwen of onvoorziene (weers-of verkeersomstandigheden en duizenden euro's armer zijn, dan zakt de moed je wel in de schoenen en moet je nog maar genoeg geld hebben of niet zo gefrustreerd zijn dat je er helemaal de brui aan geeft en niet eens meer een rijbewijs hoeft, zoals user BMWM3 geloof ik, of heeft ie 'm inmiddels al?
Ik hoop echt dat ze de 4e keer slaagt en zal je advies aan haar doorgeven, bedankt!
Morgen even lekker naar de Ikea met de bolide...
pi_25017579
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:35 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Wij duimen voor je....
Ok, het is niet rustgevend, maar wel goed voor je oplettendheid !
Ik heb een aantal paracetamolletjes ingenomen voor m'n examen, daar schijn je ook alert van te worden
En 2 bananen als ontbijt, daar schijn je weer rustig van te worden, en het kauwen op een kauwgompje schijnt de concentratie met 12% te bevorderen, is onderzoek naar gedaan
Bij mij heeft het waarschijnlijk geholpen want ik ging overdreven kijken, reed lekker met het verkeer mee en bleef rustig toen ik een foutje maakte
Succes iedereen die nog examen moet doen, jullie halen het wel, gewoon even laten zien dat je kan rijden...
  donderdag 10 februari 2005 @ 08:43:36 #261
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25018758
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 02:18 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch denk ik dat er veel meer van dit soort extreme gevallen zoals die van m'n vriendin zijn, kandidaten die 4 keer (onterecht) zakken vanwege zenuwen of onvoorziene (weers-of verkeersomstandigheden en duizenden euro's armer zijn...
Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die onterecht 4 keer zakken, sorry hoor...
Dat je één, of misschien twee maal pech hebt met weer, dat je zenuwachtig bent en het slecht klikt met de examinator... daar kan ik misschien nog inkomen. Maar 4 keer?!?! Dan is er gewoon echt nog wat mis met je rijstijl, sorry. Nogmaals: kans is ook dat je rijschool of rijinstructeur niet past bij jouw leerstijl. En in het geval van je vriendin (rekensommetje hierboven: bijna 100 lessen...en geloof me: dat is niet gewoon!) is dat zeker een optie...

En dan nog wat anders: iedereen is méér nerveus voor een examen, dat is logisch. Maar je kunt je afvragen in hoeverre extreme zenuwen iemand, zoals jij aangeeft "onterecht" laten zakken. Als iemand zó nerveus reageert op een examen, hoe reageert iemand dan op een stressvolle, ingewikkelde verkeerssituatie?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 10 februari 2005 @ 08:50:03 #262
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25018802
By the way, voor de liefhebbers...

Tijdens het nationaal verkeersexamen op tv (27 maart) zullen de volgende mensen examen gaan doen: Mieke de Boer (dartster), Mark van der Linden (society verslaggever), Ali B. (rapper) en Kelly (alweer ).
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  donderdag 10 februari 2005 @ 09:37:17 #263
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25019218
Zouden ze Ali B achteruit laten inparkeren denk je ?
  donderdag 10 februari 2005 @ 13:26:13 #264
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_25022608
Hello, Aangezien ik binnenkort mag beginnen met lessen enzo Wil ik wel es weten wie ervaring heeft met bepaalde methodes.
Nu heb ik gehoord, dat bij RIS het slagingspercentage hoger is en het "makkelijker" is. Dus heeft iemand hier ervaring mee, of andere methoden. Informeer me
  donderdag 10 februari 2005 @ 14:21:41 #265
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25023384
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:26 schreef Boink het volgende:
Hello, Aangezien ik binnenkort mag beginnen met lessen enzo Wil ik wel es weten wie ervaring heeft met bepaalde methodes.
Nu heb ik gehoord, dat bij RIS het slagingspercentage hoger is en het "makkelijker" is. Dus heeft iemand hier ervaring mee, of andere methoden. Informeer me
Grappig, ik zit er net een stukje over te lezen...
(Ik heb zelf al 11 jaar mijn rijbewijs dus kan niet zeggen hoe het me zélf bevalt!)

Korte quote: van de RIS-kandidaten die vorig jaar voor de eerste keer opgingen voor het examen slaagde 69,4%, tegenover een landelijk gemiddelde van 47,15%

Dat klinkt wel ok dus...

Meer over de RIS: http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=36
pi_25023820
En geslaagd met 2 fout
pi_25024007
stuk makkelijker dan die oefentoetsen hè
  donderdag 10 februari 2005 @ 15:44:04 #268
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25024549
Gefeliciteerd!
pi_25024865
Dank jullie wel! Er zaten een heleboel vragen bij met exact dezelfde plaatjes en tekst als die ik heb geleerd dus dat was wel fijn. En idd een stukje makkelijker toch wel Toch een aantal dingen die ik niet wist zoals, een aanhangwagen weegt meer dan 900 kilo, wanneer moet deze apk gekeurd worden? Nah iets van nooit, eens per jaar of eens per 3 jaar. Echt niet geleerd hoor Had eens per jaar gegokt en dat was goed
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:22:14 #270
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25026314
gefeliciteerd

En boink
ik volgde ook de RIS cursus en die is echt heeeeel goed en gemakkelijk
je krijgt een boekje en dan neem je voor dat je gaat lessen al door wat je gaat behandelen.
eitje
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:45:26 #271
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25026600
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 16:19 schreef heaven7 het volgende:
Dank jullie wel! Er zaten een heleboel vragen bij met exact dezelfde plaatjes en tekst als die ik heb geleerd dus dat was wel fijn. En idd een stukje makkelijker toch wel Toch een aantal dingen die ik niet wist zoals, een aanhangwagen weegt meer dan 900 kilo, wanneer moet deze apk gekeurd worden? Nah iets van nooit, eens per jaar of eens per 3 jaar. Echt niet geleerd hoor Had eens per jaar gegokt en dat was goed
gefelicteerd!!!

Ik ben ook geslaagd 1 fout

enneh dat van die apk op een aanhangwagen, die had ik ook en het antwoord was dus "nooit" heb jij ooit gehoord van iemand dat 'ie zijn aanhangwagen moest laten keuren?? Ik had 1 fout en dat was van het politiemannetje met zijn arm naar voren, en welk verkeer dan moest stoppen. Kijk je formuliertje nog maar eens na
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 10 februari 2005 @ 18:48:57 #272
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25026645
goooooed hoor
proficiat, je zou je ook moeten schamen wil je zakken voor je theorie
pi_25026808
Ik ken uberhaupt niemand met een auto plus aanhangwagen, laat staan dat mensen mij vertellen dat ze hun auto moeten laten keuren Dus nee, dat kan ik niet weten.
Valt dat dan onder catagorie "Algemene bepalingen verkeerswetgeving?

Suggereer alsjeblieft niet dat ik dom ben want ik ben wel mooi geslaagd met maar 2 fout hoor
  donderdag 10 februari 2005 @ 19:15:37 #274
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_25026968
Whohoooo Senorita!! wie suggereert dat je dom bent? Ik iig niet hoor! Ik zeg alleen maar dat ik die vraag ook heb gehad en dat ik als antwoord "nooit" heb geggeven en dat dat bij mij goed was!

Ik feliciteer je toch ook hierboven???? beetje lichtgeraakt? je moet juist blij zijn vandaag!! vier het een beetje!! je bent iig door de eerste fase heen!

Ik vat er iig nog een pilske op! Proost! jaja ik weet dat dat anderhalf uur nodig heeft om weer af te breken in het lichaam en dat ik er rekening mee moet houden dat ik morgen nog op de scooter naar mijn werk moet
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_25027599
Goeie reactie, schop onder mn kont heb ik nodig! Sorry.

Ook gefeliciteerd natuurlijk
  donderdag 10 februari 2005 @ 20:30:13 #276
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25027931
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 20:59 schreef heaven7 het volgende:
Jij ook heel veel succes! En onthou die regel dat het gemarkeerd moet zijn, als het aan beide zijden 15 cm uitsteekt mag je alleen gaan rijden als het gemarkeerd is, stink er niet in! En denk ook aan de aanhangwagen op de snelweg etc, niet harder dan 80.
dit hoeft helemaal niet gemarkeerd te worden
pi_25027991
Uh, jawel, als het meer dan 10 cm uitsteekt moet dat gemarkeerd zijn.
  donderdag 10 februari 2005 @ 21:58:45 #278
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25029314
hoe dan?
pi_25029706
Met markeringsborden, van die rode met witte strepen.
  donderdag 10 februari 2005 @ 22:37:34 #280
61284 Folkwin
Muisje op het kruisje!
pi_25030077
Begonnen ergens in september, morgen laatste les.

Dan heb ik 31 uur erop zitten en dan a.s. woensdag m'n examen!
"I don't know things I'm supposed to know, but I do know things I'm not supposed to know"
pi_25039216
Vandaag voor de 3e keer op geweest binnen een maand tijd en... ik ben GESLAAGD

Om vijf uur ging ik pitten Half 11 werd ik wakker... En om 10:40 uur stond de lesauto alweer voor de deur. En ik was gaar Maar goed ben toch geslaagd

Had het voordeel dat ik dezelfde examinator had En hij werd zelf ook beoordeeld door een mentor die meereed (waardoor mijn rijinstructeur niet mee mocht rijden )

Maar goed. Ik ben geslaagd

[ Bericht 3% gewijzigd door Dipstaart op 11-02-2005 19:29:42 ]
pi_25040178
* wanneer je begonnen bent 22 februari 2004

* of en wanneer je geslaagd bent. Theorie; 11 juni 2004 (1e keer, 1 fout), Praktijk; 27-09-2004 (1e keer )

* hoeveel lessen je hebt gehad. 35 lessen van 1,5 uur, maar met een pauze van 2 maanden

* hoevaak je instructeur al heeft moeten ingrijpen mijn instructeur was pendaalgeil.

* natuurlijk ook alles over je motor/brommer rijbewijs en al het andere wat met je rijbewijs te maken heeft. brommer heb ik al iets van 3 jaar, gehaald na 3 keer
  vrijdag 11 februari 2005 @ 14:35:07 #283
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_25040470
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 23:35 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Wij duimen voor je....
Je had harder moeten duimen!!

Basterds hebben me laten zakken
Volgende keer beter

Het kan ook een beetje aan de zenuwen hebben gelegen dat ik een weg inreed die ik niet in mocht rijden en in zn 3 op wilde trekken vanaf een helling.. Minor details

*zucht*
dan zeggen we niet 'hey jij met je strakke kontje' maar 'hoe Joep met je gekke hondje'
  vrijdag 11 februari 2005 @ 20:20:05 #284
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25046068
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 14:35 schreef M_M het volgende:

[..]

Volgende keer beter

Het kan ook een beetje aan de zenuwen hebben gelegen dat ik een weg inreed die ik niet in mocht rijden en in zn 3 op wilde trekken vanaf een helling.. Minor details

*zucht*
damn, altijd moeilijk om op een slecht nieuws-bericht te reageren.
Wat zei je instructeur ervan ?
Era Vulgaris
pi_25047127
quote:

Volgende keer beter

*zucht*
Baluh De volgende keer zullen we onze duimen blauw draaien!
Kop op he!
  vrijdag 11 februari 2005 @ 23:26:36 #286
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25048874
komt goed

[ Bericht 10% gewijzigd door Pumatje op 11-02-2005 23:31:59 ]
pi_25049388
ik snap niet wat iedereen gek doet met bananen eten voor die tijd en gestress

Ik ben gewoon in die auto gaan zitten en gaan rijden zoals ik altijd doe, ff rijden en klaar was ik

Jullie moeten jezelf niet zo opfokken en zo gestressed doen! gewoon relaxed man..

Ik heb 'm in 20 lessen in 1x gehaald en nog nooit ge-oefend met mn pa voor die tijd ofzo.

ik ben wel auto-freak maar of dat nou echt helpt
///M powert :P
pi_25051311
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 00:04 schreef hoidoei het volgende:
-stoer verhaal-
Je hebt gewoon veel minder last van zenuwen/faalangst/stress dan de meeste examenkandidaten...
  zaterdag 12 februari 2005 @ 10:47:26 #289
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25053379
quote:

[..]

Volgende keer beter

*zucht*
de magische 2e versnelling,

maar wel stom van je van die weg waar je niet inmocht

volgende keer beter
  zaterdag 12 februari 2005 @ 15:00:57 #290
61413 M_M
BEN EEN MEISJE!!!!!!
pi_25056934
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 20:20 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

damn, altijd moeilijk om op een slecht nieuws-bericht te reageren.
Wat zei je instructeur ervan ?
Dat ie me niet meer herkende door mn zenuwen enzo.. Ik ben normaal wel vrij zelfverzekerd (in het verkeer dan) en ik maak niet zo van die fouten in mn lessen
Ik verlamde gewoon ofzo.. Het is balen, en het kost een hoop geld, maar ik heb mn rijbewijs niet heel erg nodig, dus ik ga er niet om in een hoekje zitten huilen ofzo..
Het is meer zodat ik in de toekomst wat meer mn eigen weg kan, en onafhankelijker kan zijn enzo..

18 Maart moet ik weer... Om 8 uur 's ochtends! Dat is op zich wel gunstig, want dan is het druk en kom ik tenminste niet weer uit in Schiedam (vanaf Rotterdam Noord CBR), waar ik nog nooit geweest ben!
En ja, die straat inrijden was lomp.. Zo lomp.. Dat er een nieuw woord voor verzonnen moet worden

Thanks iig allemaal voor het duimen, en de peptalks..
  maandag 14 februari 2005 @ 09:30:01 #291
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25082588
quote:
Op zaterdag 12 februari 2005 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:

[..]

Je hebt gewoon veel minder last van zenuwen/faalangst/stress dan de meeste examenkandidaten...
Maar hij heeft wel gelijk dat je met bananen en al dat andere gedoe weinig oplost. Uiteindelijk zit het gewoon tussen je oren....
pi_25086474
JAAAA Heb net mijn rijbewijs gehaald. Woei, had wel 2 keer op de verkeerde baan voorgesorteerd, maar dat vergeet ik maar. Olé, hop de auto in!
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  maandag 14 februari 2005 @ 16:02:09 #293
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25087055
quote:
Op maandag 14 februari 2005 15:09 schreef Infinity123 het volgende:
JAAAA Heb net mijn rijbewijs gehaald. Woei, had wel 2 keer op de verkeerde baan voorgesorteerd, maar dat vergeet ik maar. Olé, hop de auto in!
Gefeliciteerd !!!!
In 1 keer als ik vragen mag ???
En hoe was je examinator ??? Toe...vertel eens wat meer
Era Vulgaris
pi_25087639
quote:
Op maandag 14 februari 2005 09:30 schreef Hik het volgende:

[..]

Maar hij heeft wel gelijk dat je met bananen en al dat andere gedoe weinig oplost. Uiteindelijk zit het gewoon tussen je oren....
Toch is zo'n banaan een lekkere houvast, al is het alleen maar de gedachte dat je er rustig van zou worden, er zit immers een rustgevend stofje in bananen (guerana?)
En die paracetamolletjes maakten me misschien ook iets alerter, en kauwgum kauwen verhoogt de concentratie met 11% , is wetenschappelijk onderzocht
Gefeliciteerd Infinity123, rustig aan hè...

[ Bericht 5% gewijzigd door ilona-scuderia op 14-02-2005 17:10:58 ]
pi_25087957
quote:
Op maandag 14 februari 2005 16:02 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Gefeliciteerd !!!!
In 1 keer als ik vragen mag ???
En hoe was je examinator ??? Toe...vertel eens wat meer
Ja, in 1 keer! En mijn examinator was echt een enorme eikel. Toen ik fietsertjes wilde inhalen en daarvoor even op het gaspedaal trapte, kreeg ik als reactie: "Heej, ben je suicidaal ofzo?!"
Nou ja, goed dan. Heb me wel vergist in een voorsorteerstrook. Toen ik hem uitlegde dat dit vast door de zenuwen kwam zei hij: "kutsmoes! Ik hoor dat iedere dag" Nou ja, das dan zijn probleem.'
Anyway, hij zei dat het er wel mee doorkon en zonder mijn goeiedag te beantwoorden mocht ik het kamertje weer uit.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_25088085
Wat een ass Maar he! Je bent geslaagd, boeie Gefeliciteerd!
  maandag 14 februari 2005 @ 18:15:05 #297
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_25088255
YEah good job

nu geen fietsers meer aanrijden he
  maandag 14 februari 2005 @ 22:06:21 #298
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_25091073
quote:
Op maandag 14 februari 2005 17:54 schreef Infinity123 het volgende:

[..]

Ja, in 1 keer! En mijn examinator was echt een enorme eikel. Toen ik fietsertjes wilde inhalen en daarvoor even op het gaspedaal trapte, kreeg ik als reactie: "Heej, ben je suicidaal ofzo?!"
Nou ja, goed dan. Heb me wel vergist in een voorsorteerstrook. Toen ik hem uitlegde dat dit vast door de zenuwen kwam zei hij: "kutsmoes! Ik hoor dat iedere dag" Nou ja, das dan zijn probleem.'
Anyway, hij zei dat het er wel mee doorkon en zonder mijn goeiedag te beantwoorden mocht ik het kamertje weer uit.
Haha...hij heeft wel gevoel voor humor: Heej, ben je suicidaal ofzo ?
Haa... volgens mij zat ie jou een beetje te stangen, dan is t imo idd wel een eikel vanuit zijn functie gezien.
Era Vulgaris
  dinsdag 15 februari 2005 @ 08:53:14 #299
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_25096113
quote:
Op maandag 14 februari 2005 17:04 schreef ilona-scuderia het volgende:
Toch is zo'n banaan een lekkere houvast...
Zeg, tis SEX niet hier!
pi_25097353
quote:
Op maandag 14 februari 2005 17:54 schreef Infinity123 het volgende:
leuk verhaal. Dat je dan nog geslaagd bent. Je had wel een bikkelharde examinator

In ieder geval Gefeliciteerd! En nu die fouten niet weer maken he, want dan ga ik me aan jou ergeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')