Hehe...ik wist wel dat je het konquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:18 schreef Xilantof het volgende:
zow
toch gelukt.
ik moet eerst even goed lezen volgende keer
ik wist het ookquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hehe...ik wist wel dat je het kon![]()
Zoek eens naar een cursus voor " traditionele" fotografie. Al die digiotale cursussen hebben als doel het opkrikken van je foto's..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:33 schreef Fixers het volgende:
Zit nu beetje met paps te filosoferen voer fotografie en cursussen en we verbazen ons allebei dat waneer je de beschrijving van een lokale cursus niet wordt gelegd het maken van de foto. Als ik de beschrijvingen zo zie gaat het er allemaal om het maken van een redelijke foto die dan met photoshop wordt opgekrikt. Ik leer liever een goede foto te maken die dan met doka- of digi- technieken een beetje wordt ge-finetuned tot geweldig.
Gewoon naar Houten gaanquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:29 schreef Fixers het volgende:
Aaarrrgh zoveel dingen die ikke wel hebbûh, maar waar ik geen geld voor heb. Wat een dilemma's kan een mens tegenkomen in deze grote boze wereld. Mischien maar eens gaan snuffelen aan oostblok lensjes, meer glas voor minder geld.....
Ikke ben al in Houten, nu het glas nog.....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:11 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Gewoon naar Houten gaan
Daar krijg je heel veel glas voor heel weinig geld
Wordt ik wel benieuwd wat je uiteindelijke keus dan is geworden, ik zal na dequote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:40 schreef pea4fun het volgende:
Hey Bowiefan, weet je wel dat je mij heel erg hebt laten twijfelen welke foto ik in zou sturen voor de wedstrijd?![]()
Ik zie het.. je bent aardig aan het spammen. Wil je Xilantof inhalen?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:27 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Bowiefan
Ik was al bang dat ik alleen was op dit forum. Ik heb net een half uurtje kabel dus ik ben voorlopig niet van mijn pc weg te slaanvriendje wil dadelijk wel eten
moet ik toch nog werken vandaag
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |