abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf zaterdag 15 januari 2005 @ 12:18:31 #16
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24578590
zow
toch gelukt.

ik moet eerst even goed lezen volgende keer
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  zaterdag 15 januari 2005 @ 12:21:28 #17
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_24578631
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 12:18 schreef Xilantof het volgende:
zow
toch gelukt.

ik moet eerst even goed lezen volgende keer
Hehe...ik wist wel dat je het kon
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
  FOK!Fotograaf zaterdag 15 januari 2005 @ 12:22:37 #18
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_24578648
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 12:21 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Hehe...ik wist wel dat je het kon
ik wist het ook
maar ik zag het even niet meer
snapte niet wat ik fout deed
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_24578833
Zit nu beetje met paps te filosoferen voer fotografie en cursussen en we verbazen ons allebei dat waneer je de beschrijving van een lokale cursus niet wordt gelegd het maken van de foto. Als ik de beschrijvingen zo zie gaat het er allemaal om het maken van een redelijke foto die dan met photoshop wordt opgekrikt. Ik leer liever een goede foto te maken die dan met doka- of digi- technieken een beetje wordt ge-finetuned tot geweldig.
pi_24579929
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 12:33 schreef Fixers het volgende:
Zit nu beetje met paps te filosoferen voer fotografie en cursussen en we verbazen ons allebei dat waneer je de beschrijving van een lokale cursus niet wordt gelegd het maken van de foto. Als ik de beschrijvingen zo zie gaat het er allemaal om het maken van een redelijke foto die dan met photoshop wordt opgekrikt. Ik leer liever een goede foto te maken die dan met doka- of digi- technieken een beetje wordt ge-finetuned tot geweldig.
Zoek eens naar een cursus voor " traditionele" fotografie. Al die digiotale cursussen hebben als doel het opkrikken van je foto's..
pi_24580733
Aaarrrgh zoveel dingen die ikke wel hebbûh, maar waar ik geen geld voor heb. Wat een dilemma's kan een mens tegenkomen in deze grote boze wereld. Mischien maar eens gaan snuffelen aan oostblok lensjes, meer glas voor minder geld.....
pi_24580997
ik heb met spul om posters mee op te hangen de spiegel vast gezet naar beneden zo dat ik iig een beetje loos kan gaan scherp stellen enzo.

Ik wil weer een werkende camera
Als ik m'n salaris heb ga ik trouwens m'n zwart wit foto's ophalen
pi_24582240
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 14:29 schreef Fixers het volgende:
Aaarrrgh zoveel dingen die ikke wel hebbûh, maar waar ik geen geld voor heb. Wat een dilemma's kan een mens tegenkomen in deze grote boze wereld. Mischien maar eens gaan snuffelen aan oostblok lensjes, meer glas voor minder geld.....
Gewoon naar Houten gaan
Daar krijg je heel veel glas voor heel weinig geld
pi_24582325
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 16:11 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Gewoon naar Houten gaan
Daar krijg je heel veel glas voor heel weinig geld
Ikke ben al in Houten, nu het glas nog.....

Trouwens iemand hier ervaringen met de eco-combi's, oostblok-glas op japans-lijf. (zoals de combi pentacon+mamiya)
pi_24582450
Allebei de combi's, Japans glas op oostblok camera (Takumar en Vivitar op Praktica) en Russisch glas op Japanse camera (Jupiter op Chinon). Werkt bij M42 allemaal prima. Is ontworpen om compatibel te zijn.
pi_24582532
Kijk anders hier eens: http://www.rugift.com/

Deze jongen hier (nieuw) voor 275 dollar

En dit is helemala een klassieker voor 129 dollar
pi_24583039
Ik denk dat ik mezelf maar eens ga voorzien van een pentacon adapterringetje en wat bijbehorend glaswerk. Voorlopig nog wel efkes tijd om na te denken, eerst wachten op geld en op de beurs. Verwacht dat ik de fotografica alhier wel afwacht.
pi_24583333
Goeeeeedenmiddag all

* Bowiefan is ook weer uit bed gerold en kan in volle hevigheid aan eht weekend beginnen
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:40 schreef pea4fun het volgende:
Hey Bowiefan, weet je wel dat je mij heel erg hebt laten twijfelen welke foto ik in zou sturen voor de wedstrijd?
Wordt ik wel benieuwd wat je uiteindelijke keus dan is geworden, ik zal na de het grote boze wedstrijdtopique eens de lucht in schoppen
  zaterdag 15 januari 2005 @ 17:27:26 #29
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_24583410
Goedemorgen Bowiefan

Ik was al bang dat ik alleen was op dit forum. Ik heb net een half uurtje kabel dus ik ben voorlopig niet van mijn pc weg te slaan vriendje wil dadelijk wel eten moet ik toch nog werken vandaag
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  zaterdag 15 januari 2005 @ 17:50:40 #30
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_24583853
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:27 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen Bowiefan

Ik was al bang dat ik alleen was op dit forum. Ik heb net een half uurtje kabel dus ik ben voorlopig niet van mijn pc weg te slaan vriendje wil dadelijk wel eten moet ik toch nog werken vandaag
Ik zie het.. je bent aardig aan het spammen. Wil je Xilantof inhalen?

Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')