Hoe zet je die irritant knipperende plaatjes onder anderen hun username stil?quote:Op zondag 16 januari 2005 11:02 schreef jaguar het volgende:
waarom kan ik niet slotjes maken op topics die niet leuk zijn
Hoezo, werkt niet???quote:Op zondag 16 januari 2005 05:49 schreef darkhole het volgende:
even een test: (k)
is darkhole een naam voor een hetero?quote:Op maandag 17 januari 2005 01:30 schreef darkhole het volgende:
Ik lees hier regelmatig iets over tweakers
Wat/wie is een tweaker
mag je hier kutuser roepen?quote:Op maandag 17 januari 2005 01:35 schreef darkhole het volgende:
Mag je hier ook doodsverwensingen plaatsen?
bestond die maar IRLquote:Op maandag 17 januari 2005 01:41 schreef darkhole het volgende:
Sommige mensen vinden mij niet lief![]()
Bestaat er ook zoiets als een ignore functie
![]()
volgens mij klik jij steeds op "post a new closed topic"quote:Op maandag 17 januari 2005 01:46 schreef eBay het volgende:
Ik open al een tijdje topics hier
Maar er gaat steeds een slotje op![]()
Hoe komt dat ?![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 01:49 schreef Puddingbuks het volgende:
waarom is Golfer... ...gemaakt ?
Dit is een spoilerquote:Op maandag 17 januari 2005 02:00 schreef darkhole het volgende:
Wat is een spoiler ????
Ik zie alleen een wit vlak
Ik las;quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:48 schreef Drazzy® het volgende:
Hoe leer je newbie mods af te overdrijven?
romeis?quote:Op maandag 17 januari 2005 02:06 schreef eBay het volgende:
en dit is een oud romeis forum
[afbeelding]
goed voorbeeld van een n00bie post...quote:Op maandag 17 januari 2005 02:11 schreef Godshand het volgende:
effe wat vraagjes beantwoorden:
BHFH = Blood Hound For Hell, de user die synoniem staat met frust
TVP = Terug Vind Post
Leuk topic ditmaar toch ff serieus geantwoord voor de echte newbies die de FAQ (Frequently Asked Questions) niet konden vinden zoals de TS (Topic Starter)
Nog een newbie vraagje van mij:
waar is het toilet hier??
god is wel perfectquote:Op maandag 17 januari 2005 02:11 schreef Godshand het volgende:
effe wat vraagjes beantwoorden:
BHFH = Blood Hound For Hell, de user die synoniem staat met frust
TVP = Terug Vind Post
Leuk topic ditmaar toch ff serieus geantwoord voor de echte newbies die de FAQ (Frequently Asked Questions) niet konden vinden zoals de TS (Topic Starter)
Nog een newbie vraagje van mij:
waar is het toilet hier??
Die fouten komen door windowsquote:Op maandag 17 januari 2005 02:23 schreef Dawnbreaker het volgende:
maar niet helemaal toch.. anders had ie geen modjes gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |