Volgens mij was 't een flinke kut avond, anders had je rond deze tijd inmiddels je bed onder gekotst...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:26 schreef Chocobo het volgende:
Godverdegodver,...... wat heb ik een avond gehad gisteren![]()
Drank, drugs, vrienden, en Surfer die in elkaar geslagen wordt door Nero
![]()
Godver wat doet een mens zo'n avond goed !!!!!! Was 03:00 thuis
Punt 1 : WTF doe je hier !quote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:36 schreef Drazzy® het volgende:
[..]
Volgens mij was 't een flinke kut avond, anders had je rond deze tijd inmiddels je bed onder gekotst...
Je reactie zegt genoeg ;-)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 07:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Punt 1 : WTF doe je hier !
Punt 2: Niet iedereen hoeft stomdronken te worden om een leuke avond te hebben
Punt 3: Ik ben vanaf 06:30 vanmorgen alweer papa aan het spelen
Dus please [afbeelding]
OPZOUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:09 schreef Drazzy® het volgende:
[..]
Je reactie zegt genoeg ;-)
En wat ik hier doe? Nou, simpel; bijkomen van een geweldige avond zonder drank, nu jij weer ;-)
Ben je pas gestopt met roken, ben je gefrustreerd of heb je last van een ochtendhumeur?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:48 schreef Magneet het volgende:
[..]
OPZOUTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en waarom?
1 je bent geen Gijs
2 je bent niet welkom
3 ik vind je nu al irritant
4 je moet gewoon opzouten
5 je moet gewoon opzouten
6 je moet gewoon opzouten
7 je moet gewoon opzouten
8 je moet gewoon opzouten
9 je moet gewoon opzouten
10 je moet gewoon opzouten
11je moet gewoon opzouten
12 je moet gewoon opzouten
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:59 schreef VixenFromHell het volgende:
Draz® (8:55 AM) :
Ik zit wat fokkers over de zeik te trekken; wat zijn die snel aangebrand zeg als je ze niet meteen in hun kont kruipt:P
![]()
quote:
Waar je je druk om kunt maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 08:48 schreef P-Style het volgende:
Niks persoonlijks hoor... maar het is wel door jou dat ik een hekel heb gekregen aan de-smiley
Wacht ff op choas.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:02 schreef Drazzy® het volgende:
[..]Ja en ik vind ook dat je een slechte vader bent als je aan de drugs zit; dan kun je inderdaad nog beter je zelf bezuipen... Maar daar lezen ze overheen natuurlijk, want rellen is leuker ;-) Ik vond 't een paar jaar geleden hier toch een stuk gezelliger toen er nog guusjes waren met bouviers enzo..
Zullen we 't eens wat ouderwets gezellig gaan maken in dit topic?
ik ook nog nietquote:Op zaterdag 15 januari 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb O-Ren nog niet gezien op Fox-kids !Maar Daan en ik wachten geduldig af schat !
![]()
Die is goed hequote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:34 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond trouwens een hele goede film gezien
The Butterfly Effect
Aanrader!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |