Wel héél ver gezocht.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Weer een theorie die in omloop is, ik heb er zelf niet zo opgelet dus ik zou die promofilmpjes nog even terug moeten kijken, maar dit wordt beweerd:
[..]
Doet het hier niet, krijg fout op foutquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:35 schreef ThomasBerge het volgende:
Op www.wieisdemol.nl is de uitzending te bekijken
RfaD is een geniale film en de soundtrack is heel erg mooi.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 20:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Reqiuem for a Dream en Catch me if you Can muziek....erg slecht gestolen
je kan wel zeggend at het vergezocht is,quote:
Ik denk zeker dat dit geen vergezochte theorie is aangezien ze het afgelopen jaar (misschien wel jaren) ook eens een hint hadden verstopt in de kleuren van kleding, en dan idd rood = verliezer enz....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:23 schreef ThomasBerge het volgende:
Weer een theorie die in omloop is, ik heb er zelf niet zo opgelet dus ik zou die promofilmpjes nog even terug moeten kijken, maar dit wordt beweerd:
[..]
gisteren was Angela te gast bij GMNL. ze wist nog niet of er wel of geen nieuw seizoen ging komen.quote:het is toch niet zeker dat dit programma na deze serie gaat stoppen, toch?
wat is GMNL?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
gisteren was Angela te gast bij GMNL. ze wist nog niet of er wel of geen nieuw seizoen ging komen.
maar als er nog eentje komt, gaat 't weer twee jaar duren, omdat de voorbereiding e.d. veel tijd in beslag nemen...
zei zij dus he!
Iedereen heeft dat boekje dus, alleen Yvonne vd H. gebruikt een rood schriftje.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:02 schreef Icaä het volgende:
Wow, ik ben blij dat De Mol weer terug is!
Hi easy-going trouwens!![]()
Dat Mol-logo op het notitieboekje van Gijs Staverman is me ook opgevallen. Volgende week maar eens kijken of zijn boekje weer in beeld komt. Als hij gewoon open en bloot met zo'n boekje zou rondlopen, dan is het geen hint, veel te opzichtig.
Goedemorgen Nederlandquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:13 schreef Airelle het volgende:
wat is GMNL?
weet je wat voor vogeltje...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:10 schreef kitkat het volgende:
[..]
Ik denk zeker dat dit geen vergezochte theorie is aangezien ze het afgelopen jaar (misschien wel jaren) ook eens een hint hadden verstopt in de kleuren van kleding, en dan idd rood = verliezer enz....
Ik vond trouwens dat vogeltje dat er de hele tijd door heen zat te piepen (in 2 verschillende scenes en lokaties als ik me niet vergis) ook erg verdacht...!
Voor de rest echt VET dat het weer is begonnen!![]()
Marc Marie zei in het video-fragment dat als ie de mol zou zijn hij dan vooral zichzelf zou zijn. En dus geen rol zoals George. Wat we tot nu toe van Marc Marie hebben gezien zou het kunnen kloppen. Aan de ene kant is het te opvallend en over the top als Marc Marie de mol zou zijn maar aan de andere kant zullen veel mensen denken: Marc Marie is gewoon zo. Die kan de mol niet zijn. Een beetje hetzelfde effect als George had.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:20 schreef Jojogirl het volgende:
Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
Marc Marie zou een mol van het type George kunnen zijn, maar bij George was het geacteerd en Marc Marie leek eigenlijk altijd zo chaotisch in elk programma waarin ik hem ooit zag.
Ja, je moet overal wat achter zoeken.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoezo? Moet je er soms iets in zoeken? Zijn we nou zo achterdochtig geworden dat we bij dit programma achter elke scheet iets moeten zoeken, zover zullen de kandidaten en/of programma-makers ook weer niet gaan
tja dat was nog voordat ze alles moesten inleveren toch [gewoon in Nederland?]quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kennen jullie het geluid dat je krijgt als je geluidsboxen aan hebt staan en je mobiele telefoon gaat af?
Dat geluid hoorde je bij Sander, toen hij werd voorgesteld (je kunt me kennen van.... blablabla). Dat vond ik wel frappant en apart. Maar ja, ik kan er verder weinig mee.
Ik denk dat ze dat er dan wel hadden uitgeknipt als het perongeluk was geweest.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:47 schreef babette21 het volgende:
tja dat was nog voordat ze alles moesten inleveren toch [gewoon in Nederland?]
dus als er dan 'n sms ofzo binnenkomt in de buurt van apparatuur dan is 't snel verklaard....
Marc-Marie trekt teveel de aandacht naar zich toe, en dat zou de Mol toch niet doen, nou...het zou wel onverstandig zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Marc-Marie is de enige waarvan ik zoiets heb van: "Die is het zeker niet." Hij komt gewoon precies zo over als George, en twee keer dezelfde soort mol zullen ze vast nooit doen. Zeker niet omdat in de aflevering van gister de nadruk weer behoorlijk op George kwam te liggen (hij werd met luid applaus onthaald, Sander noemde hem zijn held), zodat mensen weer precies wisten wie hij was en hoe hij Mol was.
Uiteraard kan ook dit een dwaalspoor zijn, om de aandacht van MM af te leiden, maar dat geloof ik niet.
en dus ook weer strategisch....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:53 schreef Asskicker14 het volgende:
het zou wel onverstandig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |