Yep, Roeland is hetquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:17 schreef golfer het volgende:
Roeland is de mol, daar blijf ik voorlopig bij.
Dag Gijs!
MWhhuhuahahahahahquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn naam is Ji ..... Ow, wacht ff, kan dat over
daar gaat het helemaal niet om. Het gaat om de mol en de jacht daarop. Niet bepaald WIE dat doenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Gijs leek me één van de gezelligste en als BN'er natuurlijk ook leuk om naar te kijken...dit is niet goed voor het programma
Maar gelukkig hebben we nu wel iemand aan wie we allemaal een hekel hebben!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Gijs leek me één van de gezelligste en als BN'er natuurlijk ook leuk om naar te kijken...dit is niet goed voor het programma
zolang yvonne er nog niet uit is kijk ik het nog welquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Lottie is ook erg onopvallend. Yvonne ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:22 schreef Tasha het volgende:
Jullie weten er niks van, het is gewoon JimDie is zo low profile dat er niemand op stemt gewoon.
En daarin zit 'm de clou per aflevering/persoon. Een onbegrijpelijke omissie van de Avro; immers zolang ik bijvoorbeeld nog geen duikscenes heb gezien, weet ik zeker dat ... blijft.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:11 schreef tong80 het volgende:
Oh nu moet er iemand uit.Leuk want dan moet je soms weer iemand anders verdenken.
Marc Marie gaat er niet uit want we hebben een voorstukje gezien dat ie kwaad werd op iemand anders.
Ja, en dan dat biermerk, het is allemaal erg opvallend.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ook opvallend: bij dat graafspel riep Victoria: "Ik zou weer een hoek pakken!"
Dat is natuurlijk onjuist. Als je een hoek pakt, weet je van maar 3 vlakken of er iets zit. Als je vanuit de hoek een naar links/rechts en een omhoog/omlaag gaat weet je van veel meer vlakken of er eventueel iets kan zitten.
Bovendien was Victoria heeel erg raar bezig met het uitleggen van het spel en schoof ze de schuld naar Gijs.
iddquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat is natuurlijk onjuist. Als je een hoek pakt, weet je van maar 3 vlakken of er iets zit. Als je vanuit de hoek een naar links/rechts en een omhoog/omlaag gaat weet je van veel meer vlakken of er eventueel iets kan zitten.
Bovendien was Victoria heeel erg raar bezig met het uitleggen van het spel en schoof ze de schuld naar Gijs.
Dat zijn dus de redenen dat ik nog steeds Victoria verdenkquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gebruiken ze goede muziekquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Vorige week bij die liegopdracht hoorde je een nummer van de soundtrack van Requiem for a Dream. Nu hoorde je datzelfde nummer weer toen ze met Gijs zat te babbelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |