Ga effe over iedere spriet struikelen jahquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:37 schreef HeatWave het volgende:
Micro$oft. tikje kinderachtig niet?.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:07 schreef HeatWave het volgende:
Als dat rebels is is Mary Poppins een verzetsheldin.
Nou dan, wat lig je dan te zeiken manquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:07 schreef HeatWave het volgende:
Als dat rebels is is Mary Poppins een verzetsheldin.
De vorige keer dat ik keek was het gewoon Microsoft hoor. Of ben je zo'n 13 in een dozijn tweaker die meent dat Microsoft plannen heeft om de wereld te domineren?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Heb je een iPaq, xDA, SDA, MDA, SPV of een andere Micro$oft-based smartphone, of gewoon zin om erover te ouwehoeren, hoe slecht de batterij wel is, hoe geweldig de synchronisatie wel is, hoe wreed en hoe vet en hoe cool de navigatie-software wel is, hier moet je zijn
Nou nou, het lijkt er uit de verte een beetje op. Een 5way rocker switch is nou eenmaal een 5way rocker switch. Je gaat ook niet zeggen "Huh, de wielen van die en die BMW zijn pure kloons van die en die Mercedesquote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Die MDA Compact, daarvan is de D-Pad een regelrechte Palm Tungsten T3 kloon. :|
Geef dan eens een ander voorbeeld van PDA's waarbij de D-pad en hardbutton layout zo op elkaar lijken?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, het lijkt er uit de verte een beetje op. Een 5way rocker switch is nou eenmaal een 5way rocker switch. Je gaat ook niet zeggen "Huh, de wielen van die en die BMW zijn pure kloons van die en die Mercedes"
Waarom zou je je daarover druk maken, is die Palm Tungsten je heilig? Kijk eens in hoeverre fabrikanten design-elementen van elkaar jatten:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
Die MDA Compact, daarvan is de D-Pad een regelrechte Palm Tungsten T3 kloon. :|
Inderdaad, hij is niet helemaal hetzelfde.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie DUIDELIJK verschillen tussen de TT3 en de MDA
OOK op het gebied van de D-pad / rocker switch
Tsja, welke zoek je/heb je?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:38 schreef Het_Biertje het volgende:
Ik heb sinds vandaag een Orange SPV Classic () . Alleen kan ik nergens een nieuwe ROM downen
![]()
[img[http://static.orange.dk/ODK_136_img_telefoner_spvclassic.jpg[/img]
wwhelp!
ik heb dat ding net gekocht..dus versie 1 heb ik en ik zoek de nieuwste versiequote:Op woensdag 19 januari 2005 08:34 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Tsja, welke zoek je/heb je?
Volgens mij op de orange site is ie wel te vinden, anders wil ik wel even kijken of ik die rom/installer nog heb ergens (vast wel)
http://www.orange.nl/medi(...)software_vs16310.exequote:Op woensdag 19 januari 2005 09:25 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik heb dat ding net gekocht..dus versie 1 heb ik en ik zoek de nieuwste versie![]()
Op de Orange site staat niets..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |