quote:
Whehehe, das leuk
![]()
Eergisteren tijdens mijn rijles (heb ik al verteld tegen je, maar nu voor de Fok!MC'ers een herhaling
![]()
). Was ik iets te vroeg gaan ritsen (was nog lang niet nodig, maar goed, tijdens het lessen doe je wel vaker dingen die je normaal nooit zou doen. Normaal rij je door tot de vangrail je verplicht naar rechts te gaan
![]()
) Dus de instructeur haalt mij in en ik blijf vastzitten achter een auto die te traag rijdt. Ik denk bij mezelf, whehehe, beter zo. Kan ik straks 'legaal' gassen omdat ik mijn instructeur moet gaan opzoeken. Auto's gaan naar rechts.... GASSSSS
![]()
Lekker door de coentunnel met 140 (ja ik weet het, kon nog veel harder, maar hallo. Ik ben nog een lesser hoor
![]()
)
Tegen de tijd dat ik bij mijn instructeur was namen ze een afslag dus ik in 1 klap drie banen naar rechts en snel afremmen om achter de instructeur te komen
![]()
Motorrijden is leuk, en dit is nog maar het begin
![]()
Of bij een andere afrit, op de snelweg stonden de matrixborden op 70 omdat het drukker werd op de weg ofzo
![]()
We komen bij een invoeg/uitvoeg combinatie strook en zit vast achter een busje. Kon niet meer inhalen vanwege doorgetrokken streep aan mijn kant. Maar de instructeur zag dat al aankomen dus die was vast op de linkerbaan gaan rijden en kon mij samen met m'n medelesser inhalen. Ik weer blij bij mezelf, legaal gassen om instructeur bij te houden
![]()
Richting 100... afrit af en toen, oops. Staat toch wel een lange file bij het stoplicht
![]()
Vol in de remmen
![]()
Zo,
![]()
(hard remmen zonder te vallen is ook leuk
![]()
)
quote:
Je icon