abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24581318
Is dit niks voor Luc

pi_24581568
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dit niks voor Luc

[afbeelding]
?!??!??!!! Wat moet dat voorstellen

Ik hoop maar dat het een photoshop is ofzo, anders verplicht euthanasie plegen

Heb nieuw webicon
pi_24582029
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:44 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Didiot

misschien hier iets voor jou ?

hier had ik voor weinig geld bijna CBR gekocht
Hehe, ik wilde er ook zo eentje nemen. Als ik die zou nemen dan was ik van alle zoekproblemen verlost en was ik een stuk goedkoper uit. Maar ik wil nu eenmaal per se een Kawa
pi_24582348
Die demper van mij is nog groter dan de hele motor zowat
pi_24582545
pic ?
pi_24582590
Nein...... of de oplader van de batterijen is kapot, of de batterijen zelf...... zijn telkens leeg dus valt cam uit

Heb er wel 3 gemaakt maar toen viel ie uit, en nu zijn ALLE batterijen leeg Ik zal nog eens proberen....

Hij is best mooi
pi_24582952
Hej, ik wil straks iemand opnieuw proberen te bellen. Maar wat kan ik nu het best vragen? Als het er op neer komt weet ik het vaak niet meer, netzoals je bijvoorbeeld naar de motorwinkel gaat en al je vragen vergeet als je de motor van je dromen ziet

- kmstand?
- val/omvalschade.. ?

etc. ?

Edit, laat maar. Ik neem de site voor motorrijdende dummies gewoon even door
  zaterdag 15 januari 2005 @ 16:56:43 #109
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_24582963
Zoooo....

Ben weer geod bezig geweest. Heb nieuwe remblokken gekocht en de remklauwen in elkaar gezet en OOK nog is gemonteerd. Was voor die kut remblokken 80 Euro kwijt man

Maar goed, kost wat moeite om die remmen op druk te krijgen maar is uiteindelijk toch nog goed gelukt

Heb verder ook de borgmoer van de achterveer aangedraaid en verder mijn tank weer gemonteerd en de luchtinlaat gereinigd.

Ook een nieuwe slang gemonteerd van het koelvloeistof reservoir naar de radiateur (dat was tenminsten wel een goede prijs, om precies te zijn 1 Euro )

Morgen wil ik hem verder afmaken zodat ik er weer tegen aan kan .....
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_24583006
Ja, zit ik te denken voordat ik ging rijden, zal ik ff bij Mark zn garage gaan checken of ie werken is, kom ik thuis, ''shit, vergeten bij Mark langs te gaan "

Ding is ook zo leuk, als je eenmaal erop zit vergeet je alles

Zal ik morgen effe eea komen checken Marqueeeee
pi_24583165
Woont Mark ook in dat dorpje?
pi_24583183
Jep, ook een Schapekop
pi_24583563
Zo, taartschep onder de KLX vandaan gehaald

Ziet er een stuk beter uit
pi_24583598
Trouwens ook vandaag voor het eerst ketting gespannen
Valt mij steeds meer mee, een kettingmotor
pi_24583740
Dat kenteken ziet er niet uit zo op dat spatbord

Gewoon erafhalen joh
  zaterdag 15 januari 2005 @ 17:50:02 #116
17596 Makster
pi_24583840
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 16:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, zit ik te denken voordat ik ging rijden, zal ik ff bij Mark zn garage gaan checken of ie werken is, kom ik thuis, ''shit, vergeten bij Mark langs te gaan "

Ding is ook zo leuk, als je eenmaal erop zit vergeet je alles

Zal ik morgen effe eea komen checken Marqueeeee
Valt vrij weinig meer te sjekken hee, naja het eindresultaat dan als het goed is

Morgen de stickers er definitief op plakken en de motor poetsen en dan zou het allemaal goed moeten zijn.
pi_24583921
Vandaag met rijles trouwens even lekker zitten gassen. Ik had 1 uur alleen gelest met een andere leerling (oudere overigens ) die een beetje aan het kutten was. Langzaam rijden enzo, niet snel optrekken etc. Toen mocht ik eventjes voorop en reed ik hem telkens zoek

Daarna klaar, ik kleed me al om. Zegt ie opeens, jij hebt nog een uurtje Is al de tweede keer dat dit me gebeurd, dat ik denk dat de les zo snel voorbij is maar dat me medeleering maar 1 uur heeft gewoon. Dan denk ik altijd whipppiee \ /

Aniwegs Toen hebben we dus lekker even een examenroutetje gereden en bij het CBR aangekomen zegt ie iets in de zin van "nou, zo ziet je examen er dus uit bla bla bla".. haalt ie me in en gast ie keihard weg Hij weet dat ik een beetje vlot wil doen enzo dus vandaar kennelijk, ik er dus achteraan. Was gewoon bij het CBR in Amsterdam een lange 50 weg, maar bij 160 begon de druk wel erg groot te worden op me lichaam

Was wel even leuk, alles eruit halen wat erin zit
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:44 schreef hicham het volgende:
Dat kenteken ziet er niet uit zo op dat spatbord

Gewoon erafhalen joh
Je icon
pi_24584031
Oh ja, het eerste uur volgde de instructeur me op een scooter, zo een middelmatige scooter, ook niet zo een grote motorscooter. Hij wist niet dat ie vandaag moest lesgeven ofzo, uiteindelijk werden we dus gevolgd door een instructeur op een scooter (wel op kenteken, dus het was niet 50cc denk ik )

2de lesuur ging ie mee op de afgeragde lesmoto . Op een gegeven moment ging een dikke amerikaanse auto opeens naast ons staan voor het stoplicht? Was 1 rijbaan. Dus toen heeft die instructeur die man nog van de weg gedrukt zodat wij daar geen last van hadden

Nog 1 uurtje voor me examen dus en daarna ga ik op
pi_24584292
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:54 schreef Youssef het volgende:
Toen mocht ik eventjes voorop en reed ik hem telkens zoek
Fireblade maar?
pi_24584312
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:50 schreef Makster het volgende:

[..]

Valt vrij weinig meer te sjekken hee
Mijn Bandit?

Ik dacht, leuk, kom hem effe laten zien, maare, dan niet hee
pi_24584455
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:54 schreef Youssef het volgende:

Aniwegs Toen hebben we dus lekker even een examenroutetje gereden en bij het CBR aangekomen zegt ie iets in de zin van "nou, zo ziet je examen er dus uit bla bla bla".. haalt ie me in en gast ie keihard weg Hij weet dat ik een beetje vlot wil doen enzo dus vandaar kennelijk, ik er dus achteraan. Was gewoon bij het CBR in Amsterdam een lange 50 weg, maar bij 160 begon de druk wel erg groot te worden op me lichaam
Whehehe, das leuk Eergisteren tijdens mijn rijles (heb ik al verteld tegen je, maar nu voor de Fok!MC'ers een herhaling ). Was ik iets te vroeg gaan ritsen (was nog lang niet nodig, maar goed, tijdens het lessen doe je wel vaker dingen die je normaal nooit zou doen. Normaal rij je door tot de vangrail je verplicht naar rechts te gaan ) Dus de instructeur haalt mij in en ik blijf vastzitten achter een auto die te traag rijdt. Ik denk bij mezelf, whehehe, beter zo. Kan ik straks 'legaal' gassen omdat ik mijn instructeur moet gaan opzoeken. Auto's gaan naar rechts.... GASSSSS Lekker door de coentunnel met 140 (ja ik weet het, kon nog veel harder, maar hallo. Ik ben nog een lesser hoor )

Tegen de tijd dat ik bij mijn instructeur was namen ze een afslag dus ik in 1 klap drie banen naar rechts en snel afremmen om achter de instructeur te komen Motorrijden is leuk, en dit is nog maar het begin

Of bij een andere afrit, op de snelweg stonden de matrixborden op 70 omdat het drukker werd op de weg ofzo We komen bij een invoeg/uitvoeg combinatie strook en zit vast achter een busje. Kon niet meer inhalen vanwege doorgetrokken streep aan mijn kant. Maar de instructeur zag dat al aankomen dus die was vast op de linkerbaan gaan rijden en kon mij samen met m'n medelesser inhalen. Ik weer blij bij mezelf, legaal gassen om instructeur bij te houden Richting 100... afrit af en toen, oops. Staat toch wel een lange file bij het stoplicht Vol in de remmen Zo, (hard remmen zonder te vallen is ook leuk )
quote:
Je icon
pi_24584483
Zwevende remschijven zijn ok
pi_24584497
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 17:35 schreef Didiot het volgende:
Zo, taartschep onder de KLX vandaan gehaald

[afbeelding]
[afbeelding]

Ziet er een stuk beter uit
Beter ja
pi_24584529
Pepijn, kom eens op MSN dan stuur ik je dat supergave SM-filmpje...
  zaterdag 15 januari 2005 @ 18:36:31 #125
17596 Makster
pi_24584566
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 18:19 schreef Rietvaerder het volgende:

[..]

Mijn Bandit?

Ik dacht, leuk, kom hem effe laten zien, maare, dan niet hee
Owja...zo kan je het ook zien ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')