Wie? Die van Vugt?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:31 schreef Didiot het volgende:
* en weer terug is *
Kortgezegt: opzich wil hij 'm inruilen, maar hij gaat kijken om m'n K1100LT door te schuiven naar de handel. Hij wil eerst kijken wat hij er zelf voor kan vangen. Ik heb hem als reeele inruilprijs ¤ 4.000,- gezegd. Ben benieuwd, van de week belt 'ie me op met de prijs die hij me er voor wil geven...
Ik denk dat ik blij mag zijn als ik er 4.000 voor terug krijg inruilquote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Didiot, had je niet beter wat hoger kunnen zitten met je inruilprijs? hij gaat er toch onder zitten en dan heb je nog een marge...anders moet je alsnog een paar 100 euro bijleggen voor bijv. die Blade
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
even nieuw leer showen,![]()
Eensz .. als Mercy of Raus op de motor zitten dan moeten ze hun armen ook nog eens strekken.quote:
Rechts is een vrouw.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:28 schreef Youssef het volgende:
Linker is wel mooi, rechter roodVoor de rest http://www.groothoofdje.nl
Ik zou hem zo willen omruilen voor die K.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:41 schreef Didiot het volgende:
Die blade wordt 'm trouwens sowiezo al niet. Is echt nog een antiek model met dubbele ronde koplamp
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn hoelaat bij Motoport?
Klopt ja, ging voor een FZR600R kijken waar ze er toen 2 van hadden staan. Bij 1 van de 2 was de kmteller een compleet andere kleur dan de toerenteller.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klopt lars, ik ben bij van vugt geweestjij merkte toen op dat de tellers wel es vervangen zouden kunnen zijn gezien de kleurverschillen...ik ging toen kijken voor een ZXR750 die toen net voor mijn neus werd verkocht, maar hij zag er toch mooier uit op het plaatje dan in het echt (op meerdere plaatsen beschadigde delen van schermen die waren opgelapt).
Ze hebben volgens mij ook helemaal geen servicepunt, niet gezien in ieder geval.quote:plus las ik op MF (zoek maar eens) dat er meerderen zijn geweest die daar een motor hebben gekocht en toen ze hun garantie nodig hadden dat ze daar in principe naar konden fluiten, goede service totdat het geld binnen is...daarna ben je een lastpak.
Hij doet zelf helemaal geen handel in dit soort type motoren. Hij doet eigenlijk alleen sport/supersport/sporttoer en customs. Hij wil zelf eerst rond gaan bellen wat ie er zelf voor kan krijgen als 'ie 'm door naar de handel drukt, en misschien dat als hij er zelf nog wel kans in ziet om 'm voor een billijjke prijs te verkopen ook al moet ie dan wat langer staan. Al met al verwacht ik toch een prijs ervoor te kunnen krijgen tussen de 3.500,- en de 4.000,-. Maar zelf ga ik 'm nu eerst particulier zien te verkopen voor een vraagprijs van ¤ 6.500,-quote:Op zaterdag 15 januari 2005 11:53 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik zou hem zo willen omruilen voor die K.Mooie fiets, al is het een oud modelleke.
Maar helaas doen motordealers over het algemeen niet aan transactie's zonder een gesloten beurs.
De prijs voor je K weet hij ook al lang, maar even na een paar dagen bellen staat wat netter als het prijsverschil te groot is.
Anders lopen mensen al snel met eenhoofd weg en een hoop stennis.
Been there, done that in fotografieland en oude apparatuur inruilen.![]()
Nu heeft hij straks nog kans op een normale discussie i.p.v. iemand die overrompelt wordt.
volgens mij heb ik iets gemist denk ik, waarom wil je nu beemer tegen elke prijs inruilen ?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:59 schreef Didiot het volgende:
[..]
Hij doet zelf helemaal geen handel in dit soort type motoren. Hij doet eigenlijk alleen sport/supersport/sporttoer en customs. Hij wil zelf eerst rond gaan bellen wat ie er zelf voor kan krijgen als 'ie 'm door naar de handel drukt, en misschien dat als hij er zelf nog wel kans in ziet om 'm voor een billijjke prijs te verkopen ook al moet ie dan wat langer staan. Al met al verwacht ik toch een prijs ervoor te kunnen krijgen tussen de 3.500,- en de 4.000,-. Maar zelf ga ik 'm nu eerst particulier zien te verkopen voor een vraagprijs van ¤ 6.500,-
Ik wil de BMW niet tegen elke prijs kwijt. Het hangt er vanaf wat het totale kostenplaatje gaat wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik iets gemist denk ik, waarom wil je nu beemer tegen elke prijs inruilen ?
er mankeerde nu toch niets meer aan ?![]()
het werkt wel zo als je hem kwijt moet dan zal je nooit een mooie of redelijke prijs er voor terug krijgen, en net als Jesse al zei had je volgens mij ook wel iets hoger met jouw vraagprijs kunnen zitten lijkt me,
Ik heb er ¤ 7.000,- voor betaald.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Woaaahhh wat een afschrijving Didiot![]()
Je betaalde er 8500 voor? En je hebt hem nog geen jaar toch? Damn... ik heb 500 euro afgeschreven op die rooie Bandit in 2 jaar tijd
In het begin wel, maar nu met de optelsom: sportiever willen rijden en de dingen die ik er mee heb gehad en de koffers die ik zou moeten kopen om er fatsoenlijk mee op reis te kunnen gaan trek ik voor mezelf de conclussie dat ik de motor beter kan verkopen en een sportievere motor kan nemenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Bandit600S PatM
Voor 4500 heb je makkelijk een 2000/2001 model
Maar ik dacht dat je er zo tevreden mee was in t begin?
Waaromquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:53 schreef Didiot het volgende:
Ik ga m'n motor sowiezo bij SR-Service vandaan halen. Dus het hangt af van hun aanbod af wat ik ga nemen en wanneer ik wat ga aanschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |