abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24577903
Misschien dat ik 'm zelf nog particulier ga proberen te verkopen voor ¤ 6.000,-
pi_24577915
klopt lars, ik ben bij van vugt geweest jij merkte toen op dat de tellers wel es vervangen zouden kunnen zijn gezien de kleurverschillen...ik ging toen kijken voor een ZXR750 die toen net voor mijn neus werd verkocht, maar hij zag er toch mooier uit op het plaatje dan in het echt (op meerdere plaatsen beschadigde delen van schermen die waren opgelapt).

plus las ik op MF (zoek maar eens) dat er meerderen zijn geweest die daar een motor hebben gekocht en toen ze hun garantie nodig hadden dat ze daar in principe naar konden fluiten, goede service totdat het geld binnen is...daarna ben je een lastpak.
pi_24577931
Didiot, had je niet beter wat hoger kunnen zitten met je inruilprijs? hij gaat er toch onder zitten en dan heb je nog een marge...anders moet je alsnog een paar 100 euro bijleggen voor bijv. die Blade
  zaterdag 15 januari 2005 @ 11:37:04 #79
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24577947
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:31 schreef Didiot het volgende:
* en weer terug is *

Kortgezegt: opzich wil hij 'm inruilen, maar hij gaat kijken om m'n K1100LT door te schuiven naar de handel. Hij wil eerst kijken wat hij er zelf voor kan vangen. Ik heb hem als reeele inruilprijs ¤ 4.000,- gezegd. Ben benieuwd, van de week belt 'ie me op met de prijs die hij me er voor wil geven...
Wie? Die van Vugt?
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_24577960
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Didiot, had je niet beter wat hoger kunnen zitten met je inruilprijs? hij gaat er toch onder zitten en dan heb je nog een marge...anders moet je alsnog een paar 100 euro bijleggen voor bijv. die Blade
Ik denk dat ik blij mag zijn als ik er 4.000 voor terug krijg inruil
Bedenk goed: 't is een ex-politie motor = niet gewild, bovendien is 'ie niet in een geheel smetteloze staat, dus is voor een dealer ook vrij lastig om te verkopen.

Tenslotte, ze verkopen eerder een motor die er helemaal glad uitziet ookal is de motor zwaar rot, dan een motor die niet meer glad is maar nog een perfecte motor heeft...
pi_24578009
Die blade wordt 'm trouwens sowiezo al niet. Is echt nog een antiek model met dubbele ronde koplamp
  zaterdag 15 januari 2005 @ 11:53:13 #82
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24578182
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]

even nieuw leer showen,
En niet helemaal grijs dus. Wel even een nieuwe helm scoren Merc .. of las ik daar al iets over gisteren.
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 19:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Je mouwen zijn te kort
Eensz .. als Mercy of Raus op de motor zitten dan moeten ze hun armen ook nog eens strekken.
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:28 schreef Youssef het volgende:
Linker is wel mooi, rechter rood Voor de rest http://www.groothoofdje.nl
Rechts is een vrouw. En wat is er toch steeds met dat groothoofdje. (behalve een in verhouding groot hoofdje )
Waarom ben je dat begonnen?
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:41 schreef Didiot het volgende:
Die blade wordt 'm trouwens sowiezo al niet. Is echt nog een antiek model met dubbele ronde koplamp
Ik zou hem zo willen omruilen voor die K. Mooie fiets, al is het een oud modelleke.
Maar helaas doen motordealers over het algemeen niet aan transactie's zonder een gesloten beurs.
De prijs voor je K weet hij ook al lang, maar even na een paar dagen bellen staat wat netter als het prijsverschil te groot is.
Anders lopen mensen al snel met een hoofd weg en een hoop stennis.
Been there, done that in fotografieland en oude apparatuur inruilen.
Nu heeft hij straks nog kans op een normale discussie i.p.v. iemand die overrompelt wordt.
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 10:08 schreef Rietvaerder het volgende:
Pepijn hoelaat bij Motoport?
Te weinig belangstelling deze week geloof ik, het gaat meer de kant van volgende week op denk ik.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 11:53:54 #83
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_24578196
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
klopt lars, ik ben bij van vugt geweest jij merkte toen op dat de tellers wel es vervangen zouden kunnen zijn gezien de kleurverschillen...ik ging toen kijken voor een ZXR750 die toen net voor mijn neus werd verkocht, maar hij zag er toch mooier uit op het plaatje dan in het echt (op meerdere plaatsen beschadigde delen van schermen die waren opgelapt).
Klopt ja, ging voor een FZR600R kijken waar ze er toen 2 van hadden staan. Bij 1 van de 2 was de kmteller een compleet andere kleur dan de toerenteller.
Ook waren de aanhechtingspunten van de kappen gebroken. (dat krijg je never nooit niet meer goed gerepareerd) Op alle kappen zaten wat gebruikerskrasjes duidelijk veroorzaakt door desinteresse bij het wegzetten van de motor. Ook schades op carterpannen e.d. wezen op omvallen e.d.
Ook vonden ze het zo leuk dat ik die (toch al gebroken kappen) opzij trok om te zien hoe de buitenkant van het blok er uit zag. (doelend op gebrek aan onderhoud e.d.)

Gewoon goed kijken dus, dit waren alleen zaken die me aan de buitenkant opvielen. Zou je daar een motor kopen en hij is wel in goede motorische toestand dan heb je er echt een koopje aan, gewoon rustig kijken voor nieuwe kappen of de oude opknappen en je bent nog steeds goedkoper uit dan eenzelfde model bij Safe of Motoport.
quote:
plus las ik op MF (zoek maar eens) dat er meerderen zijn geweest die daar een motor hebben gekocht en toen ze hun garantie nodig hadden dat ze daar in principe naar konden fluiten, goede service totdat het geld binnen is...daarna ben je een lastpak.
Ze hebben volgens mij ook helemaal geen servicepunt, niet gezien in ieder geval.
Denk ook dat ze het beter bij 125CC'tjes hadden kunnen houden.

Hoe het op mij overkwam komt het grotendeels overeen met particulier kopen en dan is het verstandiger om dan ook echt particulier te gaan kijken en daarmee nog wat geld te besparen.
Overigens ben ik hier ook een groter voorstander van, scheelt gewoon teveel met kopen bij een motorzaak. Je kan altijd pech hebben maar leg het bedrag wat je bespaard met particulier kopen gewoon apart voor onvoorzien onderhoud en je komt nooit voor echte verrassingen te staan.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 12:07:35 #84
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_24578397
Van vugt heeft alleen maar slechte dingen over gelezen en gehoord idd, en 125cc.nl heeft een leuke reputatie opgebouwd, iedere ingewijde krijgt negatieve gevoelens bij die link.
(zoals hij die zaak runt commercieel verantwoord ) Laterssssss..
pi_24579111
Beetje moe wel
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_24579355
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 11:53 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik zou hem zo willen omruilen voor die K. Mooie fiets, al is het een oud modelleke.
Maar helaas doen motordealers over het algemeen niet aan transactie's zonder een gesloten beurs.
De prijs voor je K weet hij ook al lang, maar even na een paar dagen bellen staat wat netter als het prijsverschil te groot is.
Anders lopen mensen al snel met een hoofd weg en een hoop stennis.
Been there, done that in fotografieland en oude apparatuur inruilen.
Nu heeft hij straks nog kans op een normale discussie i.p.v. iemand die overrompelt wordt.
Hij doet zelf helemaal geen handel in dit soort type motoren. Hij doet eigenlijk alleen sport/supersport/sporttoer en customs. Hij wil zelf eerst rond gaan bellen wat ie er zelf voor kan krijgen als 'ie 'm door naar de handel drukt, en misschien dat als hij er zelf nog wel kans in ziet om 'm voor een billijjke prijs te verkopen ook al moet ie dan wat langer staan. Al met al verwacht ik toch een prijs ervoor te kunnen krijgen tussen de 3.500,- en de 4.000,-. Maar zelf ga ik 'm nu eerst particulier zien te verkopen voor een vraagprijs van ¤ 6.500,-
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:17:56 #87
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24579673
ik heb gisteravond even gekeken hoe het nou zat met die mouwen van mij pak,
ze zijn wel degelijk lang genoeg voor mij, ze komen op de pols,

maar op de foto probeerde ik mijn armen langs mijn lichaam te doen en door de elleboog beschermers word het leer een beetje omhoog getrokken zodat het lijkt of ie te kort is,

enne @Pep deze helm heb ik net dus weer een nieuwe kopen zie ik niet zo zitten,

heb er wel aan zitten denken om hem te laten bewerken met airbrush en dan een eigen design erop te laten zetten
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
pi_24579710
Nieuwe demper (DIKKKKKK) erop en nieuw ontstekingsdekseltje, maar ik durf niet te gaan rijden ivm zout
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:21:53 #89
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24579749
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 12:59 schreef Didiot het volgende:

[..]

Hij doet zelf helemaal geen handel in dit soort type motoren. Hij doet eigenlijk alleen sport/supersport/sporttoer en customs. Hij wil zelf eerst rond gaan bellen wat ie er zelf voor kan krijgen als 'ie 'm door naar de handel drukt, en misschien dat als hij er zelf nog wel kans in ziet om 'm voor een billijjke prijs te verkopen ook al moet ie dan wat langer staan. Al met al verwacht ik toch een prijs ervoor te kunnen krijgen tussen de 3.500,- en de 4.000,-. Maar zelf ga ik 'm nu eerst particulier zien te verkopen voor een vraagprijs van ¤ 6.500,-
volgens mij heb ik iets gemist denk ik, waarom wil je nu beemer tegen elke prijs inruilen ?
er mankeerde nu toch niets meer aan ?

het werkt wel zo als je hem kwijt moet dan zal je nooit een mooie of redelijke prijs er voor terug krijgen, en net als Jesse al zei had je volgens mij ook wel iets hoger met jouw vraagprijs kunnen zitten lijkt me,
Let's race
Buienradar
pi_24579843
Zitten gewoon heel veel sjaggeraars bij.... ik hem de mijne ook bij een dozenschuiver vandaan, doe ik normaal gesproken ook nooit behalve als ik 200% zeker weet wat er mee gebeurd is, zoals ik dus had, dan kan je leuke koopjes treffen, maar koop geen motor bij zo'n slechte zaak als je niks van de historie van de motor af weet....
pi_24579881
Woaaahhh wat een afschrijving Didiot

Je betaalde er 8500 voor? En je hebt hem nog geen jaar toch? Damn... ik heb 500 euro afgeschreven op die rooie Bandit in 2 jaar tijd
pi_24579977
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:21 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

volgens mij heb ik iets gemist denk ik, waarom wil je nu beemer tegen elke prijs inruilen ?
er mankeerde nu toch niets meer aan ?

het werkt wel zo als je hem kwijt moet dan zal je nooit een mooie of redelijke prijs er voor terug krijgen, en net als Jesse al zei had je volgens mij ook wel iets hoger met jouw vraagprijs kunnen zitten lijkt me,
Ik wil de BMW niet tegen elke prijs kwijt. Het hangt er vanaf wat het totale kostenplaatje gaat worden

Ik heb 'm zelf inmiddels op 2ehands.nl gezet link

Hij gaat er definitief uit! Waarom? Als ik er mee wil gaan reizen zal ik er een kofferset om moeten zetten a ¤ 1.100,- (bagagerol is geen optie omdat je die nergens aan vast kan zetten, bij een supersport kan je iig nog met een strap onder je sub-frame/kontje vastzetten). En verder ben ik gewoon bang dat het een bodemloze put gaat worden als ik er nog veel kilometers mee rij... onderhoudt enzo gaat gewoon door, terwijl ik op een motor rijdt die niet meer naar m'n zin is.
Bovendien heb ik er zelf gewoon minimaal 1.000 euro teveel voor betaald (i.v.m. versleten koppeling, achterband die op was, zadel waarvan de bekleding verrot was). Alles is wel gerepareerd maar heeft me toch wel klauwen met geld gekost boven op de aanschaf prijs. En ik heb geen zin om op die manier door te gaan Ik wil gewoon een goeie motor met minimaal 3 maanden garantie die voorlopig weer naar m'n zin is, waarmee ik lekker kan sturen etc. etc.
pi_24580006
Bandit600S PatM
Voor 4500 heb je makkelijk een 2000/2001 model

Maar ik dacht dat je er zo tevreden mee was in t begin?
pi_24580129
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Woaaahhh wat een afschrijving Didiot

Je betaalde er 8500 voor? En je hebt hem nog geen jaar toch? Damn... ik heb 500 euro afgeschreven op die rooie Bandit in 2 jaar tijd
Ik heb er ¤ 7.000,- voor betaald.

En in de tussentijd (wat bij aanschaf in orde had moeten zijn, dus buiten reguliere zaken):
¤ 900,- voor vervangen van koppeling
¤ 200,- voor buddy opnieuw bekleden
¤ 200,- voor nieuwe achterband

Dus tja, een miskoop van mijn kant kan ik het zeker wel noemen ja
En als ik mijn vraagprijs er voor krijg schrijf ik dus alsnog minimaal ¤ 1.800,- op af
En met inruil zou ik er dus als ik er ¤ 4.000,- voor zou krijgen feitelijk minimaal ¤ 4.300,- op afschrijven
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:44:16 #95
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24580158
@Didiot

misschien hier iets voor jou ?

hier had ik voor weinig geld bijna CBR gekocht

en deze staat er nu

1994
¤ 4250,-
en met eigenaar is goed te onderhandelen hoor

en deze is ¤4950,-

Let's race
Buienradar
  zaterdag 15 januari 2005 @ 13:48:03 #96
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_24580212
enne als je eventueel wilt gaan kijken wil ik wel met je meegaan hoor
Let's race
Buienradar
pi_24580234
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:35 schreef Rietvaerder het volgende:
Bandit600S PatM
Voor 4500 heb je makkelijk een 2000/2001 model

Maar ik dacht dat je er zo tevreden mee was in t begin?
In het begin wel, maar nu met de optelsom: sportiever willen rijden en de dingen die ik er mee heb gehad en de koffers die ik zou moeten kopen om er fatsoenlijk mee op reis te kunnen gaan trek ik voor mezelf de conclussie dat ik de motor beter kan verkopen en een sportievere motor kan nemen
Enne, een 600cc neem ik alleen als er meer als 100 pk in zit Ik wil het liefst een 750cc of 1000cc als was het alleen al omdat de motoren wat groter zijn (qua geometrie en de daar aanverbonden zithouding) dan 600cc sportmotoren. Bovendien ogen 600cc motoren vaak wat kleiner, en dat in combinatie met een 115 kg zware mastedont van 1.89 als ik is dat meestal niet echt een succes .
pi_24580271
Ik ga m'n motor sowiezo bij SR-Service vandaan halen. Dus het hangt af van hun aanbod af wat ik ga nemen en wanneer ik wat ga aanschaffen. Stel dat ik het seizoen alleen met de Kawa moet doen, so be it. Maar gezien mijn ervaring met SR is dat de enige zaak waar ik de volle vertrouwen in heb dat het goed zit met garantie en service En dat is voor mij na het debacle met de K1100LT heel erg zwaar wegend geworden
pi_24581142
Ja, dan moet je natuuriljk voor een Bandit1200S gaan

http://www.motoroccasion.nl/data/zakelijk/zoeken/zoek_resultaat_detail.asp?KlantId=12331&idnr=81204

De 600 is trouwens net zo groot als de 1200

Check deze Didiot

http://www.marktplaats.nl(...)6oudei%3D30%26js%3D1

http://www.marktplaats.nl(...)6oudei%3D30%26js%3D1 (iets boven het budget denk ik? )
pi_24581210
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 13:53 schreef Didiot het volgende:
Ik ga m'n motor sowiezo bij SR-Service vandaan halen. Dus het hangt af van hun aanbod af wat ik ga nemen en wanneer ik wat ga aanschaffen.
Waarom Je bent niet verplicht daar te kopen ofzo hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')