tru!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:06 schreef Posdnous het volgende:
Dat ze hier uberhaupt onderzoeken aan moeten wijden. Doodzonde van het geld.
Iedere idioot die ooit eens geneukt heeft kan je hetzelfde vertellen.
binnenkort veilige sex als olympische sport wellichtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:02 schreef erodome het volgende:
Jonge mensen die regelmatig vrijen zijn gelukkiger dan jongeren die dat niet doen.
Tot dat besluit kwam de universiteit van Melbourne.
Opzich niet zo gek, bij sex komen allerlei voel je lekker hormonen vrij..
En je ziet het sport is goed voor veilige sex
ik ben een beetje bang dat zoals wel vaker met dit soort onderzoeken oorzaak en gevolg word omgedraaid. Is het niet zo dat mensen die gelukkig zijn, goed in hun vel zitten eerder een partner vinden en _dus_ vaker sex hebben?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:02 schreef erodome het volgende:
Uit de resultaten bleek dat maagden zich seksueel het minst goed in hun vel voelen, zelfs minder goed dan seksueel actieve mensen die al met 'ongewenste intimiteiten' te maken kregen.
Hoe meer seks en hoe meer onveilige seks de jongeren hadden, hoe gelukkiger ze waren.
Precies, ik wou het net zeggen. Misschien heb je minder kans op sex als je ongelukkig bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:13 schreef SP het volgende:
als ik het zo lees is er geen causaal verband tussen sex en gelukkig voelen. Je zou net zo hard kunnen zeggen dat mensen die zich gelukkig voelen meer sex hebben......
De manier waarop je dit zegt doet vermoeden dat je een beurt nodig hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:11 schreef Mukie het volgende:
Sex is gewoon lekker en komen allemaal stofjes bij vrij die je blij maken.
Dat is toch een algemeen feit?
Tja, als het niet mag van de kerk dan ga je het natuurlijk gewoon zonder condoom doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:02 schreef erodome het volgende:
En jongeren die aan sport doen, zijn ook meer geneigd om veilig te vrijen dan de jongeren die naar de kerk gaan.
Zal niet lukken zo... "wijffie"quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:46 schreef _JBX_ het volgende:
shit, ben nog maagdmaar ff een wijffie zoeke dan
![]()
Ahum, daar is al HEEEEEEEEEL lang een oplossing voorquote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:38 schreef LostFormat het volgende:
Precies, ik wou het net zeggen. Misschien heb je minder kans op sex als je ongelukkig bent.
Dat valt waarschijnlijk onder de noemer 'ignorance is bliss'...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:02 schreef erodome het volgende:
hoe meer onveilige seks de jongeren hadden, hoe gelukkiger ze waren".
Ik kan met de beste wil niet bedenken waarom dit een raar verband is. Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd.quote:Er kwamen nog wel meer rare verbanden uit de bus. Zo toonde Moore zich ook verbaasd over het feit dat jongeren die regelmatig naar de kerk gaan, niet noodzakelijk veiliger vrijden. Wel bleek dat jonge kerkgangers vaker maagd waren dan hun leeftijdsgenoten die niet naar de mis gaan.
Hanteer in plaats van twee mogelijke toestanden (gelukkig t.o.v. ongelukkig) een hele puntenladder: 1,0 tot 5,9 is dan ongelukkig en 6,0 tot 10,0 is dan gelukkig. Je zit nu bv. op 7,8 en als je meer aan sex gaat doen stijgt-ie mogelijk naar 8,6.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:13 schreef BarBaar het volgende:
Ik ben wel gelukkigMaar heb te weinig sex
wat nu
Ik had in ieder geval een aardige relatie waar het op sex gebied niet echt heftig was maar wel "leuk".quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:45 schreef RetepV het volgende:
*knip*
P.S. Ik ben overigens wel serieus, ik vraag me namelijk af of je nou zo gelukkig wordt van de seksueele RELATIE of alleen van de SEKS. 'Seks' en 'seksueele relatie' worden nogal willekeurig door elkaar gehaald door TS. Mogelijk ook door Moore, maar er is geen bronvermelding waar ik het in het Engels kan teruglezen.
Ik denk dat je de invloeden van de "sex" hormonen onderschat, endorfine bv, in hoge dosering geeft het een euforisch gevoel, in lagere doseringen geeft het je een ik voel me lekker gevoel..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:30 schreef vlabakje het volgende:
[..]
ik ben een beetje bang dat zoals wel vaker met dit soort onderzoeken oorzaak en gevolg word omgedraaid. Is het niet zo dat mensen die gelukkig zijn, goed in hun vel zitten eerder een partner vinden en _dus_ vaker sex hebben?
Daarnaast is mijn persoonlijke mening dat sex (zeker onder jongeren) tegenwoordig ernstig overrated is, als je geen/weinig sex hebt word je tegenwoordig al snel als een soort outcast gezien.. erg jammer imho.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |