abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24565075
Jonge mensen die regelmatig vrijen zijn gelukkiger dan jongeren die dat niet doen. Tot dat besluit kwam de universiteit van Melbourne. De onderzoekers ondervroegen 220 jongeren tussen 17 en 19 jaar oud over hun seksueel gedrag. Eenderde van de ondervraagden was maagd, eenderde vrijde veilig en eenderde had onveilige seks.

Uit de resultaten bleek dat maagden zich seksueel het minst goed in hun vel voelen, zelfs minder goed dan seksueel actieve mensen die al met 'ongewenste intimiteiten' te maken kregen.

Professor Susan Moore van de Melbourne's Swinburne University die het onderzoek leidde, had verwacht dat vooral mensen die onveilig vrijen zich seksueel niet zo goed zouden voelen. "Dat was allerminst het geval", zei ze. Hoe meer seks en hoe meer onveilige seks de jongeren hadden, hoe gelukkiger ze waren".

Er kwamen nog wel meer rare verbanden uit de bus. Zo toonde Moore zich ook verbaasd over het feit dat jongeren die regelmatig naar de kerk gaan, niet noodzakelijk veiliger vrijden. Wel bleek dat jonge kerkgangers vaker maagd waren dan hun leeftijdsgenoten die niet naar de mis gaan. En jongeren die aan sport doen, zijn ook meer geneigd om veilig te vrijen dan de jongeren die naar de kerk gaan.

Opzich niet zo gek, bij sex komen allerlei voel je lekker hormonen vrij..

En je ziet het sport is goed voor veilige sex
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:06:13 #2
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24565127
Dat ze hier uberhaupt onderzoeken aan moeten wijden. Doodzonde van het geld.

Iedere idioot die ooit eens geneukt heeft kan je hetzelfde vertellen.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:07:30 #3
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24565146
Nu weten we waarom strenge gelovigen altijd zo godverdomme chagerijnig zijn!

Hoe heet dat, sexual depravity leid ook sneller tot geweld enzo. Je word gewoon sneller pissed off als je gewoon niet gaat vrijen!
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_24565196
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:06 schreef Posdnous het volgende:
Dat ze hier uberhaupt onderzoeken aan moeten wijden. Doodzonde van het geld.
Iedere idioot die ooit eens geneukt heeft kan je hetzelfde vertellen.
tru!

Heb je comentaar op mijn spelling/gramatica? hou het lekker voor je! mij boeit het niet
comentaar via email (ambong[@]gmail)
dit is een stupide tekstje, waar heel veel mensen 3 seconden van hun leven aan verspillen door het te lezen
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:11:43 #5
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_24565235
Sex is gewoon lekker en komen allemaal stofjes bij vrij die je blij maken.
Dat is toch een algemeen feit?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:13:10 #6
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_24565254
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:02 schreef erodome het volgende:
Jonge mensen die regelmatig vrijen zijn gelukkiger dan jongeren die dat niet doen.
Tot dat besluit kwam de universiteit van Melbourne.

Opzich niet zo gek, bij sex komen allerlei voel je lekker hormonen vrij..
En je ziet het sport is goed voor veilige sex
binnenkort veilige sex als olympische sport wellicht
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:13:12 #7
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_24565255
Wtf? Stelletje onbenullen.

Lezen jullie wel de eerste post? Het was een onderzoek om te kijken hoe gelukkig mensen nou worden, en ook of er onderscheid was tussen veilig en onveilig vrijen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:13:42 #8
17729 SP
I hate my interests
pi_24565259
als ik het zo lees is er geen causaal verband tussen sex en gelukkig voelen. Je zou net zo hard kunnen zeggen dat mensen die zich gelukkig voelen meer sex hebben......
pi_24565494
quote:

Uit de resultaten bleek dat maagden zich seksueel het minst goed in hun vel voelen, zelfs minder goed dan seksueel actieve mensen die al met 'ongewenste intimiteiten' te maken kregen.

Hoe meer seks en hoe meer onveilige seks de jongeren hadden, hoe gelukkiger ze waren.
ik ben een beetje bang dat zoals wel vaker met dit soort onderzoeken oorzaak en gevolg word omgedraaid. Is het niet zo dat mensen die gelukkig zijn, goed in hun vel zitten eerder een partner vinden en _dus_ vaker sex hebben?

Daarnaast is mijn persoonlijke mening dat sex (zeker onder jongeren) tegenwoordig ernstig overrated is, als je geen/weinig sex hebt word je tegenwoordig al snel als een soort outcast gezien.. erg jammer imho.
i really have the heart of a small girl, i keep it in a jar on my desk
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:33:53 #10
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_24565532
Joh.
pi_24565591
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:13 schreef SP het volgende:
als ik het zo lees is er geen causaal verband tussen sex en gelukkig voelen. Je zou net zo hard kunnen zeggen dat mensen die zich gelukkig voelen meer sex hebben......
Precies, ik wou het net zeggen. Misschien heb je minder kans op sex als je ongelukkig bent.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24565672
Maar valt een relatie met je rechter hand nou ook onder 'seks'? En zijn die mensen dan misschien niet NOG gelukkiger? Tenslotte heeft je rechter hand altijd zin en zeurt 'ie niet over hoofdpijn...

P.S. Ik ben overigens wel serieus, ik vraag me namelijk af of je nou zo gelukkig wordt van de seksueele RELATIE of alleen van de SEKS. 'Seks' en 'seksueele relatie' worden nogal willekeurig door elkaar gehaald door TS. Mogelijk ook door Moore, maar er is geen bronvermelding waar ik het in het Engels kan teruglezen.
pi_24565681
shit, ben nog maagd maar ff een wijffie zoeke dan
pi_24565737
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:11 schreef Mukie het volgende:
Sex is gewoon lekker en komen allemaal stofjes bij vrij die je blij maken.
Dat is toch een algemeen feit?
De manier waarop je dit zegt doet vermoeden dat je een beurt nodig hebt
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:53:34 #15
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_24565758
quote:
En jongeren die aan sport doen, zijn ook meer geneigd om veilig te vrijen dan de jongeren die naar de kerk gaan.
Tja, als het niet mag van de kerk dan ga je het natuurlijk gewoon zonder condoom doen.
En als sportster is natuurlijk lastig zwemmen met zo'n dikke buik.
So we just called him Fred
pi_24565772
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:46 schreef _JBX_ het volgende:
shit, ben nog maagd maar ff een wijffie zoeke dan
Zal niet lukken zo... "wijffie"
pi_24565777
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:38 schreef LostFormat het volgende:

Precies, ik wou het net zeggen. Misschien heb je minder kans op sex als je ongelukkig bent.
Ahum, daar is al HEEEEEEEEEL lang een oplossing voor . Wat is nou het oudste beroep ter wereld? Zelfs als je een uitkering trekt kun je nog wel gebruik maken van de diensten van de uitoefenaars van dat beroep .
  vrijdag 14 januari 2005 @ 17:59:19 #18
106856 MociN
Live your own legend
pi_24566777
Wel grappige resultaten, maar een klein beetje voorspelbaar vind ik.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:09:21 #19
111863 JackyVie
No shit, Sherlock?
pi_24566924
Ik vind het toch ook maar snel genomen conclusies hoor...

Hoe veel factoren zijn er wel niet die het geluk van mensen beïnvloeden? Dan kan het even goed zijn dat er een paar van die factoren de kans op seks verhogen...
Trouwens, als maagd heb ik ook gelukkige momenten beleefd hoor!

Tis net alsof je moet neuken om gelukkig te zijn
pi_24567010
Ik ben wel gelukkig Maar heb te weinig sex wat nu
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:15:51 #21
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_24567052
quote:
hoe meer onveilige seks de jongeren hadden, hoe gelukkiger ze waren".
Dat valt waarschijnlijk onder de noemer 'ignorance is bliss'...
quote:
Er kwamen nog wel meer rare verbanden uit de bus. Zo toonde Moore zich ook verbaasd over het feit dat jongeren die regelmatig naar de kerk gaan, niet noodzakelijk veiliger vrijden. Wel bleek dat jonge kerkgangers vaker maagd waren dan hun leeftijdsgenoten die niet naar de mis gaan.
Ik kan met de beste wil niet bedenken waarom dit een raar verband is. Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd.
Sowieso weer een lekker nutteloos onderzoek.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:33:00 #22
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_24567322
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 18:13 schreef BarBaar het volgende:
Ik ben wel gelukkig Maar heb te weinig sex wat nu
Hanteer in plaats van twee mogelijke toestanden (gelukkig t.o.v. ongelukkig) een hele puntenladder: 1,0 tot 5,9 is dan ongelukkig en 6,0 tot 10,0 is dan gelukkig. Je zit nu bv. op 7,8 en als je meer aan sex gaat doen stijgt-ie mogelijk naar 8,6.

En natuurlijk niet echt die punten gaan bijhouden, want ik bedoel slechts: het is gedachten-gereedschap om in 'meetbaar' het ene gelukspeil te kunnen vergelijken met het andere.
We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
pi_24567359
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:45 schreef RetepV het volgende:
*knip*

P.S. Ik ben overigens wel serieus, ik vraag me namelijk af of je nou zo gelukkig wordt van de seksueele RELATIE of alleen van de SEKS. 'Seks' en 'seksueele relatie' worden nogal willekeurig door elkaar gehaald door TS. Mogelijk ook door Moore, maar er is geen bronvermelding waar ik het in het Engels kan teruglezen.
Ik had in ieder geval een aardige relatie waar het op sex gebied niet echt heftig was maar wel "leuk".

Ik had het al opgegeven dat dat ooit nog zou komen,
blijkt dat ze opeens op sex gebied "los" is gekomen,
waardoor we nu op alle terreinen op 1 lijn blijken te zitten.

Happy Happy Joy Joy !!
pi_24569346
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 16:30 schreef vlabakje het volgende:

[..]

ik ben een beetje bang dat zoals wel vaker met dit soort onderzoeken oorzaak en gevolg word omgedraaid. Is het niet zo dat mensen die gelukkig zijn, goed in hun vel zitten eerder een partner vinden en _dus_ vaker sex hebben?

Daarnaast is mijn persoonlijke mening dat sex (zeker onder jongeren) tegenwoordig ernstig overrated is, als je geen/weinig sex hebt word je tegenwoordig al snel als een soort outcast gezien.. erg jammer imho.
Ik denk dat je de invloeden van de "sex" hormonen onderschat, endorfine bv, in hoge dosering geeft het een euforisch gevoel, in lagere doseringen geeft het je een ik voel me lekker gevoel..

Lees bv dit stuk eens door: http://www.tic-mayday.org/lezing_seks_in_de_hersenen.htm
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 21:04:35 #25
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24569571
de uitslag van dat onderzoek had ik ze zo kunnen vertellen, vooral ochtendsex word ik erg gelukkig van, ff lekker vrijen aan het begin van de dag, dan kan die dag voor mij niet meer stuk.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')