Omdat er relatief gezien veel moslima's zitten.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:23 schreef HeyFreak het volgende:
maar waarom hoor je dan niks van al die niet-moslima's in het huis? Die zijn ook nog behoorlijk in de meerderheid vergeleken met de autochtonen.
Het feit dat je het topic niet hebt gelezen voor je begint te blaten laat je ook maar even buiten beschouwing?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:27 schreef Re het volgende:
het feit dat de helft van de allochtone vrouwen niet moslim is (de andere 30%) laten we gelukkig buiten beschouwing... dat feit/1 moet toch aangeven dat het probleem op een ander vlak ligt
dat topje geldt voor de hele bevolking. Je denkt toch ook niet echt dat elke autochtone vrouw die mishandeld wordt naar het huis gaat?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met de cijfers die sch gaf klopt dat en wellicht is het nog een topje van de ijsberg.
Knok, knok!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:23 schreef HeyFreak het volgende:
maar waarom hoor je dan niks van al die niet-moslima's in het huis? Die zijn ook nog behoorlijk in de meerderheid vergeleken met de autochtonen.
ja, ik zie voornamelijk postings in die trant (wat niet wil zeggen dat er geen probleem is maar het lijkt wel ee nieuw soort taboe)quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het feit dat je het topic niet hebt gelezen voor je begint te blaten laat je ook maar even buiten beschouwing?
nou de kansen en mogelijkheden zijn veel groter, de angst op uitstoting en wraak een stuk kleiner. daarom staat er ook "wellicht" en niet "ik weet zeker dat".quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:29 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
dat topje geldt voor de hele bevolking. Je denkt toch ook niet echt dat elke autochtone vrouw die mishandeld wordt naar het huis gaat?
gotchaquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou de kansen en mogelijkheden zijn veel groter, de angst op uitstoting en wraak een stuk kleiner. daarom staat er ook "wellicht" en niet "ik weet zeker dat".
ik kan nergens feiten vinden dat dit niet in alle culturen gebeurd, ook een heleboel Nederlandse vrouwen zullen nooit in deze statistieken verschijnen. als jij systematisch kan aantonen dat er meer moslimas zijn die zich koest houden dan heb je gelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou de kansen en mogelijkheden zijn veel groter, de angst op uitstoting en wraak een stuk kleiner. daarom staat er ook "wellicht" en niet "ik weet zeker dat".
daarom staat er ook voor jou "wellicht". verder heb ik het daar niet over en wil me eigenlijk concentreren op de harde, SCHokkende cijfers van poster die zich nu angstvallig stil houdt en afentoe een persoonlijke sneer uitdeelt.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:34 schreef Re het volgende:
[..]
ik kan nergens feiten vinden dat dit niet in alle culturen gebeurd, ook een heleboel Nederlandse vrouwen zullen nooit in deze statistieken verschijnen. als jij systematisch kan aantonen dat er meer moslimas zijn die zich koest houden dan heb je gelijk
30% is en blijft veel maar dit reflecteert niet een doorsnede van de bevolking, in bepaalde klassen zal het vaker voorkomen dan anderen, iets wat mij meer boeit dan de %s in een BvmL huisquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
daarom staat er ook voor jou "wellicht". verder heb ik het daar niet over en wil me eigenlijk concentreren op de harde, SCHokkende cijfers van poster die zich nu angstvallig stil houdt en afentoe een persoonlijke sneer uitdeelt.
ik wil hier ook niet de moslimbasher gaan uithangen. ts kwam met die cijfers en probeert het te vergoelijken en dat wekt weerzin op.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:42 schreef Re het volgende:
[..]
30% is en blijft veel maar dit reflecteert niet een doorsnede van de bevolking, in bepaalde klassen zal het vaker voorkomen dan anderen, iets wat mij meer boeit dan de %s in een BvmL huis
schokkend maar minder veel zeggend dan men tracht te denkenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:43 schreef rentmeester het volgende:
Maar goed,
al met al kunnen we stellen dat gemiddeld een op de drie bewoners van een blijf van mijn lijf huis het slachtoffer is van Islamitisch geweld. Bij een populatie van een op zeventien is dat zondermeer schokkend te noemen.
het is geen sterke poging die idd alleen tegenreacties opwekt om andere redenen dan wat er werkelijk aan de hand isquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil hier ook niet de moslimbasher gaan uithangen. ts kwam met die cijfers en probeert het te vergoelijken en dat wekt weerzin op.
dit topic is er enkel om Hirsi Ali aan te pakken.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik wil hier ook niet de moslimbasher gaan uithangen. ts kwam met die cijfers en probeert het te vergoelijken en dat wekt weerzin op.
Er bestaan geen autochtone vrouwen die getrouwd zijn (geweest) met een Moslim?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:43 schreef rentmeester het volgende:
Maar goed,
al met al kunnen we stellen dat gemiddeld een op de drie bewoners van een blijf van mijn lijf huis het slachtoffer is van Islamitisch geweld. Bij een populatie van een op zeventien is dat zondermeer schokkend te noemen.
Ik vind het behoorlijk veel zeggend.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Dat zou het cijfer alleen maar nog meer opschroeven vermoed ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Er bestaan geen autochtone vrouwen die getrouwd zijn (geweest) met een Moslim?
ff een rekensommetje aan de hand van Cherry's gegevens...quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:35 schreef rentmeester het volgende:
[..]
Sorry, ik vond je opmerking gewoon oliedom [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |