Ik zou net zeggen,"dat probeerde ik ook aan te geven".quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:56 schreef klez het volgende:
Het is al een exceptioneel hoog percentage, maar het zou nog veel hoger zijn als niet zoveel moslima's doodsbang waren voor de gevolgen van het uit de eigen sociale kring stappen met hun problemen. De sociale controle is enorm, en de gevolgen van het 'eigen nest bevuilen' zoals veel moslims dat zien zijn gigantisch.
edit: meneer broekhoest is me voor...
Stuur liever een mail aan mevrouw Hirsi Ali c.s. dat ze ons voortaan de juiste percentages voorspiegelen en geen dingen suggeren die niet aan de hand zijn. Dank U!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:01 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Ik zal eens even een mailtje sturen aan de Hogeschool der Journalistiek dat ze het vak 'bagatelliseren van nieuwsberichten" beter kunnen schrappen ten faveure van een cursus "interpretatie descriptieve statistiek".
De cijfers in jouw openingspost tonen anders toch duidelijk anders aan.quote:De Federatie Opvang was er heel duidelijk in: er is geen verband tussen de islam en huiselijk geweld en het probleem is bij moslims dan ook niet groter. Lijkt mij toch dat zij er iets meer zicht op hebben dan jullie
Hoezo??? Cijfers kunnen dat verband helemaal niet aantonen, dat is een rare suggestie.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef julekes het volgende:
[..]
De cijfers in jouw openingspost tonen anders toch duidelijk anders aan.
HA suggereert vooral, dat is ook haar zwakte natuurlijk. de echte cijfers komen haar helemaal niet goed uitquote:Ik heb Wilders en Ali nog nooit cijfers horen noemen trouwens, maar iemand die anderen van retoriek beschuldigd heeft vast wel even een goede bron beschikbaar, zodat wij ook eens kunnen kijken op welke gegevens jij je uitspraken baseert.
Dit is wer typisch zo'n politiek antwoord. Natuurlijk heeft an sich de islam er weinig mee te maken, maar des te meer de Mediterrane macho-cultuur waarin veel nederlandse moslima's zich bevinden.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:04 schreef SCH het volgende:
Het is een veel lager percentage dan Hirsi Ali en veel anderen ons willen doen geloven. Die suggereren dat het percentage rond de 70 a 80 procent is en het is dus slechts tussen de 25 en 30 procent en dat is dus een grootverschil.
Wat klez schrijft is weer van die van de koude grond retoriek, waarom zou je je er ook eens in verdiepen? Geldt ook voor jou B.R. Oekhoest. Het is namelijk precies andersom. Het percentage is relatief wat hoger omdat deze vrouwen moeilijker in eigen kring terecht kunnen itt de meeste Nederlandse vrouwen.
De Federatie Opvang was er heel duidelijk in: er is geen verband tussen de islam en huiselijk geweld en het probleem is bij moslims dan ook niet groter. Lijkt mij toch dat zij er iets meer zicht op hebben dan jullie
Ga jij maar eens HEEL veel strafregels schrijven: 'Ik, SCH, mag niet jokken'quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:04 schreef SCH het volgende:
Het is een veel lager percentage dan Hirsi Ali en veel anderen ons willen doen geloven. Die suggereren dat het percentage rond de 70 a 80 procent is en het is dus slechts tussen de 25 en 30 procent en dat is dus een grootverschil.
Wat klez schrijft is weer van die van de koude grond retoriek, waarom zou je je er ook eens in verdiepen? Geldt ook voor jou B.R. Oekhoest. Het is namelijk precies andersom. Het percentage is relatief wat hoger omdat deze vrouwen moeilijker in eigen kring terecht kunnen itt de meeste Nederlandse vrouwen.
De Federatie Opvang was er heel duidelijk in: er is geen verband tussen de islam en huiselijk geweld en het probleem is bij moslims dan ook niet groter. Lijkt mij toch dat zij er iets meer zicht op hebben dan jullie
Kan jij niet rekenen dan? Alfa studie of zo? Ik zie toch wel een verband. Bovengemiddeld veel vrouwen van moslim komaf in de BVML huizen. Duidelijk zat.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo??? Cijfers kunnen dat verband helemaal niet aantonen, dat is een rare suggestie.
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:14 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Natuurlijk heeft an sich de islam er weinig mee te maken,
De islam wordt door de mannen in kwestie misbruikt om hun macho-argumenten er door te krijgen. Dus intrinsiek kun je de islam niet zoveel schuld geven als Hirsi doet, maar je moet het er wel bij betrekken.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat staat haaks op de uitspraken en de missie die mevrouw Hirsi Ali heeft. Je bent het dus volledig met haar oneens?
En als we dan ook even de islamitische vrouwen erbij rekenen die wel te maken hebben met huiselijk geweld maar de weg naar, of uberhaupt van het bestaan af weten van, een Blijf van me Lijf huis. Dan is de cirkel ook weer rond.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:19 schreef popolon het volgende:
Het verschi dat duidelijk naar voren kwam is dat autochtone slachtoffers vaak niet naar een Blijf van m'n lijf huis gaan maar naar familie/vrienden.
De islamitische slachtoffers kunnen hier vaak niet heen omdat die er niet zijn of die ook 'tegen' hen zijn.
Allemaal, een moslima die getrouwd is met een duivel of een verderfelijke Nederlander? Want dat zijn we toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:45 schreef longinus het volgende:
Geven deze cijvers ook weer hoeveel van deze vrouwen waren getrouwd met een moslim.
Bovendien zijn dat vaak zulke softe watjes, die slaan nooit vrouwen. Tenzij er koning alcohol in het spel is.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:52 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Allemaal, een moslima die getrouwd is met een duivel of een verderfelijke Nederlander? Want dat zijn we toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |