Nee, en dat snap je wel als je naar bleach en naar Dragonball kijkt..quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:20 schreef remondepemon het volgende:
voor zo ver ik weet, niet. de manga was al een stukje verder meen ik. iig niet zover dat ze het een seizoen zullen uitstellen.
denk dat Naruto gewoon te populair is geworden en dat ze dat zo lang mogelijk uit willen uitrekken zodat ze ook hun merchendising kwijt kunnen.
schade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:18 schreef Orealo het volgende:
Ik denk het nu gewoon kwestie is van "door de zure appel heenbijten"
Het is even kut, maar het is het wachten waard, als dit over is krijgen we lekker lang en ongestoord on-track Naruto!
Te beginnen met :
*tromgeroffel*Door één of twee zure appels doorbijten om dan bij de lekkere appels te komen vind ik niet erg. Maar zo langzamerhand ben zijn we al door een hele mand zure appels heen. En staat er nog een appelboom vol te wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 november 2005 14:18 schreef Orealo het volgende:
Ik denk het nu gewoon kwestie is van "door de zure appel heenbijten"
Het is even kut, maar het is het wachten waard, als dit over is krijgen we lekker lang en ongestoord on-track Naruto!
Te beginnen met :
*tromgeroffel*Tenslotte komt er een film in de zomer en voor Bleach zijn ze ook een film maken... Wordt leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2005 11:39 schreef Lynxie het volgende:
Ik weet niet of deze vraag al gesteld is hier. Maar zijn er hier mensen die ook de Manga van Naruto lezen?
Zelf ben ik met de manga begonnen omdat ik geen geduld heb totdat de anime weer met het echte verhaal verder gaat.
Nog 18 weken filler(episode 161)
Zijn er hier ook mensen die the VIZ Naruto manga heeft? Want ik zit er over na te denken om het te kopen, alleen ben ik bang dat ik teleurgesteld word. Dat ze er te veel aan veranderd hebben.
Dat de Jutsu engelse namen hebben kan me niet veel schelen, zolang de rest maar wel klopt.
Oke nu over de Manga, ik ben bij chapter 285.. Dit zijn dus spoilers voor mensen die de anime volgen of nog niet bij chapter 285 zijn!Over je spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
quote:Op zondag 27 november 2005 19:50 schreef Bensel het volgende:
[..]
Over je spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 november 2005 19:58 schreef boyv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
ja met een goed verhaal erin, dus niet zoals Calimero waar jij waarschijnlijk nog naar kijktquote:Op donderdag 15 december 2005 15:44 schreef Pumatje het volgende:
My god
die spoilers van jullie![]()
Jullie beseffen dat dit allemaal een tekenfilm is enzo.. ?
Maakt me niks uitquote:Op donderdag 15 december 2005 15:44 schreef Pumatje het volgende:
My god
die spoilers van jullie![]()
Jullie beseffen dat dit allemaal een tekenfilm is enzo.. ?
Ja, dat meegenomen, ik hoop echt niet dat ze zo DBZ gaan copieren, ik zie dat de episode zo heet ook op andere sites terug.quote:Op donderdag 15 december 2005 15:33 schreef boyv het volgende:
Lijkt mij bullshit, aangezien er voorlopig alleen nog maar fillers lopen
bustedquote:Op donderdag 15 december 2005 15:54 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
ja met een goed verhaal erin, dus niet zoals Calimero waar jij waarschijnlijk nog naar kijkt
quote:Op donderdag 15 december 2005 17:26 schreef Agiath het volgende:
Kunnen we na dit topic niet een algemeen Bleach topic openen?
Die serie is nu imo 1000 keer boeiender dan Naruto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |