SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:55 schreef Bensel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lala
Lees net op een fansite dat er geen 146 is deze week, dat verklaart het. Maar toch Gay Niggers from Outer Spacequote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ga ik net de nieuwste Naruto (146) kijken. Begint het gewoon heel normaal met de intro. Verandert het daarna opeens in Gay Niggers from Outer Space.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee echt, iemand anders hier last van gehad.
Het kwam ook gewoon van de site waar ik altijd mijn Dattebayo releases vandaan haal.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:58 schreef Bensel het volgende:
Daarom dowload ik altijd rechtstreeks van Dattebayo
hmm. hij staat wel op die site.. maar is van YHBT.. dus ik zou sowieso al me afvragen wat dat daar doet..quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:09 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het kwam ook gewoon van de site waar ik altijd mijn Dattebayo releases vandaan haal.
daar had ik niet echt opgelet.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 15:15 schreef Bensel het volgende:
[..]
hmm. hij staat wel op die site.. maar is van YHBT.. dus ik zou sowieso al me afvragen wat dat daar doet..
Hmm.. ik zie nu ook dat de torrent not146.torrent heet
Ja, hieroquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:47 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand de game Naruto 3 al gespeeld? Ik hem 'm sinds gisteren en ik moet zeggen dat het veruit de coolste fighting game is die ik ooit speelde, helaas wel helemaal in het Japans.
Hoe kom je eraan? import I guess.. waar en hoe duur ?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 20:47 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Ja, hiero
heb em al een half jaar, en al een jaar de 2de
echt leuke multiplayer spel
zeker aan te raden
en de 4de komt nu ook uit
al zijn ze er nog mee bezig..
same, hk = (l)quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:46 schreef ASSpirine het volgende:
zelf halen
Was vorig jaar in Hong Kong, daar gekocht
3de deel heb ik mijn ouders laten halen
Lol ja dat had ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:55 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ga ik net de nieuwste Naruto (146) kijken. Begint het gewoon heel normaal met de intro. Verandert het daarna opeens in Gay Niggers from Outer Space.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee echt, iemand anders hier last van gehad.
Voor welke console?quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:46 schreef ASSpirine het volgende:
zelf halen
Was vorig jaar in Hong Kong, daar gekocht
3de deel heb ik mijn ouders laten halen
Sexeh bitch!quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:58 schreef Boondock_Saint het volgende:
NEEEEEEE, alles voor niks
Hinata ownde wel trouwens
geilen op een manga/anime popjequote:
Die gaat echt f*cking traag. Weet iemand andere sites?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:04 schreef godard_k het volgende:
[..]
http://yhbt.mine.nu/t/
staat onder me favorites
DB [afbeelding]
mooie ondertitelquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Die gaat echt f*cking traag. Weet iemand andere sites?
Oh, ik bedoel: daar staan de afleveringen 65-86 niet meer op.quote:Op dinsdag 1 november 2005 00:59 schreef Orealo het volgende:
[..]
mooie ondertitel[afbeelding]
Je hoeft alleen maar de torrent bestanden van die site af te plukken toch? moet binnen 2 minuten te doen zijn lijkt me
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:57 schreef Orealo het volgende:
klik
Ik weet dat 't officieel niet mag, en om het dan aan een mod te geven![]()
Maaar misschien heb je daar wat aan
quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 19:51 schreef sizzler het volgende:
http://narutofever.com/naruto-cosplay/
Briljante serie!!
het schijnt een soort stopwoordje te zijn.. staat ook uitgelegd op de site van de groep dattebayoquote:Op woensdag 2 november 2005 17:51 schreef sizzler het volgende:
Weet iemand wat "Datte Bayo" betekent? Naruto zegt het bijna in elke zin. Als enige...
edit: hebbes!quote:Op woensdag 2 november 2005 18:30 schreef Bensel het volgende:
[..]
het schijnt een soort stopwoordje te zijn.. staat ook uitgelegd op de site van de groep dattebayo
quote:Dattebayo is the Tokyo-version of a term which reinforces the main sentence. In the English dub of Naruto on Cartoon Network, theyve used "Believe it!" but I think every community has a phrase they use to mean tha same thing.
"Sasuke, next time we meet, I wont hold back. Believe it!"
is the same as
"Sasuke, next time we meet, I wont hold back. You know what Im saying?"
or
"Sasuke, next time we meet, Damn Straight I wont be holding back ... "
Hope this helps.
Nieuwste afleveringen daar haal ik meestal binnen een kwartier binnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 00:54 schreef sizzler het volgende:
[..]
Die gaat echt f*cking traag. Weet iemand andere sites?
Nog 21quote:Op woensdag 2 november 2005 18:34 schreef boyv het volgende:
Die fillers zuigen man, ik wil Kakashi zien
PA-THE-TIC!quote:
Of iets van die strekking.quote:Nothing in this episodes happens worth seeing
Ik ben sinds vandaag ook begonnen met Bleach. En ik moet zeggen dat ik me met de eerste drie afleveringen meer heb vermaakt dan met Naruto in tijden. Zeker een hele leuke serie tot nu toe.quote:Op maandag 7 november 2005 16:01 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik ga maar eens beginnen met Bleach. Naruto is nog zo veel fillers idd. Afgelopen aflevering stond er zelfs:
[..]
Of iets van die strekking.
vanaf afl.16 wordt het pas echt tofquote:Op dinsdag 8 november 2005 14:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ben sinds vandaag ook begonnen met Bleach. En ik moet zeggen dat ik me met de eerste drie afleveringen meer heb vermaakt dan met Naruto in tijden. Zeker een hele leuke serie tot nu toe.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |