Mee eens. Leuk, maar niet speciaal.quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:27 schreef Bensel het volgende:
ik heb hem gezien.. hij was wel aardig, maar stond bol van de cliches..
*kuch kuch* filler episode 101quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:48 schreef H4ze het volgende:
136 net gezien....niet veel aan. Denk dat fillers sowieso niet bijsterend interessant kunnen zijn. Maar beter een filler dan helemaal geen NarutoEn de combi Jiraiya & Naruto kan nog grappige situaties op gaan leveren
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das een grote uitzondering jaquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:27 schreef godard_k het volgende:
[..]
*kuch kuch* filler episode 101*kuch kuch*
![]()
ja das trouwens jammer van DB, dat eso senninquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:18 schreef Orealo het volgende:
ik weet niet echt wat ik van 136 moet denken hoor..![]()
ik wil meer serieuze actie dan "ERO SENNIN IS VISITING SEX SHOPS!!" en dan die lachende bejaarde vent. maar dat komt denk ik nog wel, het eind was ook een beetje raar..
quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:18 schreef Orealo het volgende:
ik weet niet echt wat ik van 136 moet denken hoor..![]()
ik wil meer serieuze actie dan "ERO SENNIN IS VISITING SEX SHOPS!!" en dan die lachende bejaarde vent. maar dat komt denk ik nog wel, het eind was ook een beetje raar..
En een vraagje voor de manga readersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, 101 was echt meesterlijk.. heb me echt bescheurd om die afleveringquote:Op maandag 20 juni 2005 02:10 schreef remondepemon het volgende:
Was klaar met school en als aanrader van een vriend heb ik van deze serie wat afleveringen gedownload. Ben nu een week en 136 episodes verder![]()
.Wat een master Anime serie!
filler episodes als 101 vind ik helemaal niet erg, 101 vond ik wel lekker luchtig(gewoon humor) ipv een episode vol met flasbacks van wat er de vorige twee episodes gebeurde.
Jij gaat 141 zo geweldig vindenquote:Op zaterdag 18 juni 2005 14:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Fillers zijn een grote afknapper tot nu toe.
Hopelijk dat in de volgende aflevering Kabuto (of nog beter Sasuke) Sakura de tiefus in slaat, zodat ze de rest van de serie in coma ligt. Dan levert de fillers tenminste nog iets postitief op. .![]()
Maar deze hoop is vast tevergeefs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:26 schreef boyv het volgende:
De fillers beginnen net
Het hele gedeelte omtrent de missie van Naruto, Sakura en Jiraiya naar The Sound Village is een filler. Hierna komt iets compleet anders.Dat lijkt me nou wel weer gaaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 13:26 schreef boyv het volgende:
De fillers beginnen net
Het hele gedeelte omtrent de missie van Naruto, Sakura en Jiraiya naar The Sound Village is een filler. Hierna komt iets compleet anders.VetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
Ik heb hem gespeeld op de animecon jaquote:Op zaterdag 25 juni 2005 13:47 schreef HAL9000S het volgende:
Heeft iemand de game Naruto 3 al gespeeld? Ik hem 'm sinds gisteren en ik moet zeggen dat het veruit de coolste fighting game is die ik ooit speelde, helaas wel helemaal in het Japans.
Mjah, of een beetje goeie fillers.. Naruto hoort tegen andere ninja's te vechten, niet tegen monstersquote:Op zondag 3 juli 2005 16:09 schreef Droid het volgende:
Ze hadden beter een zomer stop kunnen doen bij Naruto dan die rot fillers![]()
zijn daar vertaalde versies van?quote:Op zondag 3 juli 2005 16:28 schreef boyv het volgende:
Lees de Naruto Databooks maar als je meer informatie wilt over personages, dorpen ed.
Als het goed is zijn er van het eerste deel al vertaalde versies (weet ik niet zeker), van het tweede deel weet ik het nog niet.quote:
Ik ga googlenquote:Op zondag 3 juli 2005 16:40 schreef boyv het volgende:
[..]
Als het goed is zijn er van het eerste deel al vertaalde versies (weet ik niet zeker), van het tweede deel weet ik het nog niet.
quote:Op zaterdag 30 juli 2005 22:26 schreef Orealo het volgende:
Op Shino heb ik 't nooit zo gehad, zijn gevechten zijn altijd zoveel van hetzelfde..Shikamaru is the man!
Ja ok, maar voor de rest kan hij denk ik weinig bijzonders met die beestjes van 'm.. wellicht dat ik daar het 'databook' op na moet slaan, maar ik kan geen japansquote:Op zondag 31 juli 2005 12:44 schreef P8 het volgende:
[..]![]()
shino heeft in alle afleveringen nog maar 1 of 2 keer gevochten. voor zover ik me kan bedenken alleen tegen zo'n gastje uit het team van Gaara
Ja, het verhaal van mizuki is wel tof, met die 2 broers vind ik ook maar niks..quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 21:01 schreef Bensel het volgende:
hee, ze zijn dan ook dom he
maar ik vind die filler bad guys meestal ook vrij crap. al vind ik mizuki (was z'n naam toch?) toch wel weer gaaf (aangezien hij dit hele gebeuren zo'n beetje gestart heeft)
Shikamaru is chuuninquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:51 schreef boyv het volgende:
Hmmm, ik vind die nieuwe personages (die bigass broers) maar bulllshit. Even sterk als de sannin en toch opgehouden worden door een simpel team van Genin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |