email in profiel is niet altijd degene die gebruikt wordtquote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:13 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
profiel![]()
s_anj_ay [at] hotmail [dot] com
alvast bedankt![]()
nniks ontvangenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:28 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
email in profiel is niet altijd degene die gebruikt wordt
*proest*email verstuurd*proest*
quote:Op dinsdag 18 januari 2005 19:10 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
nniks ontvangenwil je het aub nog een keer doen
![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar die befaamde Kimmaro geworden. En hopelijk krijgen we eindelijk weer eens een Naruto op volle kracht te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar die befaamde Kimmaro geworden. En hopelijk krijgen we eindelijk weer eens een Naruto op volle kracht te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Team-mirage
Ja dat wilde ik ook net vragen..quote:Op vrijdag 28 januari 2005 01:34 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Waarom is er deze week geen aflevering. Is er iets speciaals, feestelijks in Japan ofzo?
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 08:43 schreef Ixionn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:54 schreef boyv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Team-mirage
Ja, maar waarom?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:55 schreef boyv het volgende:
Episode 120 van de anime komt volgende week trouwens pas weer.
De manga (245) is er overigens al wel
quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:44 schreef Ixionn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 januari 2005 14:13 schreef boyv het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:52 schreef AxeldeM. het volgende:
Die heb ik dus net zitten kijken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Ixionn schreeuwt stampvoetend om 248
#Team-mirage
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:01 schreef s0k het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 16 februari 2005 21:22 schreef zBus het volgende:
Nouw, vergeet het maar, de afleveringen kan je zelf niet meer zien. Naruto is gelicensend door Cartoon network dus geen subs meer door DB en ANbu
En waar kan ik deze subs van dit persoon vinden? Graag een mailtje naar gkavb@hotm..... over waar te vindenquote:Op woensdag 16 februari 2005 22:18 schreef boyv het volgende:
Geen nood, AeoN blijft nog gewoon de fansubs doen hoor
dat zeg ik toch?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:32 schreef boyv het volgende:
Ehm, ik download 122 (met subs) nu gewoon hoor... ik snap het probleem niet...?
Waar download je m?quote:Op donderdag 17 februari 2005 12:32 schreef boyv het volgende:
Ehm, ik download 122 (met subs) nu gewoon hoor... ik snap het probleem niet...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AnimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Team-mirage
quote:Op donderdag 24 februari 2005 14:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Anime: Eindelijk ontwikkelt het verhaal zich weer eens verder deze aflevering.Manga niet gelezen ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
niet iedereen leest de mangaquote:
Precies, ik heb heel even de manga gevolgd toen de anime zo langzaam ging, maar ik merkte dat het gewoon mijn kijk plezier bederfde. Ik vind het toch leuker als je niet weert wat er in de aflevering gaat gebeuren.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:07 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
niet iedereen leest de manga
ik vind heb vooral leuk om niet te weten wat er gaat gebeuren en dit gewoon te zien
Volgens mij is dat juist de bedoeling hoorquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies, ik heb heel even de manga gevolgd toen de anime zo langzaam ging, maar ik merkte dat het gewoon mijn kijk plezier bederfde. Ik vind het toch leuker als je niet weert wat er in de aflevering gaat gebeuren.
Wat me trouwens wel opviel hoe erg de manga en anime op elkaar lijken, ik bedoel zelfs de tekeningen zijn vaak precies hetzelfde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 22:23 schreef boyv het volgende:so trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die gasten hebben waarschijnlijk ook niet stil gezeten
er komen vast nog wel een paar moeie moves![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2005 17:57 schreef enlightenedwizza het volgende:
wat een ongelovelijk HEERLIJKE aflevering
drunken fist is yummie..dat hele gevecht zag er verzorgt uit...geen neppe langdradige dingen
het einde...gedeeltelijk verwachtZeker, beste gevecht in tijden. Maar Gaara vs. Kimimaro lijkt me ook cool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
p.s. sorry Boyv, maar ik ben nog niet echt gecharmeerd van die Kimimaro.
Ik doel ook op de uitstraling van Gaaraquote:Op vrijdag 4 maart 2005 13:16 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Zeker, beste gevecht in tijden. Maar Gaara vs. Kimimaro lijkt me ook cool.
p.s. sorry Boyv, maar ik ben nog niet echt gecharmeerd van die Kimimaro.
Maar dit was wel een heeeele coole episode! Gevecht tussen rock lee en kimi was ook erg mooi geanimeerd
*BURP*
Welk lid van akatsuki bedoel je precies? Die gast die uit de grond komt na dat gevecht tussen Naruto en Sasuke? Die 2face achtige gast....gespleten persoonlijkheid enzoquote:Op zondag 22 mei 2005 05:11 schreef boyv het volgende:
Dat schizofrene lid van de Akatsuki is waarschijnlijk het minst intelligente lid, dat is te zien in de manga aan de karakters die worden gebruikt als hij spreekt.
Die ja...quote:Op zondag 22 mei 2005 13:16 schreef H4ze het volgende:
[..]
Welk lid van akatsuki bedoel je precies? Die gast die uit de grond komt na dat gevecht tussen Naruto en Sasuke? Die 2face achtige gast....gespleten persoonlijkheid enzo![]()
Het is geen spoiler hoor. Het betreft het stuk tekst dat hij in de manga(Zetsu) zegt wanneer hij uit de grond komt na het gevecht tussen Naruto en Sasuke.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:41 schreef ASSpirine het volgende:
trouwens, manga spoilers liever onder een spoiler tag zetten
ben er geen fan van om te lezen wat er i nde toekomst gaat gebeuren
thanks
ja hey uhh... ik heb in anderhalve week episode 1 t/m 122 gezien hequote:Op zondag 22 mei 2005 22:24 schreef ASSpirine het volgende:
Khad alleen wat over het hoofd gezien, maar idd
dat was al te zien
Dat is best vermoeiend héquote:Op zondag 22 mei 2005 23:26 schreef H4ze het volgende:
[..]
ja hey uhh... ik heb in anderhalve week episode 1 t/m 122 gezien heDus dan blijft niet alles hangen
![]()
Ik vind de manga het zeker waard. Bovendien is die ook al veel verder dan de huidige episodes. Ik vind trouwens dat het lezen van de manga de anime niet slechter maakt hoor, iets geanimeerd zien is altijd leuk en ik kijk altijd vooruit naar toffe gevechten die eraan komen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:23 schreef Orealo het volgende:
Sakura boeit me niet echt, ben wel blij dat Chouji nog leeft, en toen shikamaru moest huilen....(shikamaru is m'n favo character)
Maar ja, nu krijgen we jammergenoeg fillersdenk dus dat we wel ff kunnen wachten op meer Itachi.. ik hoop wel dat het een leuke filler wordt, ik geef het 2 weken de tijd, anders download ik de manga
Ik zat gister nog ff dat gevecht tussen Temari en Shikamaru tijdens t toernooi te bekijken. Echt meesterlijk! Shika behoort ook tot 1 van m'n favo personagesquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:23 schreef Orealo het volgende:
Sakura boeit me niet echt, ben wel blij dat Chouji nog leeft, en toen shikamaru moest huilen....(shikamaru is m'n favo character)
quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:49 schreef boyv het volgende:
[..]
Ik vind de manga het zeker waard. Bovendien is die ook al veel verder dan de huidige episodes. Ik vind trouwens dat het lezen van de manga de anime niet slechter maakt hoor, iets geanimeerd zien is altijd leuk en ik kijk altijd vooruit naar toffe gevechten die eraan komen.sounds nice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je bij ongeveer welke manga chapter de anime nu is?
mssn al wat laat.. maar dude.. NEJI is dood... 128-tensjukui (ofzo) move was echt TE vet!quote:Op woensdag 25 mei 2005 10:23 schreef Orealo het volgende:
Maar ja, nu krijgen we jammergenoeg fillersdenk dus dat we wel ff kunnen wachten op meer Itachi.. ik hoop wel dat het een leuke filler wordt, ik geef het 2 weken de tijd, anders download ik de manga
eh.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:22 schreef godard_k het volgende:
[..]
mssn al wat laat.. maar dude.. NEJI is dood... 128-tensjukui (ofzo) move was echt TE vet!
Wat boeid chouji nou :S ?
Ehh idd, jij bent laat met de anime kijken. Er wordt duidelijk gezegd: Neji, he's in stable condition o.i.d. Dus ik denk niet dat ie nog dood gaat of zo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:22 schreef godard_k het volgende:
[..]
mssn al wat laat.. maar dude.. NEJI is dood... 128-tensjukui (ofzo) move was echt TE vet!
shit.. zei ik dood.. hij is idd nog stabiel (rustig maar morgen download ik weer de nieuwste van DB, 136)quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:27 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ehh idd, jij bent laat met de anime kijken. Er wordt duidelijk gezegd: Neji, he's in stable condition o.i.d. Dus ik denk niet dat ie nog dood gaat of zo.
hopelijk heb jij 't niet over de manga...dat daar nog iets gebeurt ofzo. Dan spoil je de boel namelijk een beetje voor de anime-only kijkers onder ons..
Chouji is idd vetter dan neji, letterlijk gezienquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:36 schreef godard_k het volgende:
[..]
shit.. zei ik dood.. hij is idd nog stabiel (rustig maar morgen download ik weer de nieuwste van DB, 136)
Maar het punt is meer dat chouji boeiender is dan neji(en ik heb lang gedacht dat neji door zou zijn, omdat hij niet meer in het begin filmpje aanwezig was)
excuses![]()
manga doe ik niet aan, nooit over na gedacht. te druk met andere animes downloaden en kijken vooral![]()
Neji leeft nog hoor :-Pquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:22 schreef godard_k het volgende:
[..]
De anime is nu ongeveer bij manga chapter 234 en 235. Er zijn in totaal 260 manga chapters. Na dit stuk waarin Naruto en Sasuke vechten en na de komende fillers komt er (vind ik) een zeer interresant stuk dat ik zeker geanimeerd wil zien. Wat daarna komt is zo mogelijk nog vetter, maar daarvoor ga je maar lekker de manga lezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:10 schreef Orealo het volgende:
[..]
sounds nice!
weet je bij ongeveer welke manga chapter de anime nu is?
Ik heb net een stukje gelezenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:48 schreef boyv het volgende:
[..]
De anime is nu ongeveer bij manga chapter 234 en 235. Er zijn in totaal 260 manga chapters. Na dit stuk waarin Naruto en Sasuke vechten en na de komende fillers komt er (vind ik) een zeer interresant stuk dat ik zeker geanimeerd wil zien. Wat daarna komt is zo mogelijk nog vetter, maar daarvoor ga je maar lekker de manga lezen![]()
Hier hou ik maar ff mee op, manga-wise.. maar ik wil dit zeker geanimeerd zien! ben bang dat het alleen nog een paar maanden gaat duren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
duh, heb hem bijna binnenquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:55 schreef Rahl het volgende:
Vandaag 136?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |