quote:Op maandag 17 januari 2005 12:21 schreef bukgeit het volgende:
Jona Lewie?
quote:Op maandag 17 januari 2005 12:52 schreef bartrid het volgende:
john lewis???
quote:Op maandag 17 januari 2005 12:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je dan toch de namen er bij zet: John Lurie
Toevalquote:Op maandag 17 januari 2005 12:33 schreef pyl het volgende:
[..]
Wel (toevallig?) grote overeenkomsten in woordbeeld.
quote:
Ja, ik dacht al: dat moet een kleine kortsluiting in de linker hersenhelft zijn geweest.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:06 schreef bukgeit het volgende:
Toeval
Hij lijkt ook wel op Jona Lewie.
Goed zo Scrut; ik blijf wel puntjes aan je uitdelen zo.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Kurt Weil?
Neuhquote:Op maandag 17 januari 2005 13:21 schreef bukgeit het volgende:
Dulce Pontes?
Ze zingt wel een beetje maar is toch vooral (klassiek geschoold) pianiste. Op haar albums wordt ze begeleid door mensen als Al DiMeola, Bill Evans, Stanley Clarke, Dave Weckl, John Patituci, Omar Hakim.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:35 schreef Bimmel het volgende:
"Olga Opera-zingerinnetje-ovski" ?
Ach, je hoeft er maar één te kennenquote:Op maandag 17 januari 2005 13:40 schreef Berkery het volgende:
Musici uit Azerbeidzjan, da's mijn achilleshiel![]()
maar een azerbeidzjaans ontbijtje zou er bij mij wel ingaanquote:Op maandag 17 januari 2005 13:40 schreef Berkery het volgende:
Musici uit Azerbeidzjan, da's mijn achilleshiel![]()
Neuh, haar voornaam lijkt er wel een beetje op. En om iggy een beetje te helpen: haar voornaam is een palindroom waarin de letter Z twee keer voorkomt.quote:Op maandag 17 januari 2005 13:53 schreef Bimmel het volgende:
Amina Figarova
Ze is helaas net zo lastig als ze mooi is. Ik heb ooit een interview met haar gelezen waar ze bij hoog en laag volhield dat ze ongeveer 372 jaar oud zou zijnquote:Op maandag 17 januari 2005 14:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
maar een azerbeidzjaans ontbijtje zou er bij mij wel ingaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |