Als je er last van hebt sla je mn posts toch over, zoals meestalquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:00 schreef jessie het volgende:
Tc vanwaar dan dat gekots bij trouwen als je het zelf ook wilde doen?
Enne Mous gooi er ff uit waar je last van heb of hou je snater, dit is te kinds gewoonDat ge edit en ik wil wat zeggen wat gemeen is en dat zeg ik niet, maar ik zeg wel ff dat ik het wil zeggen.
Maar dan trouw je toch ook niet 'wanneer het je uitkomt' maar is 't toch net zo goed ook gepland?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:08 schreef ThunderChild het volgende:
Trouwen![]()
Heb vier zwagers en schoonzusters het ja-woord zien geven en elke weer op de receptie/after party/after after party/and so on kwam het grut weer met "Wanneer gaan jullie het doen ??" met zo'n grote grijns erbij waar je spontaan over je nek gaat. Sodemieter toch op, trouwen zouden wij gedaan hebben wanneer het ons uit kwam en dat zou nou net de dag zijn geweest dat we elkaar tien jaar zouden kennen . . .
Dan ken je m'n schoonfamilie niet. Lieve mensen hoor, maar af en toe rijp om met een honkbal knuppel bewerkt te worden . . .quote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:06 schreef mallemeid het volgende:
TC, ik vind het ook lichtelijk overdreven, dat soort geblaat krijg je toch overal mee. Gewoon antwoord geven, of zeggen dat je het no fun vind dat ze het vragen of gewoon negeren ofzo.
Trouwen op zich heb ik niks op tegen, had het zelf wel mooi gevonden, maar dat oeverloze gedram van de (schoon)familie, kennissenkring(en) en ander loslopend niet verbonden gepeupel, daar werden we niet goed van . . .quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:00 schreef jessie het volgende:
Tc vanwaar dan dat gekots bij trouwen als je het zelf ook wilde doen?
In de het buurtje met de grasdaken aan het begin van Schalkwijk, als je het kent, in het gebouw waar de reformwinkel zit en en kdv.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |