abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24563270
Ik vroeg me af of iemand anders ooit zoiets heeft meegemaakt als wat ik heb meegemaakt ...

Ik woon in een studentenhuis met een gezamelijke voordeur. Dit huis is speciaal als studentenhuis gebouwd dus alle kamers lijken (behalve inrichting natuurlijk) op elkaar. Ik voel me redelijk veilig in m'n eigen huis dus mijn kamerdeur zit 's nachts ook niet op slot ... tot afgelopen nacht ...

Rond 5 uur vanacht werd ik wakker van geluiden uit m'n kamer. Toen ik opkeek zag ik bij mijn wasbak m'n onderbuurvrouw in alle rust een plasje doen ... op mijn vloer dus. Vervolgens draait ze zich om, wast netjes haar handen (banjert vervolgens door haar plas heen) en loopt richting mijn bank. Ondertussen heb ik het licht aangedaan en vraag haar wat ze allemaal van plan is. Ze is op zoek naar haar bed en als mijn bank blijkbaar niet voldoet loopt ze naar mijn bureau die ze gedeeltelijk (doch voorzichtig) leeg haalt. Ik vraag haar nogmaals wat ze van plan is en ze zegt dat ze naar bed gaat. Ik meld voor de volledigheid nog maar even dat haar bed 1 verdieping lager is. Verward verlaat ze m'n kamer en ik draai direct m'n deur op slot.

Kheb daarna nog een uur wakker gelegen en toen ik wakker werd hoopte ik stiekum nog dat het een erg foute droom was ... maar nee, het bewijsmateriaal van die nacht lag er nog en ik heb al mijn moed verzameld om mijn onderbuurvrouw te vertellen wat er zich die nacht heeft afgespeeld ... Die voelde zich behoorlijk kut.

Anyway ... iemand soortgelijke ervaringen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Young_David op 14-01-2005 19:15:35 ]
pi_24563510
whehehehehe
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  vrijdag 14 januari 2005 @ 14:45:58 #3
109363 Angeliquetje
Cute Angels in the Sky
pi_24563804
hehehehe
  vrijdag 14 januari 2005 @ 14:47:30 #4
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_24563821
Ik heb een keer in mijnonderbroek op straat gestaan, en ik was nog het meest pissifg dat ik mijn shag binnen had laten liggen... Ben godver een half uur aan het bellen geweest voordat ik weer binnen kon....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_24563845
Ik ben een paar keer naar de wc gegaan in een keukenkastje
na de 4e keer kreeg ik een alarm op mijn kamerdeur
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_24563893
Ik heb wel een keer toen ik 10 was in de wasmand lopen zeiken midden in de nacht

Tegenwoordgi slaap ik altijd als een roos.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 15:41:22 #7
38337 Duracell
Ever Lasting Power
pi_24564727
1 keer..

Paar nachten niet tot weinig geslapen.

Vond ik mezelf pissend tegen de CV leiding in mijn "kantoor"
Me meisje kwa mvragen wat ik in godsnaam aan het doen was...

Toen werd ik dus wakker met me lul in me hand

Echt van Tering! Weet ik veel
pi_24564774
die heeft duidelijk geslaapwandeld ja
wel sneu voor je.
toen ik klein was moest ik om de haverklap mijn bed ingebonjourd worden, ik slaapwandelde echt veel
en ja, ook naar de keuken, en daar gewoon willen gaan plassen.

gelukkig wandel ik nu bijna niet meer, de laaste keer was een krap jaartje geleden denk ik.
gelukkig zat de voordeur op slot, anders had ik in mn niksie over straat gebanjerd
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_24565562
Waarom heb je niet geprobeerd haar in je eigen bed te krijgen? Was ze soms toch niet helemaal jouw type?
pi_24566676

Ik heb ooit eens een huisgenote waar ik toen smoorverliefd op was flink laten schrikken toen ik midden in de nacht ineens in haar kamer stond

Toen ik de volgende ochtend wakker werd hoopte ik dat het een droom was Tot ik een SMSje kreeg..

Tamelijk genante situatie
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:17:28 #11
111779 Ravje
zeg maar Deb
pi_24567073
Hm. Slaapwandelen. Ach, daar past het verhaal van mijn nichtje (10) wel in.. Die mocht voor de verandering naast mij slapen voor een keer.
Ik heb 't geweten... :x
Niet echt leuk om alle klappen te vangen...
I shoot people! | DBPhotography.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 18:37:55 #12
32974 Xante
Levend en wel
pi_24567383
Mijn vader werd een jaar terug wakker in het trappenhuis, met de voordeur dicht . Hij's in zijn pyama naar mijn oma gewandeld die een sleutel had (toch wel 10 minuten lopen).

'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_24567927
Inmiddels heeft ze m'n vloer schoongemaakt en heb ik 2 repen chocolade als 'zwijggeld' gekregen ... Nét iets te laat eigenlijk, ik heb al heel wat mensen hartelijk vermaakt vandaag
  vrijdag 14 januari 2005 @ 19:41:19 #14
106875 Patjeh
Live with Style
pi_24568302
slaapwandel zowat elke week :S?

van de week:

2 * met me beddegoed naar de woonkamer gelopen en op de bank gaan slapen o_O
1* naar WC gegaan en gekeken in de koelkast (in 1 rit!!!)

Toppunt:

In November naar buiten gaan om op het tuinbankje te gaan liggen slapen.... glukkig dat me pa er was
Live with Style.
pi_24590512
Ik heb van mijn moeder gehoord dat toen ik vroeger rond de 8 was, dat ik 's nachts uit mijn bed zou zijn gestapt...rondjes in het midden van mijn kamer zou hebben gedraaid en daarna naar een sleutelgat hebben gewezen en zou hebben geroepen: daar komen de kaboutertjes, daar komen de kaboutertjes!

Toch best freaky als ik er nu aan terugdenk...gelukkig heb ik al jaren geen slaapwandelingen maar...niet dat ik of mijn huisgenoten het weten
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24591110
ik heb wel eens toen ik ehh... 11 was ofzo in het stopcontact staan zeiken hele huis zonder stroom
mijn broertje slaapwandelt wel vaak wel leuk om te zien... hij slaapt in de kamer hier naast, dan gaat ie naar de wc en gaat ie in mijn bed liggen of gaat ie snachts in ene computeren
Bram! Boterham!
pi_24591151
quote:
Op zondag 16 januari 2005 00:35 schreef lj_lightning het volgende:
ik heb wel eens toen ik ehh... 11 was ofzo in het stopcontact staan zeiken hele huis zonder stroom
mijn broertje slaapwandelt wel vaak wel leuk om te zien... hij slaapt in de kamer hier naast, dan gaat ie naar de wc en gaat ie in mijn bed liggen of gaat ie snachts in ene computeren
Ik zou me kapotschrikken wanneer mij dat zou overkomen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_24592472
Ikke ook een keer toen ik heel klein was....het verhaal vertelde me pa en ma de dag erna...
Mn ouders zaten lekker tegen 11 uur op de bank tv te kijken toen t0nijntje naar beneden kwam gelopen. Dus ze dachten dat er wat aan de hand was, maar ik was dus lekker aant slaapwandelen .... ik liep van de trap..in de kamer...naar de tv...en zettie die uit...
Mijn ouders zaten echt te kijken van ... daarna besloot ik blijkbaar om weer naar boven te lopen en te gaan slapen.

Mijn broertje is een keer aan de rand van de trap boven gaan staan...en zo naar beneden gaan staan pissen ... lekker zooi was het de dag erna
Once you’re on the stage you can’t go back, even when things go wrong, people expect you to stay on there and entertain them. When all else fails, you’ve got to try tap dancing. - Angus Young
  zondag 16 januari 2005 @ 01:45:44 #19
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24592519
Een vage kennis van mij is ooit eens van zijn balkon (4 hoog) gewandeld.
Rug gebroken.... maar inmiddels is het zo goed als helemaal weer goed gekomen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 16 januari 2005 @ 01:51:06 #20
84524 Morwen
I got life
pi_24592593
Mijn zwager staat regelmatig te pissen op de vreemdste plekken: Kast, Gordijnen

De volgende dag weet ie er niks meer van en is mijn schoonzus vrij "pissig"
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_24593576
was die onderbuurvrouw niet zo aantrekkelijk?;)

Ik heb schijnbaar vroeger toen ik 7 was ofzo een keer uit bed zijn gestapt en in de hoek van mijn eigen kamer hebben gezeten. Mijn moeder zei dat ik bewegingen maakte net als iemand die een naald vastheeft en een draadje in het gleufje van de naald probeerde te krijgen. Echt wazig man dat je zelf niks vanaf weet. Een andere keer was ik al 14 ofzo en toen stornd ik middenacht op en ging mijn tanden poetsen. Opeens keek ik op mijn horloge en besefte dat het 1 uur in de nacht is en echt stond te denken what the fuck ik nu aan het doen ben
  zondag 16 januari 2005 @ 10:29:54 #22
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24593823
ik slaapwandel wel maar niet zo erg...
Ik wandel meestal mijn kamer uit en val in slaap in de keuken
handelingen heb ik naar mijn weten nog nooit gedaan
don't give me that fucking bullshit
  zondag 16 januari 2005 @ 10:31:23 #23
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24593836
quote:
Op zondag 16 januari 2005 01:51 schreef Morwen het volgende:

pi_24593950
quote:
Op zondag 16 januari 2005 01:51 schreef Morwen het volgende:

jouw zwager staat te pissen en dan ook nog eens je schoonzus pissig?? Wie is nou familie van jou?? die zwager of die schoonzus??
Klik eens hier???
Hartkwalen??
pi_24594023
quote:
Op zondag 16 januari 2005 10:42 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

jouw zwager staat te pissen en dan ook nog eens je schoonzus pissig?? Wie is nou familie van jou?? die zwager of die schoonzus??
Misschien is 1 van beide wel familie van de echtgenoot van Morwen, dat kan natuurlijk ook
  zondag 16 januari 2005 @ 13:10:21 #26
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_24595865
Ikzelf heb een keer zelf bewust (ehhm een beetje bewust aan het einde) een slaapwandeling meegemaakt.
Ik kwam naar beneden waar mijn ouders en mijn zus op de bank zaten, ik kwam erbij zitten en begon te vertellen dat ik een een oplossing had voor het probleem met de ISDN telefoon.
Natuurlijk was er geen probleem met de ISDN telefoon, mijn zus zei nog dat ik aan het slaapwandelen was en ik zei daarop dat ik echt niet aan het slaapwandelen was .
In die tijd was ik langzaam een beetje wakker aan het worden en ging weer naar boven om weer verder te slapen

Verder heb ik ook een keer in doodsangst naar mijn eigen klerenkast staan wijzen terwijl ik wakker werd, ik dacht toen nog iets van "wat ben ik nu weer aan het doen?!" "hooww, het is weer eens zover". Ik zat toen echt vol met adrenaline van die angst in mijn droom, al heb ik echt geen idee waarom ik nu bang was.

Verder wilde ik vroeger ook nog wel eens een wandelingetje maken, gewoon voor een deur blijven staan totdat mijn moeder vroeg wat ik aan het doen was. Ik zei toen iets onverstaanbaars en ben weer naar bed gegaan. Volgende dag wist ik niets van het voorval

Gelukkig heb ik geen beschamende dingen gedaan in mijn slaapwandeltochtjes en komen die wandeltochtjes maar zeer zelden voor.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  zondag 16 januari 2005 @ 14:48:15 #27
84524 Morwen
I got life
pi_24597079
quote:
Op zondag 16 januari 2005 10:42 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:

[..]

Het is de broer van mijn man die het gedrag van een territoriaal reutje vertoond en het is zijn vrouw (dus mijn schoonzus....toch?) die daar "pissig" om is. Beiden zijn dus aangetrouwde familie van mij en volgens mij zegt men dan "zwager" en "schoonzus". Ik noem mijn schoonzus ook weleens "muts", maar dat zal de officiele titel niet zijn
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_24597877
quote:
Op zondag 16 januari 2005 14:48 schreef Morwen het volgende:

[..]

Het is de broer van mijn man die het gedrag van een territoriaal reutje vertoond en het is zijn vrouw (dus mijn schoonzus....toch?) die daar "pissig" om is. Beiden zijn dus aangetrouwde familie van mij en volgens mij zegt men dan "zwager" en "schoonzus". Ik noem mijn schoonzus ook weleens "muts", maar dat zal de officiele titel niet zijn
owja denk na peter denk na
Klik eens hier???
Hartkwalen??
  zondag 16 januari 2005 @ 15:52:20 #29
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_24597914
Ik ben een keertje toen ik sliep naar de kroeg gelopen en heb daar kei veel bier zitten drinken. Toen ging ik weer naar huis.

Bizar.
pi_24600912
De laatste honderd keer dat min oog op dit topic viel moest ik meteen denken aan Ultravox - Sleepwalk

Ben ik nu raar?
pi_24601130
Een vriend van me slaapwandelde als kind echt extreem, maar daarna niet meer zo. Toen hij naar Afrika vertrok voor een stage gebruikte hij Lariam tergen de malaria, wat dus o.a. de bijwerking kan hebben van zeer heldere dromen of slaapwandelen. Hij heeft dus een compleet hotel op stelten gekregen, gillend dat er brand was.
Zijn kamergenoot, ook een vriend van me, werd midden in de nacht wakker doordat de eerste vriend dwars door zijn klamboe heen rende, een tafel omgooide en de kamer uitrende: "Brand! Het dak komt naar beneden!" Hij er geschrokken achteraan, en de rest van de gang kwam ook hun kamer uit strompelen.
Tegen de tijd dat zij buiten waren echter, stond degene die het allemaal begonnen was al half wakker buiten, hij was wat helderder geworden door de frisse lucht buiten. Al die paniek voor niks

Ik heb er zelf tijdens zwangerschappen last van, maar niet zo extreem. Ik heb een keer op de rug van mijn vriend in staan meppen "omdat er een enorme spin zat" en ik heb eens rechtop in bed tegen een stel balonnetjes zitten leuteren en ernaar zitten slaan die er eigenlijk niet waren
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  dinsdag 18 januari 2005 @ 20:28:37 #32
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_24628124
quote:
en toen ik wakker werd hoopte ik stiekum nog dat het een erg foute droom was ... maar nee, het bewijsmateriaal van die nacht lag er nog

Wat een verhaal.
Heb zelf nooit heftig geslaapwandeld, wel eens op de rand van mijn bed gezeten mijn buro te bewonderen, want dat was de nieuwste bmw!
It's okay to be white
  dinsdag 18 januari 2005 @ 21:33:55 #33
32814 Tessje
washed up, has been drugaddict
pi_24629170
Ik heb een keer mezelf aangekleed, heb wat rondgekeken, raakte in paniek, rende naar mijn broer, begon te zeiken dat er niemand was en niemand achter de kaas stond en de kassieres etc. er niet waren..
toen zei mijn broer: het is zondag trut...
Ik dacht even na... En ben gaan slapen..

Ik werkte op dat moment in een supermarkt achter de kaas

Ik slaapwandel elke avond wel..
But you have every right to ask, why was I shaving your dog while wearing your bathingsuit.
Aventura, Fok!s eigen wandelende kermisattractie
Xboxlive: Tessje
  woensdag 19 januari 2005 @ 10:39:23 #34
38752 leviathanfd
Mijn twee dames
pi_24637128
Mijn slaapwandel ervaringen:
-regelmatig op de badkamer staan zonder te weten wat je doet
-je ouders 's nachts vragen wat ze aan het doen zijn

En het toppunt:
's Nachts wandelende takken de pootjes uittrekken, de pootjes terug in de bak doen en de beesten onder mijn kussen leggen...

Dit alles toen ik een jaar of 8 was. Nu heb ik het niet meer.
Merk en designkleding als nieuw! zie de link
http://shop.kapaza.nl/artemisonlineshop/page1/
pi_24643139
Vriendinnetje van me is een keer wakker geworden in een weiland midden in de nacht, op d'r blote voetjes, heeft toen naar de dichtsbijzijnde grote weg moeten lopen en daar een auto moeten aanhouden. Bleek uiteindelijk nog een freak te zijn ook. Gelukkig kwamen ze onderweg politie tegen die haar netjes thuis hebben gebracht.
  dinsdag 25 januari 2005 @ 14:30:46 #36
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_24741633
Mijn zus toen ze een jaar of 5,6 was..
Komt ze om een uur of tien 's avonds in mijn moeder haar hobbykamertje, begint wat te brabbelen...

Moeder: Hey Marjolein moet jij in bed liggen?
Zus: *onverstaanbaar gebrabbel*
Moeder: Marjolein, gaat het wel? Moet je niet slapen?
Zus: Ach ja je snapt er tóch weer eens niets van

volgende ochtend wist ze er niets meer van, en ontkende in alle toonaarden dat ze geslaapwandeld had
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
pi_25181024
Ik ben wel eens wakker geworden in een hotel met een schilderij naast mijn bed. Ik kon me vaag iets herinneren toen ik wakker werd en hoopte dat ik het gedroomd had. Toen ik naast me keek bleek het dus niet zo te zijn .
  Moderator zondag 20 februari 2005 @ 17:48:22 #38
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_25181781
OMFG
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  zondag 20 februari 2005 @ 19:51:13 #39
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25183616
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:54 schreef Lexie het volgende:
Ik ben wel eens wakker geworden in een hotel met een schilderij naast mijn bed. Ik kon me vaag iets herinneren toen ik wakker werd en hoopte dat ik het gedroomd had. Toen ik naast me keek bleek het dus niet zo te zijn .
pi_25185475
quote:
Op zondag 20 februari 2005 16:54 schreef Lexie het volgende:
Ik heb wel eens 's nachts het schilderij wat boven mijn bed hangt van de muur gehaald ... weet niet meer waarom. Ik wist alleen nog dát ik het gedaan had.
pi_25185599
Ik verzet altijd van alles in me kamer in me slaap
Heb een keer midden in de nacht me radio keihard aangezet, iedereen meteen wakker hahaha..
Ik praat ook in me slaap kortom ik ben een hele drukke slaper hahaha, komt omdat ik heel veel droom en vaak zijjn dat nachtmerries
Van de Zomer Lekker naar turkije op vakantie!!!
pi_25187643
quote:
Op zondag 20 februari 2005 22:45 schreef Happytammie het volgende:
Ik verzet altijd van alles in me kamer in me slaap
Heb een keer midden in de nacht me radio keihard aangezet, iedereen meteen wakker hahaha..
Ik praat ook in me slaap kortom ik ben een hele drukke slaper hahaha, komt omdat ik heel veel droom en vaak zijjn dat nachtmerries
Een paar jaar geleden gebruikte ik mijn stereotoren als wekker. Netjes op standje 2 van de 40 zodat ik niet al te ruw gewekt werd. Toch werd ik een keer om 7 uur 's morgens gewekt op volume 40 terwijl ik toch echt de avond van tevoren gechecked had of hij zacht stond. Ik viel van de schrik letterlijk uit mijn bed .
pi_25937804
Als kind had ik het heel vaak (vooral als ik ergens anders sliep).
Ik weet nog dat ik mijn ouders uit hun bed heb gehaald omdat er een rare draad door mijn kamer liep. En ik maar wijzen en schreeuwen: "Daar, zien jullie hem niet?" Natuurlijk was er geen draad maar toen mijn ouders het licht aandeden bleek ik wel ik mijn complete dekbed en matras in de hoek gegooid te hebben.

Ook heb ik eens boven in de hal een paar uur staan wachten 'omdat Inspector Gadget elk moment met zijn helicopter kon landen op het dak'.

Soms wist ik er niets meer van, en soms wist ik wel dat ik iets aan het doen was, maar niet waarom. Het lijkt wel een soort hypnose.
pi_25938538
Ik heb het rustig gehouden met slapen...

Ik heb ooit eens een hele nacht in de 'leeshouding'in bed gezeten, brabbelend alsof ik hardop een boek aan 't lezen was (dat boek was er dus ook niet).
pi_25943687
Ik praat als ik slaap. Op zich niet zo erg, behalve als je een kamp hebt en met 24 man op een slaapzaal ligt en de volgende ochtend te horen krijgt dat je allemaal onsamenhangede verhalen op hebt lopen hangen
Toen ik 13 was en net naar de brugklas ben ik wel eens uit bed gestapt om me om 3 uur snachts te aankleden, tas te pakken, tanden poetsen en dan op op de trap naar beneden je moeder tegenkomen die je vraagt wat je in vredesnaam van plan bent te doen. En op dat moment wordt je wakker
  zondag 3 april 2005 @ 01:09:09 #46
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_25945450
Ik heb zo van die brandstof model auto's, zul je vast wel kennen
In ieder geval, ik ben dus, naar beneden gelopen, de schuur in, alles gewoon gepakt(!)
En zo'n wagentje gestart, en toen werd ik wakker
Dan sta je daar, WTF, waarom sta ik in de schuur 's nachts, en waarom loopt die motor?
Serieus, dat is gewoon spooky.
pi_25946406
Ik ben ooit in mijn slaap naar beneden gelopen. op de grond gekotsts.
en weer naar boven gegaan.

en een keer liep ik naarbeneden ging ik op de bank liggen ging ik keihard huilen...

VAAG,
wel allemaal 3jaar terug ofmeer
pi_25950033
Op kamp was er bij ons iemand die slaapwandelde & praatte in haar slaap. Op een gegeven moment was ze op een ochtend kwijt en lag ze achter een huisje te slapen Ook in haar slaap de volgende nacht lulde ze vanalles over haar ouders enzo, Iedereen lag echt plat van het lachen
  Moderator zondag 3 april 2005 @ 12:50:28 #49
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_25950564
Prachtig
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_25950603
Een paar jaar geleden werd ik midden in de nacht opeens wakker onder de douche, echt zo van:
Pa: *klop klop*
Ik: Mmmh?
Pa: wat ben je aan het doen?
Ik: Mmmh?
Pa: Het is kwart voor drie in de nacht!
Ik: Mmmh? Ok KUT!

De volgende ochtend werd ik wakker met een heel nat kussen (van mijn natte haren). Dus ik snapte der helemaal niks van tot mijn pa me het verhaal vertelde.

Het gekke is, vorig jaar bleef ik bij een vriendin slapen en guess what..
Werd midden in de nacht wakker omdat ze (met enorme herrie) haar kleren bij mekaar zocht, naar de badkamer baggerde en fijn ging douchen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')