Ik zou me kapotschrikken wanneer mij dat zou overkomen.quote:Op zondag 16 januari 2005 00:35 schreef lj_lightning het volgende:
ik heb wel eens toen ik ehh... 11 was ofzo in het stopcontact staan zeikenhele huis zonder stroom
![]()
mijn broertje slaapwandelt wel vaakwel leuk om te zien... hij slaapt in de kamer hier naast, dan gaat ie naar de wc en gaat ie in mijn bed liggen
of gaat ie snachts in ene computeren
![]()
quote:Op zondag 16 januari 2005 01:51 schreef Morwen het volgende:
Mijn zwager staat regelmatig te pissen op de vreemdste plekken: Kast, Gordijnen![]()
De volgende dag weet ie er niks meer van en is mijn schoonzus vrij "pissig"
jouw zwager staat te pissen en dan ook nog eens je schoonzus pissig?? Wie is nou familie van jou?? die zwager of die schoonzus??quote:Op zondag 16 januari 2005 01:51 schreef Morwen het volgende:
Mijn zwager staat regelmatig te pissen op de vreemdste plekken: Kast, Gordijnen![]()
De volgende dag weet ie er niks meer van en is mijn schoonzus vrij "pissig"
Misschien is 1 van beide wel familie van de echtgenoot van Morwen, dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 16 januari 2005 10:42 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
jouw zwager staat te pissen en dan ook nog eens je schoonzus pissig?? Wie is nou familie van jou?? die zwager of die schoonzus??
Het is de broer van mijn man die het gedrag van een territoriaal reutje vertoond en het is zijn vrouw (dus mijn schoonzus....toch?) die daar "pissig" om is. Beiden zijn dus aangetrouwde familie van mij en volgens mij zegt men dan "zwager" en "schoonzus". Ik noem mijn schoonzus ook weleens "muts", maar dat zal de officiele titel niet zijnquote:Op zondag 16 januari 2005 10:42 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
jouw zwager staat te pissen en dan ook nog eens je schoonzus pissig?? Wie is nou familie van jou?? die zwager of die schoonzus??
owja denk na peter denk naquote:Op zondag 16 januari 2005 14:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het is de broer van mijn man die het gedrag van een territoriaal reutje vertoond en het is zijn vrouw (dus mijn schoonzus....toch?) die daar "pissig" om is. Beiden zijn dus aangetrouwde familie van mij en volgens mij zegt men dan "zwager" en "schoonzus". Ik noem mijn schoonzus ook weleens "muts", maar dat zal de officiele titel niet zijn![]()
quote:en toen ik wakker werd hoopte ik stiekum nog dat het een erg foute droom was ... maar nee, het bewijsmateriaal van die nacht lag er nog
quote:Op zondag 20 februari 2005 16:54 schreef Lexie het volgende:
Ik ben wel eens wakker geworden in een hotel met een schilderij naast mijn bed. Ik kon me vaag iets herinneren toen ik wakker werd en hoopte dat ik het gedroomd had. Toen ik naast me keek bleek het dus niet zo te zijn.
Ik heb wel eens 's nachts het schilderij wat boven mijn bed hangt van de muur gehaald ... weet niet meer waarom. Ik wist alleen nog dát ik het gedaan had.quote:Op zondag 20 februari 2005 16:54 schreef Lexie het volgende:
Ik ben wel eens wakker geworden in een hotel met een schilderij naast mijn bed. Ik kon me vaag iets herinneren toen ik wakker werd en hoopte dat ik het gedroomd had. Toen ik naast me keek bleek het dus niet zo te zijn.
Een paar jaar geleden gebruikte ik mijn stereotoren als wekker. Netjes op standje 2 van de 40 zodat ik niet al te ruw gewekt werd. Toch werd ik een keer om 7 uur 's morgens gewekt op volume 40 terwijl ik toch echt de avond van tevoren gechecked had of hij zacht stond. Ik viel van de schrik letterlijk uit mijn bedquote:Op zondag 20 februari 2005 22:45 schreef Happytammie het volgende:
Ik verzet altijd van alles in me kamer in me slaap![]()
Heb een keer midden in de nacht me radio keihard aangezet, iedereen meteen wakker hahaha..
Ik praat ook in me slaap kortom ik ben een hele drukke slaper hahaha, komt omdat ik heel veel droom en vaak zijjn dat nachtmerries![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |