dolle hond + 1 puntquote:
dit is niet sean conneryquote:Op zondag 16 januari 2005 10:34 schreef The_Substitute het volgende:
Sean Connery in The Raiders Of The Lost Ark? Het was The Last Crusade waarin hij meespeelde.
hij speelde ook in the last crusade mee...sorry mix upquote:Op zondag 16 januari 2005 10:34 schreef The_Substitute het volgende:
Sean Connery in The Raiders Of The Lost Ark? Het was The Last Crusade waarin hij meespeelde.
quote:Op zondag 16 januari 2005 10:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Lijkt een beetje op .... ( vergeten) Vantielen, zag haar gisteren in de film Waar blijft het licht.
ze zijn wel even oud trouwensquote:Op zondag 16 januari 2005 10:50 schreef EricusMaximus het volgende:
Lijkt een beetje op .... ( vergeten) Vantielen, zag haar gisteren in de film Waar blijft het licht.
ik weet zeker dat ze dat niet is.quote:Op zondag 16 januari 2005 11:02 schreef haagse_elfje het volgende:
ik heb zo een vermoeden dat ze brits is....
lijkt ze op haar vader...qua uiterlijk dan....quote:Op zondag 16 januari 2005 11:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik weet zeker dat ze dat niet is.
je kent haar vader beter
redelijkquote:Op zondag 16 januari 2005 11:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
lijkt ze op haar vader...qua uiterlijk dan....
jaquote:Op zondag 16 januari 2005 11:42 schreef EricusMaximus het volgende:
Heeft ze recent nog in een film gespeeld?
quote:Op zondag 16 januari 2005 12:02 schreef haagse_elfje het volgende:
Julie Depardieu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |