Nou, dat denk ik toch niet zo. Zowel op de 500m en de 1000m heeft Wennemars dit seizoen sneller gereden. 35.30 tegenover 35.39 en 1.09.03 tegenover 1.09.40.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:26 schreef Remzz het volgende:
Lijkt me eitje voor Nijenhuis als je kijkt naar het niveua van Wennemars dit seizoen.
Maar Wennemars is wel echt iemand die de uitdaging nodig heeft. Hij wordt nu compleet gepept door de strijd en de pers die er bovenop zit. Volgens mij maakt dat Wennemars sterker, al zal het heel spannend worden. Wennemars is ook in staat alles in één keer te vergooien.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:53 schreef Remzz het volgende:
Heb je gelijk aan maar Nijenhuis heeft in wedstrijden toch meer gepresteerd dit jaar, 2 wereldbeker overwiningen Nederlands kampioen 1000 meter en een hele goede eerste dag van het NK Sprint in al die wedstrijden was hij beter dan Wennemars.
hoe real-time ze zijn weet ik niet, maar hier staan wel reeds de uitslagen van de B-groep.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 00:48 schreef komrad het volgende:
tvp en waar zijn de uitslagen real time te vinden??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |