Ik ontdekte net dat ik verf in mn jas heb. Zit er al een paar dagen in waarschijnlijk.Vraag is hoe krijg ik het weg. Heb dr net was benzine, en oxi action shit op gemikt.Maar het geeft niet echt resultaat. Iemand een oplossing?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Gewoon een stoffen jas. En het is gewoon verf wat je op je kozijnen smeert. Maar ja, verf verdunner, dan zou het er ook met wasbenzine uit moeten gaan.
*hoopt dat het eruit gaat*
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
probeer het met thinner of terpentine (eerst uitproberen op een onzichtbaar stukje of de kleur goed blijft) Als dit niet werkt, is het een kwestie van 'jammer'.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Is het droog en terpetine verdunbaar? Dan heb je pech..dan is het zowel chemisch als fysiek gedroogd en krijg je het er alleen met zoutzuur of een schaar eruit.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet. Geloven maakt meer kapot dan je lief is. Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
Heb je acceton al geprobeerd? Is nog wat agressiever dan Thinner hier voor geldt ook dezelfde gebruiksinstructie als voor thinner eerst op een onzichtbare plaats gebruiken