RSV millequote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:59 schreef BrauN het volgende:
Is dit een brommert, of een motor?
Doe eens een gok...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:59 schreef BrauN het volgende:
Het is een autoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:59 schreef BrauN het volgende:
Er komt vast en zeker een ander voor in de plaats, maar welke weet ik nog niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:56 schreef SterkStaaltje het volgende:
Mooie fiets! Je gaat toch wel wat anders terug kopen he? Wat gaat het worden? Nieuwe Mille?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:59 schreef BrauN het volgende:
Wat is de reden dat je 'm weg doet?quote:Op zondag 16 januari 2005 09:54 schreef Gerako het volgende:
[..]
Er komt vast en zeker een ander voor in de plaats, maar welke weet ik nog niet.
Ik doe hem weg omdat hij te duur is, ik hoop over een tijdje toch een eigen huisje te krijgen en daarom past zo`n dure motor niet echt meer in het budget, bovendien heb ik er nog een.quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:31 schreef BertV het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je 'm weg doet?
(heb zelf geen interesse, mijn 748 blijft in principe tot ie een klassieker is)
Speciaal voor jouw dan:quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:50 schreef chiren het volgende:
Een brommert met mille cc
Sinds ik een keer op een viaduct stond over de A4 bij Delft en ik daar heb staan kijken naar een zooi motoren die daar bijna elke zomer weleens komen blazen, ben ik verliefd op het geluid van de mille, vooral het moment toen hij in z'n 2 volgas een porsche 911 Turbo voorbij schoot en even door bleef trekken tot ver in zijn 4![]()
Die is GOEDquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:57 schreef Gerako het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw dan:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/g.kooij/aprilia.mpg
Heujquote:Op woensdag 19 januari 2005 15:57 schreef Gerako het volgende:
[..]
Speciaal voor jouw dan:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/g.kooij/dyno.wmv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |