't Smulaapje is 7 dagen per week en 24 uur per dag geopend en heeft een
gezellig zonneterras dat uitkijkt op de prachtige wateren rondom Fokeiland.
Zowel overdag als 's avonds is het hier aangenaam vertoeven.
't Smulaapje staat vooral bekend om zijn uitgebreide ontbijt- en lunchkaart, maar
ook voor een heerlijk diner of een lekker drankje ben je hier van harte welkom
Mag ik een Biertje Mevr. Faat ?
* kwaruteru komt vanavond terug, gaat nu bij schooltje werken, wachtend op leergrage mensen!
Ik ga er trowuens vandoor. Eens kijken of er nog belangrijke dingen op me wachten in de super.
voor Superbam, doei allemaal!
* Marlo komt nu eens neit voor een ijs, maar voor een lekker gezond iets.
Ik heb geloof ik iets teveel ijzen gehad gisteren.
hmm ..
* Hij pakt een bierglas en tapt een biertje ..
Een grote grijns staat op z'n gezicht als het tappen goed lukt .. hmm iemand een biertje ?????
hmmm ik mis Faat wel
Kwaruteru gaat lekker slapen in het Dagotel.. weltrusten allemaal!
Wie komt kwaruteru morgen helpen bij de laatste werkzaamheden, beloning is een lekker glaasje fris
Faat ik ga vandaag aan het werk bij het schooltje.. wil jij vandaag aan wat gasten van je vragen dat als ze niks te doen hebben, of ze mij dan komen helpen!?
* kwaruteru wacht op bereiding van lekkere maaltijd
Goedenmorgen, is hier iemand die mij kan helpen mijn haar af te knippen? Niet bang zijn ik ben een eilander ook al ben ik onherkenbaar....
WOEHAAA!!
Wat is dat voor Yeti bij de keuken??????
Btw, mag ik een stevig ontbijtje Faat??
quote:Faat schrikt als de naakte behaarde man ineens haar naam blijkt te kennen.
Op woensdag 26 september 2001 10:10 schreef Hoekie het volgende:
Goedemorgen Faat!
Wat ben ik blij jou te zien...
Kun je me helpen? Ik wil mijn haar afknippen en mijn baard afscheren zodat ik weer herkenbaar ben voor iedereen.
Ohw, u wilt geknipt worden? Ehm, nou doorgaans zorg ik hier voor eten en drinken,
maar gelukkig heb ik heel vroeger op het vasteland ook enige kapperservaring opgedaan.
Ik zou zeggen gaat u maar even zitten.....Faat pakt ondertussen kam, schaar en tondeuse.
Ook legt Faat een handdoek over de schoot van de man, anders zou ze teveel afgeleid worden
[Dit bericht is gewijzigd door Faat op 26-09-2001 10:18]
Hoekieeeeeeee!!! Faat geeft Hoekie een dikke knuffel en
vraagt hem waar hij al die tijd geweest is?
superbam wees eens wat behulpzamer en trek je shirt even uit,
dan hoeft Hoekie niet zo in zijn blootje met een handdoekje te zitten
Hahaha, neem me niet kwalijk dat ik je niet herkende hoor, maar op een nuchtere maag herken ik mensen nu eenmaal minder snel dan normaal
* Hoekie begint te vertellen waar hij al die tijd geweest is
Nadat ik in de grotten samen met Equilan het lijk van Cairon had gevonden ben ik zo geschrokken en daardoor in een soort van shock geraakt. Daarvoor waren er al zoveel erge dingen gebeurd dat ik het allemaal niet meer zag zitten en daarom maar besloot om mij in de grotten terug te trekken. Daar heb ik alles nog eens goed overdacht en na veel meditatie en gesprekken met de geest van Cairon ben ik nu weer teruggekeerd uit de grotten om een klein meisje te helpen.
er gaat hier toch nog wel veel langs me heen hoor..
Hey...
Faat, wie ligt daat in de hoek te meuren joh...
Is dat die Zwomber nog steeds?
Nou ja, hij zal vanzelf wel wakker worden.
Tjeetje Hoekie dat is nogal wat zeg, maar nu gaat het dus weer een beetje beter met je?
quote:Vind faatje leuk he, blote mannen knuffelen... dank je faatje voor je etentje... ik ga naar het schooltje.. vergeet je je gasten niet te vragen?
Op woensdag 26 september 2001 10:22 schreef Faat het volgende:
Hoekieeeeeeee!!! Faat geeft Hoekie een dikke knuffel
Dag hoekie, ik ben kwaruteru, ben hier nog niet zo lang, ik ga het schooltje weer openen, kom gerust eens langs kan nog wel een helpende hand gebruiken..
Sorry trouwens dat ik geen kleren aan had, maar die heb ik gisteren laten drogen op een steen bij de grotten. Ik moet ze nog ophalen zometeen ook al zijn ze helemaal kapot door de vele malen dat ik me heb gestoten in het donker in de grotten.
Trouwens... ken jij een klein meisje dat hier op het eiland woont? Ze is als ik het goed begrepen heb uit mijn gesprekken met Cairon nog niet zo lang op het eiland aanwezig. Ik moet haar vinden en hulp bieden.
Misschien zie ik je later nog een keer of kom ik wel langs in je schooltje
quote:Had ik helemaal geen problemen mee hoor, jij ziet er bloot erg appetijtelijk uit
Op woensdag 26 september 2001 11:00 schreef Hoekie het volgende:
Ja zeker hoor Faatje
Sorry trouwens dat ik geen kleren aan had
quote:
Op woensdag 26 september 2001 10:59 schreef Kwaruteru het volgende:
Vind faatje leuk he, blote mannen knuffelen
quote:Een klein meisje? Mmm, zegt me niets eigenlijk en ze is hulpbehoevend? Nee sorry...geen idee
Op woensdag 26 september 2001 11:00 schreef Hoekie het volgende:
Trouwens... ken jij een klein meisje dat hier op het eiland woont? Ze is als ik het goed begrepen heb uit mijn gesprekken met Cairon nog niet zo lang op het eiland aanwezig. Ik moet haar vinden en hulp bieden.
Trouwens, ken jij een klein meisje dat net nieuw is op het eiland? Ik ben op zoek naar haar.
* Hoekie geeft Faat een zoen op haar wang en stelt haar gerust
quote:Hij zei het zelfs in het rood én in het oranje
Op woensdag 26 september 2001 12:07 schreef Hoekie het volgende:
Een computer blijft een ondoorgrondbaar ding. Hoe hij dat nou tegen je zeggen Faatje???* Hoekie geeft Faat een zoen op haar wang en stelt haar gerust
*Blij met kus, gaat weer online-examentje doen*
Schenkt nog even snel wat voor Jojogirl in
Ik ga eens naar de drogist wandelen, IK MOET NAMELIJK RELAXED BLIJVEN
Ohw, waarom ben ik niet normaal, zoals iedereen gewoon een beetje zenuwachtig.
Ik moet potdikkie nog 22 uur en 50 minuten wachten voor ik af moet rijden,
en ik ben nu al op van de zenuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |