postgeschiedenis natrekken.. kloonscan..quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:26 schreef Knorretje het volgende:
Help ik heb gemaild naar knorretje, maar geen antwoord en heb dus een klacht.
Tja dat kan, lekker blijven klagen, maar sneller gaat het daardoor niet.
Ik ontvang de meeste mailtjes gewoon, na ontvangst ga je in de 'wachtrij' dat houdt in dat ik je natrek op postverleden (dat moet ik net als ieder andere user gewoon handmatig doen, lees dit door en gooi je in een ander bakje) Na verloop vantijd heb ik een handjevol users die ik door een kloonscan kan halen om vervolgens je toegang te kunnen regelen en dat allemaal op een forum wat de laatste tijd als een slak gaat, kortom vertieft langzaam is.
Wil je het sneller, ga dan maar lekker naar fastfw daar is het in een vloek en een zucht geregeld (en tref je bdw dezelfde mensen ook nog eens)
http://www.fastfw.nl/quote:
thanxquote:Op woensdag 7 september 2005 15:52 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://www.fastfw.nl/
een (site met)forum waar ze open zijn over seks en o.a. ook dingen bespreken die in het keldertje besproken worden.
kloonscanquote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:02 schreef petre86 het volgende:
[..]
postgeschiedenis natrekken.. kloonscan..uuuhm.. ut heeft geen zin meer voor mij om te mailen begrijp ik
![]()
naja, mocht ik beslissen toch genoeg geïnteresseerd te zijn voor een aanvraag dan zal ik er wel een heleboel uitleg bij doen
nah.. mocht ik interesse krijgen dan apply ik gewoon als mezelf.. en de kloons die ik heb zijn/waren wel bekend.. en die gebruik ik toch haast nooit..quote:Op woensdag 7 september 2005 16:07 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
kloonscan![]()
gewoon een proxy gebruiken
Je kunt ook gewoon een topic openen in SEX, in principe kan je dezelfde reacties verwachten + wat puberaal gelul. Er zijn naar mijn weten niet echt topics in de Kelder die echt NIET zouden kunnen in SEX. Is het wel een probleem of het ff té dan hoor je het vanzelf van de MOD van SEXquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:55 schreef Babbelzz het volgende:
ik zal knorretje niet van nog meer leesmateriaal gaan voorzien...
ik wacht wel gewoon. er is tenlsotte altijd een leven zonder keldertje geweest
thanx voor racties....![]()
Lijkt me moeilijk, het enige dat het Keldertje anders maakt dan SEX (in essentie) is dat er in de Kelder zo goed als alleen maar serieuze mensen zitten die serieus en open-minded reageren (daar wordt wel naar gestreefd). Probleem van SEX is dat het vol met pubers zit die soms een beetje vreemd reageren op seriezue kwesties van anderen... als dat niet zou gebeuren zou een "kelder" ook niet nodig zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 16:39 schreef DarkDancer het volgende:
nou laten we eens iets verzinnen waarbij de mods denken : dit kan hier niet!
mag ik vragen waarop je dit baseert?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:52 schreef JMrules het volgende:
[..]
Lijkt me moeilijk, het enige dat het Keldertje anders maakt dan SEX (in essentie) is dat er in de Kelder zo goed als alleen maar serieuze mensen zitten die serieus en open-minded reageren (daar wordt wel naar gestreefd). Probleem van SEX is dat het vol met pubers zit die soms een beetje vreemd reageren op seriezue kwesties van anderen... als dat niet zou gebeuren zou een "kelder" ook niet nodig zijn.
Wat daar geschreven wordt blijft ook daar oftewel privacy, een onbekend maar groot goed hier.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef Modwire het volgende:
Waarom is er in godsnaam zo'n strenge controle voor het keldertje?
Het is al laat merk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 20:26 schreef knorretje het volgende:
Wil je het sneller, ga dan maar lekker naar fastfw daar is het in een vloek en een zucht geregeld (en tref je bdw dezelfde mensen ook nog eens)
Zie je eigen volgende zin :quote:Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mag ik vragen waarop je dit baseert?
Euhm waarom vraag je het me danquote:Er wordt natuurlijk behoorlijk wat 'gebaggerd' in SEX, dat weet en zie ik ook....
Dat niet alleen, het Keldertje is vroeger (toen het nog een openbaar forum was) door een aatal users verpest die zich niet zo goed in de lifestyle van andere mensen konden vinden. Om dat soort users en domme reacties/topics te weren moet je nu eerst aantonen dat je echt intresse in het Keldertje hebt. Anders kom je er gewoon niet in.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat daar geschreven wordt blijft ook daar oftewel privacy, een onbekend maar groot goed hier.![]()
I know. Kom er nog steeds.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dat niet alleen, het Keldertje is vroeger (toen het nog een openbaar forum was) door een aatal users verpest die zich niet zo goed in de lifestyle van andere mensen konden vinden. Om dat soort users en domme reacties/topics te weren moet je nu eerst aantonen dat je echt intresse in het Keldertje hebt. Anders kom je er gewoon niet in.
Zo simpel ligt het niet. En juist mss wel omdat je maar zo weinig posts hebt. Het is niet alleen kijken hoe of wat je gepost hebt maar ook in zien te schatten of je wel of niet dusdanig te vertrouwen bent voor het keldertje. Dat klinkt veel zwaarder dan het is maar het is tot nu toe nog altijd gelukt te kelder beschermd te houden tegen ongewenste dingen en het is echt niet zo dat we het daarbinnen altijd prima met elkaar eens zijn zodat we alleen maar op zoek zijn naar perfect gelijk gestemde zielen maar het vergt wel enige zorgvuldigheid.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:24 schreef wilwilwel het volgende:
2 weken geleden toegang aangevraagt .. ben 25 .. niet sexistisch ... maar wachten blijft irritant
zoek query forum: gebruiker wilwilwel ... aantal posts niet meer dan 20 .. makkelijk na te gaan en toegang te geven
geef maar een adres waar ik een kopie van me rijbewijs heen kan sturen ..quote:Op donderdag 8 september 2005 14:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zo simpel ligt het niet. En juist mss wel omdat je maar zo weinig posts hebt. Het is niet alleen kijken hoe of wat je gepost hebt maar ook in zien te schatten of je wel of niet dusdanig te vertrouwen bent voor het keldertje. Dat klinkt veel zwaarder dan het is maar het is tot nu toe nog altijd gelukt te kelder beschermd te houden tegen ongewenste dingen en het is echt niet zo dat we het daarbinnen altijd prima met elkaar eens zijn zodat we alleen maar op zoek zijn naar perfect gelijk gestemde zielen maar het vergt wel enige zorgvuldigheid.
En daarnaast... maar dat is puur toeval, Knor is op dit moment op vakantie dus het toegangsverhaal ligt sowieso even plat.
Ja, maar er is natuurlijk wel een verschilletje. Bij de gangbang ga je niet foto's lopen maken en die door sturen naar jan en alleman. Omdat dat niet relevant is voor die 'jan en alleman'.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:39 schreef wilwilwel het volgende:
geef maar een adres waar ik een kopie van me rijbewijs heen kan sturen ..
lol ik kan het me wel indenken maar bij het participeren in een G-Bang word ook discretie gevraagt alleen zonder zo'n zware controle.
Ik neem aan dat Knor dit topic ook zal zien als ze terug is.quote:Ik snap wel dat mensen gescreent worden of zij hier wel toegang moeten krijgen. Het is alleen zo irritant dat je mailt, niks hoort, nog steeds niks hoort .. ipv dat je een mailtje terug krijgt dat de aanvraag in behandeling is genomen en dat je gescreent word voordat je toegang krijgt. Maar ik heb gedult![]()
Niet echt veel, ik kan geen cijfers noemen maar het valt wel mee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:34 schreef MouseOver het volgende:
Hoeveel users zitten eigenlijk ongeveer in het keldertje?
Lurken was toch niet toegestaan daar ??quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:58 schreef hollander172 het volgende:
Meeste lurken vooral en er is een vast clubje dat redelijk doorpost, voor fokbegrippen is het echt heel klein.![]()
told youquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:34 schreef MouseOver het volgende:
Hoeveel users zitten eigenlijk ongeveer in het keldertje?
Als je bijdehand gaat lopen doen breng ik je nog wel eens wat discipline en respect bijquote:
Don't ask for things you can't handlequote:Op zaterdag 10 september 2005 22:06 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Als je bijdehand gaat lopen doen breng ik je nog wel eens wat discipline en respect bij
Nee eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Lurken was toch niet toegestaan daar ??![]()
Misschien een beetje vreemd, maar ik werd wel gevraagd of ik toegang wou. Maargoed, heb dan ook een leuk bondage topic geopend en in het verleden al een mail gestruurdquote:Op zondag 11 september 2005 01:03 schreef Principessa het volgende:
Don't call us, we call you.
Vind ik logisch. Zo werkt het in het 'echte' leven toch ook?quote:Op zondag 11 september 2005 01:07 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Misschien een beetje vreemd, maar ik werd wel gevraagd of ik toegang wou. Maargoed, heb dan ook een leuk bondage topic geopend en in het verleden al een mail gestruurd![]()
Dat is inderdaad zo, maar ik had die mail al een jaar geleden gestuurd ofzo... Kreeg spontaan een mailtje of ik toegang tot het keldertje wouquote:Op zondag 11 september 2005 01:13 schreef Principessa het volgende:
[..]
Vind ik logisch. Zo werkt het in het 'echte' leven toch ook?
Interessant, wat is dan die algemene opvatting waar jij dan zo van afwijkt?quote:Op zondag 11 september 2005 01:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet.
Ik post weleens maar mijn ervaringen cq bezigheden verschillen nogal van de algemene opvatting aldaar.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |