ooow dan openquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:58 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je realiseert je wel dat je in Marokko zo enorm veel schade aanricht?
Nederland is een hele grote afnemer van Marokkaanse hashies. Want alleen het beste is goed genoeg. En het beste komt in dit geval uit Marokko..
Ik dacht dat als je toch even een politiek partij ging oprichten dat je dan ook wel even langs de supermarkt kon gaan voor een pak melk.quote:
Je verandert nog sneller van standpunt dan Kerryquote:
waar kan ik me inschijrvenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:03 schreef henkdevries het volgende:
[..]
Ik dacht dat als je toch even een politiek partij ging oprichten dat je dan ook wel even langs de supermarkt kon gaan voor een pak melk.
Ach inschrijfformulier kun je bij elk postkantoor vinden en dan ongefrankeerd opsturen naar een willekeurig adres!quote:
Oke danquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:12 schreef henkdevries het volgende:
[..]
Ach inschrijfformulier kun je bij elk postkantoor vinden en dan ongefrankeerd opsturen naar een willekeurig adres!
Succes!
handtekeningen zal geen probleem zijn geld welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:29 schreef henkdevries het volgende:
Ik neem aan dat je de paar duizend euro en paar honderd handtekeningen die ervoor benodigd zijn al hebt?
mongool ik had allang gezien dat jij dat ook al gepost had aangezien jij en meki bijna de enige zijn die hier posten dacht ik ik bevestig even wat jij zei zodat meki ook weet dat jij niet de enige bent uulquote:
Jostibandfanbusbestuurder, deponeer het dan niet alsof het nieuw inzicht is maar geef aan dat je het met iemand anders eens bent, dat is heel iets anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:48 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
mongool ik had allang gezien dat jij dat ook al gepost had aangezien jij en meki bijna de enige zijn die hier posten dacht ik ik bevestig even wat jij zei zodat meki ook weet dat jij niet de enige bent uul
Vet boeiend!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:48 schreef tommy4487 het volgende:
trouwens TS is schizofreen naar het schijnt
bewijs
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:36 schreef henkdevries het volgende:
met zulke geniale standpunten staan de sponsors vast wel in de rij hoor!
als ik de bus bestuurder was zat jij dus achterinquote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:53 schreef henkdevries het volgende:
[..]
Jostibandfanbusbestuurder, deponeer het dan niet alsof het nieuw inzicht is maar geef aan dat je het met iemand anders eens bent, dat is heel iets anders.
Maar gezien uw Nederlands ben ik bang dat u nog niet in staat bent om het maximale uit die twee overgebleven hersencellen van uw nageboorte te halen
[..]
Vet boeiend!
Bekijkt profielquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:19 schreef super-muffin het volgende:
Tis dat ik nog niet mag stemmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |