quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, wat ik zei dus....
Paxlie!Ik wil je best warm houden hoor!
Hangt van een aantal externe factoren af.quote:
Zijn wij hier getuige van iets moois - bloeien e.d.?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:16 schreef Brighteyes het volgende:
Maar goed, wat ik zei dus....
Paxlie!Ik wil je best warm houden hoor!
Dat is dus dat rare gevoel dat ik heb in mijn buikquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:29 schreef cinnamongirl het volgende:
Deze meet wordt legendarisch...ik voel het![]()
Ik wil wel!quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:29 schreef nikky het volgende:
Zijn wij hier getuige van iets moois - bloeien e.d.?
Corrie Konings en De Rekels - Ik Heb een Heel Apart Gevoel van Binnen.....ownee, het is een ROCKmeetquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:30 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat is dus dat rare gevoel dat ik heb in mijn buik
Als jij me aankijkt lieve schatquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Corrie Konings en De Rekels - Ik Heb een Heel Apart Gevoel van Binnen.....ownee, het is een ROCKmeet
No problem hoor, we zitten al maanden lang te wachten tot haar ouwe versleten 84 jarige-lichaam het eindelijk eens opgeeft, dus zijn geestelijk voorbereid.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:46 schreef nikky het volgende:
Golfer ik zag je berichtje nietsterkte
Jahquote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:14 schreef Bluezz het volgende:
En ik heb nog steeds 2 dingen te vieren.
Kwam ik?
Dat wordt gegarandeerd Malibu-colaquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:08 schreef HeatWave het volgende:.
* HeatWave zet nikky op een barkruk met een alcoholische versnapering naar keuze...
jij drinkt zeker datquote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:11 schreef HeatWave het volgende:
PrimaAls ik het zelf maar niet hoef te drinken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |