Dankquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:35 schreef NorthernStar het volgende:
zoals poepoog zegt.
[afbeelding]
Hee, toevalligquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:37 schreef HeatWave het volgende:
He, die heb ik ook.
Mooi ding, speelt echt alles, DivX, Xvid etc. Echt een heel leuk apparaatje, en ook mooi om te zien, witte buitenkant. Stijlvol design dus.
Kan rechtstreeks vanaf de LG site. De meeste opgeslagen plaatjes kun je rechtstreeks hier linken. Er zijn een paar domeinen zoals bijv. geocities die niet werken omdat daar een bescherming tegen hotlinken opzit.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:40 schreef Andoire het volgende:
[..]
Dank
Maar kan het ook rechtstreeks vanaf de LG site, of moet ik het opslaan op picturedot of zo?
Kopen?quote:]donderdag 13 januari 2005 22:54 schreef NorthernStar het volgende:
Cool spelertje.
Tja, verkoopbaar issie wel, maar als marktplaats mensen wel bieden, maar vervolgens niets van zich laten horen schiet het ook niet op héquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:14 schreef HeatWave het volgende:
En waarom niet? Ik zit er nu gedownloade afleveringen van Battlestar galacticamee te kijken, op mijn TV in perfecte kwaliteit. Geen TV out gepiel meer nodig op mijn PC.En afstandsbediening. En het is nog eens makkelijk om mee te nemen.
Wat je ervoor kan vragen is nog te zien, maar verkoopbaar issie wel.
Genoteerd, maar vind het net iets te weinig, sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2005 18:48 schreef Roob het volgende:
ik geef je 125 eus
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:08 schreef Roob het volgende:
goed 135 dan
Sorry, maar 140 is óók te weinig.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 22:31 schreef Patrick1975 het volgende:
140
Serieus? Ik zag alle NPL'lers op marktplaats neerzetten dat de nieuwprijs 399 was... maar goed, 330 dus.. als jij het zegtquote:
Dat is de adviesprijs van LG, in de winkels ligt ie voor 330 tot 349.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:17 schreef Andoire het volgende:
[..]
Serieus? Ik zag alle NPL'lers op marktplaats neerzetten dat de nieuwprijs 399 was... maar goed, 330 dus.. als jij het zegt
Schiet alleen niet echt op dit he.....
Ik heb iemand via marktplaats die m wil hebben voor 230... Denk dat ik dat doequote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:51 schreef YoshiBignose het volgende:
ik zou 150 doen als ik jou was, die kans krijg je niet meer...
Doe maar nadat die van mij verkocht is okequote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:59 schreef YoshiBignose het volgende:
holy crap, ja dan zal ik dat doen, ik denk dat ik mijn portable dvd speler ook maar even op markplaats ga zetten
Op Fok! lopen ze niet echt warm voor een portable dvd speler nee..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:09 schreef YoshiBignose het volgende:
2 mensen alik heb een keer 6 keer achter elkaar een kickje moeten geven en nog niemand die hem wou, ik zet hem morgen wel ff op marktplaats
Hehehe, inderdaadquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:17 schreef YoshiBignose het volgende:
dat zal het zijn. maar ja wat geweest is, is voorbijofzow
De juiste mentaliteit TS, gewoon rustig even afwachten totdat je het juiste bod hebt, en zoniet, dan lekker rustig afwachten totdat je het er wel voor krijgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |