quote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:11 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Ik heb jou pas op school gezien![]()
was geloof ik voor de kerstvakantie, toen zat jij met je groepje aan een tafel in het studielandschapquote:
Zou best eens kunnenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 12:13 schreef toetatoet het volgende:
was geloof ik voor de kerstvakantie, toen zat jij met je groepje aan een tafel in het studielandschap
niet dat ik weet....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hoi![]()
Kennen wij elkaar al persoonlijk?
Eindelijkquote:

Ik wil graag zsm beginnen om zo wat extra tijd te hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:21 schreef toetatoet het volgende:
Maandag al! wow das snel. Ik heb dinsdag nog een herkansing budgetteren & plannen![]()
Ik begin 2 feb!
uh nou, eerlijk gezegd ben ik nu bij mn ouders en heb ik nog steeds geen i'net in Scheveningenquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eindelijk
Oh, ik moest zo lang wachten.. [afbeelding]
Doet internet het nu definitief? Of ben je straks weer weg [afbeelding]
ja heb je gelijk in. Ik heb nog even rust nodigquote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik wil graag zsm beginnen om zo wat extra tijd te hebben
Ik ook, maar ga toch gelijk door..quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:50 schreef toetatoet het volgende:
[..]
ja heb je gelijk in. Ik heb nog even rust nodig
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 13:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ook, maar ga toch gelijk door..
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:10 schreef toetatoet het volgende:
[..]
weet ik,maar ik ben te lui om een andere neer te zetten
Beste nieuwkomer 2004quote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:22 schreef toetatoet het volgende:
zo goed?
das dan jammerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 14:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
He, daar zit een playboyfoto in je avatar, toetatoet. Dat mag niet op het forum..
tis in Den Haag bij de Leywegquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:19 schreef Christine het volgende:
Als het een oppasadres in Den Haag is, meld ik me wel aan als opvolger hoor elfje![]()
Ben helemaal dol op kids.
en 't is iedere ochtend raak [bij Evers staat op]quote:
Een sigaret zit toch wel 5 centimeter van je gezicht toch als je hem aan steekt?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:30 schreef mark_03 het volgende:
Vervelend als een sigaret wilt aansteken, ... ben altijd bang dat 't in de fik vliegt, dus heb 'm maar weer weggehaald
Ben er toch altijd bang voor ... stel je voor dat er een steekvlam uit komtquote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Een sigaret zit toch wel 5 centimeter van je gezicht toch als je hem aan steekt?
(het gedeelte wat je aansteekt dan he, voor de grapjassen)
Count me inquote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:29 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
tis in Den Haag bij de Leyweg
bij deze kinderen wil je niet zitten eentje ervan heeft hele erge last van ADHD....ik heb lopen rennen daar.....
Watjequote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:30 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ben er toch altijd bang voor ... stel je voor dat er een steekvlam uit komt
Hoi Christinequote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:54 schreef Christine het volgende:
Grrrr ik zit al de hele dag te wachten op een reactie van iemand... maar nu ga ik gewoon wachten tot hij MIJ aanspreekt
Goedenavondquote:
dat is Roos van Ackerquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik zit me al heel de tijd af te vragen wie dat nou is in je avatar... Enlighten me
have funquote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:47 schreef Dizer het volgende:
Ik ga film kijken... iets over de tegenaanval van Pearl Harbor op Nagasaki...
Bye Bye
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:39 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoi Christine [afbeelding] (ik reageer)
Kan ik nog een huwelijksaanzoek verwachten?
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:58 schreef Christine het volgende:
Sorry, ik was dat huwelijksaanzoek een beetje vergeten![]()
is dat Medea nou wat?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:02 schreef Airelle het volgende:
Poeh ik zit vol.
Net een dinner gehad.
Zodadelijk lekker Medea kijken.
goh die had ik dus ook echt niet herkend he... en ik kijk al vanaf dag 1 naar ER en PE....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 21:50 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is Roos van Ackerzij presenteert altijd Expeditie Robinson en Peking Express voor de belgische mensjes
Bien, et toi?quote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:16 schreef babette21 het volgende:
ah ma petit soeur! Commant va-tu?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |