Nee, hij kan niet praten.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:21 schreef DutchTSE het volgende:
was het niet je driewieler die krak zei?![]()
![]()
Ik verwacht van wel. Hij zal wel onder een Chemokar terecht zijn gekomen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:29 schreef Pool het volgende:
Waar is RealKnuckles trouwens? Ook dood?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:36 schreef Manneke_Pils het volgende:
Ik werd vanochtend wakker.. En kd8 van het is wel eens tijd voor een nieuwe sneeuwscooter..!!
Dus ik rij naar de sneeuwscooterdealer en koop een nieuwe weet je.![]()
[afbeelding]
Ik kom dus op volle vaart mn badkamer binnen rijden
[afbeelding]
opeens![]()
hoor ik iets kraken, en wat blijkt, ligt Rudolph eronder
[afbeelding]
Tot in het hiernamaals!![]()
[afbeelding]
dude wtf, open ur eyesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:02 schreef Manneke_Pils het volgende:
Sinds wanneer koop jij je Jet bij een MercedesdealerPoging mislukt
Dat is mijn voogd.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef Manneke_Pils het volgende:
BrauN vertel nu eens eindelijk wie die kerel in je avatar en emoticon is...
Het was voor een PTA topic. 'Welke persoon past bij welke auto?', dus dan zoek je een sjonnie en een plaatje van een Opel Manta, een huismoeder en een Twingo, etcetera. Ik had een gare Oostblokwagen gevonden en daar moest een vieze ouwe 'bald man' bij.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:46 schreef Manneke_Pils het volgende:![]()
Waarom zoek je in godesnaam op bald man?Waar moesten ze precies kaal zijn?
Nog een geluk dat ie je band niet heeft lekgestoken!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:36 schreef Dhr-Frijlink het volgende:
Ik wordt zo wakker en denk van ik wil een nieuwe vrachtwagen inclusief wieldoppen
[afbeelding]
ik rij zo lekker naar me huis
[afbeelding]
hoor ik zo in een keer krak
[afbeelding]
Wesp dood. Tot in het hiernamaals!![]()
[afbeelding]
Herman was zijn naam... ik zou hem missen die rekelquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Pfffffffff R.I.P. wesp... Had hij geen naam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |