abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 1999 @ 15:24:00 #1
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_141373
Dat is dus de vraag...ik zelf hou van Trance, techno en jungle.
Mijn All time favorite is Orbital en 2e is denk ik Underworld.
goed...en jullie?
  Admin zondag 1 augustus 1999 @ 15:35:00 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_141374
Vroeger hield ik voornamelijk van rap, de laatste jaren heb ik geen bepaalde voorkeur voor muziek. Als een nummer gewoon lekker klinkt in mijn ogen (oren ?) dan vind ik het best.
Ik heb een uitgebreide verzameling cd's met daarin rap, pop, rock, metal, klassiek, musicals, blues, soul, r&b, alternative etc.

Echt een favoriete muzieksoort heb ik niet meer moet ik zeggen. Alles eigenlijk. Hangt van m'n bui af

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_141375
Van heel veel eigenlijk

vooral van symfonische rockmuziek, zoals genesis (de oude althans), yes, marillion, the gathering, ayreon etc.

Verder ben ik een groot fan van flower-power en andere sixties muziek.

En Queen roeleert ook zwaar.

Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  zondag 1 augustus 1999 @ 21:17:00 #4
4 Emiel
Internet is my middlename
pi_141376
Ik houd van trance, hardtrance, techno, rave enzo... maar ook van alternatieve muziek als Bran Van 3000, Placebo, Portishead, Morcheeba, Archive, Transister, UNKLE, Massive, oftewel vooral trip-hop, maar verder ook nog Matilde Santing, 60's en alles wat goed is maar bijvoorkeur niet hyper-commercieel.
pi_141377
Ik ben ook multifunctioneel

Oasis, Pulp, Manic Street Preachers, Kula Shaker, Green Day, The Offspring (hoewel Americana zuigt), Nada Surf, Deep Blue Something, Garbage, Dune (tenminste, het old-school werk), Speedy J, The Prodigy, ATB, DJ Tiesto, Jewel, U2 en zo kan ik nog we een tijdje doorgaan...

Maar ik heb ook wel een flinke stapel klassieke CD's en goeie blues kan ik ook wel waarderen.

maandag 2 augustus 1999 @ 15:27:00 #6
36 Andy
Dat Kan Harder
pi_141378
Ben niet groepsgebonden, zo vind ik een aantal nrs. Van U2 zwaar kut, maar van andere nummers (en bijv. de gehele Unforgetable Fire CD) krijg ik een kippig velletje. Voor de rest ben ik een lekkere Top40 meeloper. Trouwens bob Marley vind ik ook wel relaxed, vooral in t otootje.

(and this, how I tell you, is a Trenchtown Expirience; All the way from Trenchtown _Jamaica- : Bob Marley and the Wailers, COME On!)

Kaboem!

dinsdag 3 augustus 1999 @ 07:47:00 #7
31 computernerd
Perfect Gentleman ?
pi_141379
Fatboy Slim, that guy kicks out.
Yeh, let the nerds rule the world! www.bill-gates.com - www.microsoft.com

dinsdag 3 augustus 1999 @ 08:57:00 #8
24 Rusty
Surfen kan ook op zee
pi_141380
Punk: Pennywise, Bad Religion, me first and the gimme gimmes, etc.. En bands als Bush, Live. Hip hop/Rap: Insanne clown posse, Dre etc..
  woensdag 4 augustus 1999 @ 02:32:00 #9
20 roadrunner
vraag vaag blaag maag traag
pi_141381
ik hoe veel van alternative muziek, rock enz, maar af en toe een goed trance nummer kan geen kwaat rap is
BLUP blup ik ben een vis. kijk maar naam ijn sterrenbeeld
pi_141382
Ik hou juist wel van rap, vooral waar een vette gitaar in zit. Moet je eens luisteren naar de Southpark CD, daar staan een paar keiharde rock rap nummers op

Verder vind ik muziek zoals Live en Pearl Jam ook goed.

En 's avonds laat in de auto een lekkere dance CD is ook niet verkeerd

Zie pas na zes jaar dat mijn UserID HET rugnummer is.
  woensdag 4 augustus 1999 @ 23:04:00 #11
51 Wim C
Laat 4 koeien grazen!
pi_141383
Bij mij is het meer aerosmith, pink floyd,yes,iron maiden en queen wat de boxen laten horen
once a tweaker Always a tweaker

FOK!fossiel woensdag 4 augustus 1999 @ 23:18:00 #12
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_141384
Ik houd echt van een heleboel muziek:

Bands: Garbage, Fatboy slim (met name Right here Right now vind ik errug goed), Prodigy, K's Choice, Guano Apes (open your eyes uiteraard), Cranberries (super goed!!), Greenday, Bush, Cardigans, Chemical Brothers, Dune (zowel nieuw als oud (alleen oud -> klote bass)) ATB, Faithless, Lou Bega (Mambo no.5 alleen), Will Smith en Eminem

Naja soorten stromen muziek: Dance, (hard) Trance, sommige Teckno.. ehm alternative, sommige zwijmel liedjes , sommige rap en dingen die hierboven staan..

Eigenlijk vind ik de meeste muziek wel aardig (GÉÉN VENGABOYS, Eiffel 65, Boyzone, BSB etc!! argh they SUCK!)

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_141385
Hmmz dan ik...

Ik houd van een heleboel eigenlijk ook, maar meestal luister ik hiphop/house.
Als het om hiphop gaat luister ik veel naar bijvoorbeeld Nas, 2Pac, Method Man, Wu-tang enz (en jaja ik luister het vooral om de lyrics). Vaker luister ik trouwens naar de meer underground hiphop, en dan vooral naar Oldschool (boombap). Op dit moment heb ik net 2 supergoedkope draaitafeltjes gekocht en ik wil dus echt zwaar veel gaan oefenen met scratchen enzo.

Ow ja, als ik naar house luister, dan maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit wat het is zolang het maar:
- geen commerciele top40/tip50/weetikveel zooi is
- van de laatste paar jaren is
Meestal staat dus gewoon NewDanceRadio aan.

Verder ff nix te melden eigenlijk.

O jah toch wel: Ik trap op top40 muziek als dat nog niet duidelijk was

pi_141386
Voor mij is er op dit moment eigenlijk alleen maar Hip-Hop (85%), dus bijna alles wat in die genre past. Vanwege m'n Spaanse achtergrond hou ik dan ook vooral van de Latino/rap zoals Cypress Hill en Delinquent Habits om maar een paar namen te noemen. Maar aan de andere kant ga ik ook uit m'n dak wanneer er wat NederHop wordt gedraaid. Zo heb ik de meeste OP CD's en wat van de White Wolf (<-Zijn ook dope)en de Belgen van ABN (...en nog veel meer ). Natuurlijk blijft er dan ook de Amerikaanse spul over en daar luister ik ook met plezier naar, het kan van van TLC (jaja) tot en met Wutang en Redman, maar alsjeblieft GEEN puffy!! (die gast kan niet rappen!!) En op dit moment luister ik naar Slim Shady (erg strakke cd).
------------------
If the milk is sour.. I'm not the pussy to drink it!

[Dit bericht is gewijzigd door Roman (Datum 14 Augustus 1999).]

If the milk turns out to be sour.. I'm not the kinda pussy to drink it!

pi_141387
fat boy slim, chemical brothers, dune (errug lekker), K's choice, Presidents of the USA, Air, Daft Punk, euhh.. guano apes had wel een geinig liedje

eigenlijk vind ik alles wat trance, dance, pop of een lekkere beat heeft wel goed...

alles BEHALVE rap

pi_141388
hey eh wahter, waarom staat er onder jouw naam eigenlijk geen grappen anders klappen?

LOL

zondag 15 augustus 1999 @ 10:04:00 #17
31 computernerd
Perfect Gentleman ?
pi_141389

--------------------------------------------------------------------------------

Dat is dus de vraag...ik zelf hou van Trance, techno en jungle.

Heb jij cd van tarzan en jane dan? hahahaha.

Yeh, let the nerds rule the world! www.bill-gates.com - www.microsoft.com

pi_141390
Dance/club muziek!!!!
  FOK!fossiel vrijdag 20 augustus 1999 @ 15:39:00 #19
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_141391
Computernerd: Als je niet weet wat Jungle muziek is, mag je het ook vragen slimmerd..

En ehm.. hoe heten die gozers ook alweer.. Toybox is commerciele happy ripoff muziek voor kleine kindekes.. .. en geen Jungle (al vond ik Best Friend best wel grappig (EN NEEN, IK BEN GEEN KLEIN KIND )

Maarja, daar doelde je niet op. Ik vond de grap op zich best wel grappig

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  zaterdag 21 augustus 1999 @ 03:49:00 #20
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_141392
Computernerd, zal ik het dan maar Drum&bass noemen speciaal voor jou?
Ik heb het dus over Photek, Adam F, Aphrodite, Ganja Kru, Grooverider, Roni size en wat dies meer zij.

Toybox zuigt

woensdag 25 augustus 1999 @ 20:16:00 #21
46 ArchAngel
*Addicted to the white death*
pi_141393
Ik hou vooral van Hip-hop/rap... En dan vooral Onyx, DMX, Wu-Tang, Delinquent Habits en Cypress Hill... Eminem is ook wel vet (ja, ik weet het, die 2 liederen in de top40 zijn dick, maar op de rest van de CD staan echt vette songs (goeie lyrics, je lacht je serieus kapot) Ook fatboy slim is goed...
Als iemand mij kan zeggen waar "Praise you" van FBslim te vinden is (mp3) please laat mij dan even weten waar.... Oja extinse is een prick maar z'n liederen zijn awel machtig!
GRTZ ArchAngel
[b]You can't wake a dog who is pretending to be asleep[/b] __Old Navaho
pi_3276356
quote:
Op zondag 01 augustus 1999 15:24 schreef SiGNe het volgende:
Dat is dus de vraag...ik zelf hou van Trance, techno en jungle.<BR>Mijn All time favorite is Orbital en 2e is denk ik Underworld.<BR>goed...en jullie?
eigenlijk van alles en nog wat.. van Lenny, Bob, doe maar, maar ook hazes, dmx, montell jordan en de betere trance nummers...

En natuurlijk de pizzahut.. de pizzahut...

pi_3276432
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 20:12 schreef Frenkie het volgende:

[..]

eigenlijk van alles en nog wat.. van Lenny, Bob, doe maar, maar ook hazes, dmx, montell jordan en de betere trance nummers...

En natuurlijk de pizzahut.. de pizzahut...

"zei die drie jaar later"
pi_3276487
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 20:17 schreef DeF2K het volgende:

[..]

"zei die drie jaar later"

sssssssttt
pi_3277732
Alternative rock.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: