Daar kon je op wachten natuurlijkquote:[b]Op donderdag 13 januari 2005 14:58
Tot enkele momenten later mijn geimproviseerd shaggie vlam vat![]()
Nou ja, vlam, het was een vlammetje van hooguit 2 centimeter hoog, maar genoeg om mijn neusharen te verbranden![]()
Sinds wanneer hebben ze internet in het gevang??quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:02 schreef MissyMirjaM het volgende:
zit je in t gevang ofzo?
Ja dat kan. Ik kan naar een winkel gaan. De ijzerwinkel is hier om de hoekquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:08 schreef Doodmetaal het volgende:, kan je niet naar een winkel ofzo?
Wist je dat dat nog best wel mogelijk is?quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:08 schreef Markster het volgende:
Gewoon in een lijntje leggen en opsnuiven
Ik zit in Bangu IIIquote:Op donderdag 13 januari 2005 15:13 schreef Skv het volgende:
Waar zit je dan..?
Nee, eigenlijk niet. Maar toen het de eerste 10 seconden gewoon goed ging kreeg ik "hoop"quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
Was je heel verbaasd eigenlijk toen je shagje in vlammen opging toen je gewoon papier pakte?
Waarom alleen een oude bijbel?? een nieuwe werkt ook perfect...quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:21 schreef teamlead het volgende:
Als je nog ergens een oude schoolbijbel hebt liggen: dat papier is lekker dunWerkt beter dan "normaal" papier..
Het blijft een kut-oplossing.. maar is beter dan niks![]()
Is wel een idee...............quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:27 schreef teknomist het volgende:
Koop voortaan een pijp voor het geval dat.
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:59 schreef Skv het volgende:
Ik heb hier nog vloei
En ik rook niet eens meer.. sorry
Ja, die vatte dus vlam bij de TS...quote:Op maandag 17 januari 2005 15:14 schreef the_legend_killer het volgende:
gebruik de krant.
Dan kan je wellicht een bijbel vinden: op van dat dunne papier. De truuk is dat je de 'plakrand' zo rafelig mogenlijk scheurt en goed met vet spuug vastzet.quote:Op donderdag 13 januari 2005 15:08 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee ik zit niet in het gevang, maar in het paradijs![]()
Gelukkig kan ik nog steeds antwoorden.quote:Op maandag 17 januari 2005 15:32 schreef HTT-Thalan het volgende:
Waarom zit je opgesloten in brazilie als ik vragen mag
quote:Op maandag 17 januari 2005 15:24 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ja, die vatte dus vlam bij de TS...
Een maat van me die gebruikte altijd een stukje papier uit de bijbel als vloeitje. Werkte beter dan de krant.
Wat heb je uitgevreten dan?quote:Op maandag 17 januari 2005 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik nog steeds antwoorden.
Maar ik zit hier opgesloten idd.
Internet hebben we. Kabel tv ook.
Verder hebben we de beschikking tot een koelkast vol met bier.
Echter, vloeitjes is hier een gebrek aan in de braziliaanse cel.
Moeten het doen met inferieure Braziliaanse sigaretten merken zoals Hold-Up
Het waarom ik hier opgesloten zit is het simpele feit dat ik in een militaire gevangenis zit. Gevangen in een Vila Militar
quote:Op maandag 17 januari 2005 20:44 schreef Skv het volgende:
Je zit in een militaire gevangenis.. waarom?
Maak daar eens een mooi topic over i.p.v. dat gejengel om vloeitjes?quote:Op maandag 17 januari 2005 15:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik nog steeds antwoorden.
Maar ik zit hier opgesloten idd.
Internet hebben we. Kabel tv ook.
Verder hebben we de beschikking tot een koelkast vol met bier.
Echter, vloeitjes is hier een gebrek aan in de braziliaanse cel.
Moeten het doen met inferieure Braziliaanse sigaretten merken zoals Hold-Up
Het waarom ik hier opgesloten zit is het simpele feit dat ik in een militaire gevangenis zit. Gevangen in een Vila Militar
alle feitjes op tafel gooien!!quote:Op maandag 17 januari 2005 23:52 schreef Stali. het volgende:
[..]
Maak daar eens een mooi topic over i.p.v. dat gejengel om vloeitjes?
En geen half werk hè?
quote:Op maandag 17 januari 2005 23:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
alle feitjes op tafel gooien!!![]()
wel de vloei en niet de shagquote:Op dinsdag 18 januari 2005 10:23 schreef Rio het volgende:
Ik heb precies het omgekeerde probleem...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |