Mag ik bedanken?quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:51 schreef debbie_19 het volgende:
Ik blijf erbij....ik had die billie joe ook wel ff op dat lekkere bekkie willen zoenen![]()
Ach ja ieder z'n ding he....ik vind hem wel wat, maar ja...mijn vriendje had het waarschijnlijk niet leuk gevondenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag ik bedanken?.
En er liep genoeg leuk jong spul rond om te zoenen.
Ach ja ieder z'n ding he....ik vind hem wel wat, maar ja...mijn vriendje had het waarschijnlijk niet leuk gevondenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mag ik bedanken?.
En er liep genoeg leuk jong spul rond om te zoenen.
Daar hebben we wat aan (Y)quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:51 schreef mikezwet het volgende:
hier staan wat foto's: http://www.markslife.com/
Als je een wereldster kan krijgen is vreemdgaan toegestaanquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:56 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ach ja ieder z'n ding he....ik vind hem wel wat, maar ja...mijn vriendje had het waarschijnlijk niet leuk gevondenmaar hij was er niet bij
![]()
jeez wat flauw zegquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:12 schreef teig het volgende:
net was die gozer die die gitaar mocht hebben op de radio.. Maar dus mooi niet he. Hijmoest die gitaar achter gewoon afgeven!!!
beetje jammer
Ja, maar zeg het dan niet. Ik zie het nut er niet van in dan...quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:32 schreef Nitro_YE het volgende:
ja elke avond zo'n dure gitaar weggeven, wordt wel erg duur dan
Oke nou dan ga ik het toch maar bij het volgende concert doen...maar waarschijnlijk vind ik hem dan te oud als het weer 6 jaar ofzo duurtquote:Op donderdag 13 januari 2005 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een wereldster kan krijgen is vreemdgaan toegestaan.
Maar ik val niet op mannen, ook niet op beroemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |