Dat touw trekt mij niet Gijsquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,...
In ieder geval,... ga je mee bungeejumpen
Je had vroeger ook een Plunk in de strip Taco Zip (linksboven)quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoek op google.. ker plunk... krijg je dat
WHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je had vroeger ook een Plunk in de strip Taco Zip (linksboven)
[afbeelding]
WHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:51 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je had vroeger ook een Plunk in de strip Taco Zip (linksboven)
[afbeelding]
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:57 schreef Nadientje het volgende:
moet jiij tegenwoordig werken brown?
Master Fly Mark Sweetnessquote:
en ook bij Sauber zullen ze na 5 races weer op het oude model overgaanquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:05 schreef kepler het volgende:
[afbeelding]
en net zoals Williams vorig jaar, komt ook Sauber dit jaar met een vreemde voorvleuger. Maar hij ziet er wel cool uit
jah ok, maar hij ziet er nog steeds cool uitquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:09 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
en ook bij Sauber zullen ze na 5 races weer op het oude model overgaan
dat vond ik van die van Williams ook wel, wel gedurfd geëxperimenteerd, maar het heeft helaas niet geholpenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:12 schreef kepler het volgende:
[..]
jah ok, maar hij ziet er nog steeds cool uit
ze proberen tenminste nieuwe dingen uit, zoals Tyrrel dat vroeger ook altijd deed. Dat is een goede zaakquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:21 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
dat vond ik van die van Williams ook wel, wel gedurfd geëxperimenteerd, maar het heeft helaas niet geholpen
ben ik met je eens...... ze doen het tenminstequote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:28 schreef kepler het volgende:
[..]
ze proberen tenminste nieuwe dingen uit, zoals Tyrrel dat vroeger ook altijd deed. Dat is een goede zaak
jij gamed alleen nog maar oude games tochquote:
Heb MP1 uitgespeeld en ben al op disc 2 van RE0quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:52 schreef Chocobo het volgende:
[..]
jij gamed alleen nog maar oude games toch![]()
choooooooooooooooooooooooooooooquote:
ik denk het welquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:35 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ben ik met je eens...... ze doen het tenminsteik hoop dat er dit seizoen meer concurrentie komt voor Ferrari, maar dat betwijfel ik
![]()
quote:
schaaaaaaaaaaaaaaaaaatjequote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:23 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
![]()
Whahahahahaha mijn naam
Delicious Sander Rock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |