Dat klinkt ook wel bekend!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Volgens mij heette 't Boulderdash op consoles als C64 en Amiga.
Boulderdash was er ook voor de PC. Boulderdash 2 ook, evenals Super Boulderdash en de Boulderdash Construction Kit (kon je zelf velden maken).quote:Op vrijdag 14 januari 2005 02:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Volgens mij heette 't Boulderdash op consoles als C64 en Amiga.
Hey volgens mij heb ik die nog ergens hier op floppyquote:
Hoezo? Dit topic gaat over *vergeten* game-titels en ik kan me niet voorstellen dat er mensen rondlopen die zichzelf gamer noemen die Full Throttle vergeten zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:31 schreef numero_uno het volgende:
Jullie moeten je schamen dat deze nog niet genoemd is
ik ben al jaren op zoek naar de volledige versiequote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:07 schreef Roi het volgende:
[..]
Hey volgens mij heb ik die nog ergens hier op floppy! Jammer dat veel van me floppy's het niet doen met XP
magical kid wizquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nog 2 games die ik vroeger zeer vaak gespeeld heb
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij heete dat spel int. soccer op de C64 , was wel vermakelijk , alleen als je bij corner hoek ging staan en je schoot op goal ging ie er altijd inquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef Everett het volgende:
Ik noem een Emlyn Hughes Soccer. Kent iemand die nog? Grafisch gezien was het zelfs toen al slecht, maar wat een speelplezier.
[afbeelding]
De eerste wedstrijd altijd tegen Kameroen, en dan proberen de 50 te halenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:17 schreef speknek het volgende:
World Cup Soccer
[afbeelding] [afbeelding].
Met allemaal speciale moves om de bal er snoeihard in te trappen. Retegaaf als je die moves niet op de bal maar op je tegenstanders uitoefende en ze de rest van het spel dood op de grond lagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |