abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24758537
Death Track uit 1989 mag ook niet vergeten worden natuurlijk!

Ultimate car modding

Dit spel heb ik echt jaren gespeeld, zo verslavend vond ik het
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 26 januari 2005 @ 13:12:45 #252
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_24758749
Nostalgie topic
Het helpt geen nut!
pi_24764580
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 01:08 schreef Tarak het volgende:
[afbeelding]
Battle Chess
De koningin slaat de koning neer met haar handtas

En DeathTrack, dat speelde ik toen ik een jaar of 4 was.. snapte er niet veel van.. maar het was wel leuk
  woensdag 26 januari 2005 @ 19:25:42 #254
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_24764723
Lotus

en dan tegen je vriendjes zeggen dat je met de nieuwste ferrari kon racen
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 3 februari 2005 @ 11:04:53 #255
37841 Moitessier
Vagabond des mers du Sud
pi_24898496
Moest op eens aan deze twee topspellen denken
Popcorn

Lemmings
If a retainer will just think about what he is to do for the day at hand,
he wil be able to do anything.
If it is a single day's work, one should be able to put up with it.
Tomorrow, too, is but a single day.
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:15:47 #256
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_24903371
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]

Daar was ik als kind al aan verslaafd. Spel uit 1984.
Hey dat is echt een van mijn eerste gamesherinneringen, toen was ik 4 of 5 ofzo.
  donderdag 3 februari 2005 @ 15:35:53 #257
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_24903685
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:41 schreef -Evert- het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Yeah! Damn wat heb ik dit spel veel gespeeld
Wallahjeweettog
pi_24951761
Postal
Dat spel kreeg ik met m'n 12 voor kerst van m'n ouders, die hadden geen flauw idee wat voor spel het was!
Niks beter dan zelf je level volgooien vol fanfarebands en oma's, 999 molotov cocktails, en dan helemaal losgaan!

En Postal 2
Prachtig spel, totale vrijheid. Alleen erg zwaar voor je computer, zeker als je een hele straat vol olie gooit en dan in de fik steekt! Laad tijden zijn erg lang, maar daar is een patch voor gekomen.
Je kunt over mensen op straat heen pissen (die dan gaan kotsen), politie achter je aan krijgen. Gewoon boodschappen doen, maar ook hele optochten in de hens zitten.

Bij elke opdracht gebeurd er wel weer iets onverwachts. Voorbeeld:
Je gaat naar je vader's graf, zit je te bidden, word je ontvoerd door 2 freaks. Volgende moment word je wakker in een kist, helemaal in leer en word je mishandeld en misbruikt door die mannen. Uiteindelijk weet je te ontsnappen maar moet je nog heel de worstfabriek door vol red-necks voor je uiteindelijk vrij bent.

Topspel dus

[b]De waarheid is een raadsel, en het gaat als volgt; 't is een goeie vriend maar altijd te laat.[/b]
pi_24952341

Total Annihilation

En dan het origineel, die is echt ge-wel-dig, een betere RTS dan deze zul je niet snel vinden. Een origineel is nieuw helaas niet meer te krijgen maar tweedehands kun je het altijd proberen, zeker de moeite waard.
Ik hoop dat ze Total Annihilation 2 (niet Kingdoms) net zo goed maken.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_24952524
Duke nukem 3d, Quake 1 en Command and Conquer waren ook altijd wel leuk via de seriele kabel tegen iemand anders
pi_24963813
Postal 1 was inderdaad super cool
Dat heb ik echt zoveel gespeeld, Je kon ook leuk levels aanpassen
Deel 2 vond ik iets minder, maar nog steeds best leuk
pi_24963832
quote:
Op zondag 6 februari 2005 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]

Total Annihilation

En dan het origineel, die is echt ge-wel-dig, een betere RTS dan deze zul je niet snel vinden. Een origineel is nieuw helaas niet meer te krijgen maar tweedehands kun je het altijd proberen, zeker de moeite waard.
Er was toch ook een Total Annihilation met fantasy dingen, een beetje een lotr sfeer.
Of was dat een opvolger?
pi_24968621
quote:
Op maandag 7 februari 2005 01:19 schreef el_hombre het volgende:

Er was toch ook een Total Annihilation met fantasy dingen, een beetje een lotr sfeer.
Of was dat een opvolger?
Total Annihilation Kingdoms, en de daarbij horende uitbreiding the Iron Plague.. wel een (soort van) opvolger, maar niet echt een 'officieel deel 2'..
What became of that kingdom...? None remain who know.
The memory of the kingdom vanished, but its legend survived on the wind's breath.
  maandag 7 februari 2005 @ 12:11:39 #264
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_24968848
quote:
[afbeelding]

Total Annihilation

Cker de beste RTS die ik ooit gespeeld heb.

Wat een enorme mappen

En vooral de airplanes waren supergoed uitgewerkt, enorme luchtduels etc.

En de Big Bertha
Wallahjeweettog
pi_24968914
quote:
Op zondag 6 februari 2005 13:11 schreef SomeDude het volgende:
Postal
Dat spel kreeg ik met m'n 12 voor kerst van m'n ouders, die hadden geen flauw idee wat voor spel het was!
Niks beter dan zelf je level volgooien vol fanfarebands en oma's, 999 molotov cocktails, en dan helemaal losgaan!
[afbeelding]

En Postal 2
Prachtig spel, totale vrijheid. Alleen erg zwaar voor je computer, zeker als je een hele straat vol olie gooit en dan in de fik steekt! Laad tijden zijn erg lang, maar daar is een patch voor gekomen.
Je kunt over mensen op straat heen pissen (die dan gaan kotsen), politie achter je aan krijgen. Gewoon boodschappen doen, maar ook hele optochten in de hens zitten.

Je gaat naar je vader's graf, zit je te bidden, word je ontvoerd door 2 freaks. Volgende moment word je wakker in een kist, helemaal in leer en word je mishandeld en misbruikt door die mannen. Uiteindelijk weet je te ontsnappen maar moet je nog heel de worstfabriek door vol red-necks voor je uiteindelijk vrij bent.

Topspel dus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik heb em geprobeerd te installeren wat al extreem lang duurde en daarna werkte ie voor geen meter, helaas... leek me wel een leuk spel..
}]_*_Marinus is mijn makker_*_[{
"Hetzelfde, ero. Een geil 2005."
pi_24972426
Cosmo's Cosmic Adventure!

En Lands Of Lore!
pi_24972837
quote:
[afbeelding]

Total Annihilation

Duels waren idd toppie! Ik heb hem nog, originele cd's, wat heb je er voor over

Zelfs in Zero hour zijn de vliegtuigen niet zo goed als in TA.
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_24972861
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]

Daar was ik als kind al aan verslaafd. Spel uit 1984.
OMG! Die heb ik nog gespeeld Vet moeilijk was dat

Maar wel lekker nostalgisch. Heb je hem nog?
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_24973649
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 00:27 schreef Moitessier het volgende:
operation wolf!
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

pfew, kan ik toch verder met m'n scriptie, kon al niet meer ophouden met bedenken hoe het ookalweer heette...
OMG.. dit spel heb ik echt helemaal kapot gespeeld.. jeugdsentiment ten top

Er was ook nog een ander soort adventure spel dat ik veel speelde, dan moest je typen en dan gebeurde er wat. Speelde in een soort ziekenhuis ofzo. Ik vond het in ieder geval behoorlijk eng
pi_25061846
quote:
Op maandag 7 februari 2005 12:11 schreef EmjaY het volgende:

[..]

Cker de beste RTS die ik ooit gespeeld heb.

Wat een enorme mappen

En vooral de airplanes waren supergoed uitgewerkt, enorme luchtduels etc.

En de Big Bertha
Eens is. Beste ooit.
underground forever baby
  maandag 21 februari 2005 @ 22:39:59 #271
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_25196579
Jumping Flash (1995) een "first generation" playstation game, erg cool

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_25197171
Daar heb ik wel eens een demo van gespeeld, dat was echt cool
pi_25197196
quote:
Op zondag 6 februari 2005 13:11 schreef SomeDude het volgende:

En Postal 2

Topspel dus
Leuk spel, miste alleen alle vormen van sfeer. Het was allemaal maar leeg en karakterloos vond ik. Kan niet wachten op een deel3, met sfeer
pi_25197343
quote:
[afbeelding]

Total Annihilation

Het eerste en waarschijnlijk ook enigste RTS waar schietafstanden realistisch groot zijn.
Een big bertha schiet enkele schermen ver met de kleinste moeite een klein leger naar de klote!

Vooral de uitbreiding The Core Contingency is een absolute aanrader.
De Vulcan (Big bertha in minigun opstelling met meerdere lopen en snellere vuursnelheid) was helemaal TOP.
5 van die kanjers naast elkaar en niks komt nog door je verdediging, althans niet via de grond. Alhoewel het me wel al een paar keer gelukt is om met een vulcan een vliegtuig uit de lucht te knallen WOOHOOO!!

Dit is ook werkelijk de enige RTS waar ik mogelijk dagen of zelfs weken op 1 Skirmish heb gezeten.
Machtig mooi om dan het gehavende groene landschap te zien dat vol ligt met wrakken en compleet vernietigde basissen die tig keer verhuisd en vernietigd zijn.

Damn, ik denk dat ik em straks maar weer es installeer!
pi_25245791
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 18:58 schreef Varr het volgende:
Bijna vergeten!!

Moonstone voor de amiga!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
idd was ook een topper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties