quote:
Hey dat is echt een van mijn eerste gamesherinneringen, toen was ik 4 of 5 ofzo.quote:Op woensdag 26 januari 2005 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Daar was ik als kind al aan verslaafd. Spel uit 1984.
Er was toch ook een Total Annihilation met fantasy dingen, een beetje een lotr sfeer.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Total Annihilation
En dan het origineel, die is echt ge-wel-dig, een betere RTS dan deze zul je niet snel vinden. Een origineel is nieuw helaas niet meer te krijgen maar tweedehands kun je het altijd proberen, zeker de moeite waard.
Ik hoop dat ze Total Annihilation 2 (niet Kingdoms) net zo goed maken.
Total Annihilation Kingdoms, en de daarbij horende uitbreiding the Iron Plague.. wel een (soort van) opvolger, maar niet echt een 'officieel deel 2'..quote:Op maandag 7 februari 2005 01:19 schreef el_hombre het volgende:
Er was toch ook een Total Annihilation met fantasy dingen, een beetje een lotr sfeer.
Of was dat een opvolger?
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Total Annihilation
En dan het origineel, die is echt ge-wel-dig, een betere RTS dan deze zul je niet snel vinden. Een origineel is nieuw helaas niet meer te krijgen maar tweedehands kun je het altijd proberen, zeker de moeite waard.
quote:Op zondag 6 februari 2005 13:11 schreef SomeDude het volgende:
Postal
Dat spel kreeg ik met m'n 12 voor kerst van m'n ouders, die hadden geen flauw idee wat voor spel het was!
Niks beter dan zelf je level volgooien vol fanfarebands en oma's, 999 molotov cocktails, en dan helemaal losgaan!
[afbeelding]
En Postal 2
Prachtig spel, totale vrijheid. Alleen erg zwaar voor je computer, zeker als je een hele straat vol olie gooit en dan in de fik steekt! Laad tijden zijn erg lang, maar daar is een patch voor gekomen.
Je kunt over mensen op straat heen pissen (die dan gaan kotsen), politie achter je aan krijgen. Gewoon boodschappen doen, maar ook hele optochten in de hens zitten.
Bij elke opdracht gebeurd er wel weer iets onverwachts. Voorbeeld:
Je gaat naar je vader's graf, zit je te bidden, word je ontvoerd door 2 freaks. Volgende moment word je wakker in een kist, helemaal in leer en word je mishandeld en misbruikt door die mannen. Uiteindelijk weet je te ontsnappen maar moet je nog heel de worstfabriek door vol red-necks voor je uiteindelijk vrij bent.
Topspel dus
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Duels waren idd toppie! Ik heb hem nog, originele cd's, wat heb je er voor overquote:Op zondag 6 februari 2005 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Total Annihilation
OMG! Die heb ik nog gespeeldquote:Op woensdag 26 januari 2005 01:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[afbeelding]
Daar was ik als kind al aan verslaafd. Spel uit 1984.
OMG.. dit spel heb ik echt helemaal kapot gespeeld.. jeugdsentiment ten topquote:Op woensdag 26 januari 2005 00:27 schreef Moitessier het volgende:
operation wolf!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
pfew, kan ik toch verder met m'n scriptie, kon al niet meer ophouden met bedenken hoe het ookalweer heette...![]()
Eens is. Beste ooit.quote:Op maandag 7 februari 2005 12:11 schreef EmjaY het volgende:
[..]
![]()
![]()
Cker de beste RTS die ik ooit gespeeld heb.
Wat een enorme mappen![]()
En vooral de airplanes waren supergoed uitgewerkt, enorme luchtduels etc.
En de Big Bertha![]()
Leuk spel, miste alleen alle vormen van sfeer. Het was allemaal maar leeg en karakterloos vond ik. Kan niet wachten op een deel3, met sfeerquote:Op zondag 6 februari 2005 13:11 schreef SomeDude het volgende:
En Postal 2
Prachtig spel, totale vrijheid. Alleen erg zwaar voor je computer, zeker als je een hele straat vol olie gooit en dan in de fik steekt! Laad tijden zijn erg lang, maar daar is een patch voor gekomen.
Je kunt over mensen op straat heen pissen (die dan gaan kotsen), politie achter je aan krijgen. Gewoon boodschappen doen, maar ook hele optochten in de hens zitten.
Bij elke opdracht gebeurd er wel weer iets onverwachts. Voorbeeld:
Je gaat naar je vader's graf, zit je te bidden, word je ontvoerd door 2 freaks. Volgende moment word je wakker in een kist, helemaal in leer en word je mishandeld en misbruikt door die mannen. Uiteindelijk weet je te ontsnappen maar moet je nog heel de worstfabriek door vol red-necks voor je uiteindelijk vrij bent.
Topspel dus
Het eerste en waarschijnlijk ook enigste RTS waar schietafstanden realistisch groot zijn.quote:Op zondag 6 februari 2005 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Total Annihilation
idd was ook een topperquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:58 schreef Varr het volgende:
Bijna vergeten!!
Moonstone voor de amiga!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |