Ja die is idd helemaal niet aangeslagenquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:27 schreef VitruvianMan het volgende:
Mother of all Games:
[afbeelding]
Damn, nou je het zegtquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:32 schreef Deetch het volgende:
Syndicate van Bullfrog. En als iemand weet hoe je die aan de praat krijgt op een XP machine dan hoor ik dat graag.
Maar al wel door de meeste mensen vergeten of nooit gespeeld.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:36 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja die is idd helemaal niet aangeslagen!
oh dan valt king's valley er ook niet echt onderquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:36 schreef Roi het volgende:
[..]
Ja die is idd helemaal niet aangeslagen!
ik heb 2 opties voor je waarvan ik niet weet of ze het wel doen, maar goed beter iets dan niets;quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:32 schreef Deetch het volgende:
Syndicate van Bullfrog. En als iemand weet hoe je die aan de praat krijgt op een XP machine dan hoor ik dat graag.
Yie ar Kungfuquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:47 schreef berenboot het volgende:
Defender of the Crown op de Commodore 64!
Pirates!
Yie ar Kungfu
Kungfu Master
Bob n rumble
Ja LBA was errug vetquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:49 schreef Pracissor het volgende:
Little Big Adventure (Twinsen), Masters of Magic en Battle Isle serie.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:49 schreef MrTinux het volgende:
the Story of Thor
[afbeelding]
Echt een geweldige Zelda-tegenhanger op de Sega Megadrive, met een heerlijke gameplay met beat-m-up invloeden. Jammer dat het alleen op het einde een beetje langdradig werd.
Gargoyle's Quest
[afbeelding]
Destijds hét spel op de Gameboy...
Ik zie nog regelmatig (bijv hier @ V&A) 2e hands spellen voorbij komen maar deze 2 kom ik zelden tegen... en dat terwijl zee allebei horen tot het beste wat er op deze system is verschenen...
Woah! Story of Thor, wat een gruwelijk spel was dat! Kon hem alleen niet uitspelen!
mijn godquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:47 schreef inkie1010 het volgende:
Treasure of Usas
[afbeelding]
[afbeelding]
Magical Tree
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar hebben bij mij heel wat uurtjes ingezeten!! (MSX)
haha! Paralympics soccer is dat. ziet er erg mooi uit en is ook grappig om te spelen maar dat spel is zo slecht he. volgens mij hebben ze de spelers gewoon helemaal geen AI gegeven om te kijken wat het resultaat is.quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:44 schreef Roi het volgende:
Ook zo'n onbegrepen titel door de pers is Virtua Striker 2 op de Dreamcast! Een van mijn lievelings spellen is dit, maar bijna overal scoorde het een 5 of 6. (Alleen op sommige gamesites zien reviewers de klasse in van dit spel.)
quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:51 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Yie ar Kungfualleen dat muziekje al!!!
[afbeelding]
penguin Adventure is idd leuk , hebbum hier nog op rom liggenquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:18 schreef marq het volgende:
Magical Tree
kwam ook al eerder voorbij dit topic
Nemesis 3
het schietspel!! haha
Penguin Adventure
wazige "3d" is wel leuk
nou ja, deze 3 zijn toch echt toppertjes als je 't mij vraagt.
Tja maar soms doen ze dingen of gebeurt er weer iets wat je nog nooit eerder hebt gezien! Zo kwamen er na maanden achter dat het gebruik maakt van een interne klok. Ook doen ze soms plotseling geweldige animatiesquote:Op donderdag 13 januari 2005 14:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
haha! Paralympics soccer is dat. ziet er erg mooi uit en is ook grappig om te spelen maar dat spel is zo slecht he. volgens mij hebben ze de spelers gewoon helemaal geen AI gegeven om te kijken wat het resultaat is.
Jahh!!!quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:13 schreef L.Denninger het volgende:
Delete die post dan even want zelf mag ik m dus niet meer editten..
Zo dan :
Toppers die in de vergetelheid zijn geraakt :
Airborn Ranger !!
[afbeelding]
ik ga deze post editten zodra ik meer bedacht heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |