Wacht even.. je wilt de plank met de 2 cm kant tegen de muur plakken?
Dat gaat denk ik niet zo makkelijk werken. Misschien met speciale lijm die NASA ontwikkeld, maar niet met huis tuin keukenspul. Als je dit echt wil zou ik eerst in SES naar een uitleg over moment en koppel vragen. Ik denk dan toch echt dat je met hoekjes moet gaan werken. Die zijn er ook van plastic te krijgen, die je gewoon kunt plakken. Ook is er een soort van profiel te krijgen wat je tegen de muur kan schroeven/plakken waar je een plank in kan hangen. Daarmee wordt het gedeelte wat aan de muur hangt ook wat breder wat dus ook meer gewicht kan dragen. De plank zelf weegt ook al wat...
Je zegt trouwens dat het plankje (latje?) 2 cm dik en 8 cm breed is. Is dat niet smal voor een plankje? Gebruik je de grote of de kleine centimeters?
(Geen grap: mijn vader heeft een keer meegemaakt dat hij iets gemaakt had volgens maten die een collega had opgenomen. Toen het klaar was verklaarde die doodleuk dat het te klein was: 'Ja, maar... ik bedoelde die grote centimeters...'
![]()
Inches dus.)
[ Bericht 2% gewijzigd door Alecks op 13-01-2005 15:17:11 (typo en toevoeging.) ]