Je had het zelf al gevonden zie ik.quote:Op zondag 25 december 2005 07:28 schreef AeonFlux het volgende:
[..]
source: Wikipedia - Gunpowder Plot
Right, ok sorry![]()
Maar in eerste instantie was het wel de bedoeling dat ie 5 november in premiere zou gaan in de US![]()
Tijdens een besloten voorstelling in Gotcha, Weert. Ik kon als alternatief Running Scared (werd me aangeradenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:04 schreef Timo20 het volgende:
waar heb je `m gezien AtigA?
Om die reden postte ik ook hierquote:Op maandag 20 maart 2006 23:02 schreef Sokolsky het volgende:
Sinds vandaag in de IMDB Top 250; hij heeft een 8,2 op ruim 8000 stemmen.
gaaf!quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Morgen naar V For Vendetta in Imax
Serieus?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Whoops..verkeerd gelezen
Volgende week dinsdag/woensdag pas.
Je kan gratis met je Unlimited pas
Ik kreeg een mailtje.quote:
quote:GRATIS met je Pathé Unlimited Card naar de voorpremière van
V for Vendetta in Pathé IMAX!
Op 28 en 29 maart zijn er voorpremières van de nieuwste film in Pathé IMAX V for Vendetta.
Als Pathé Unlimited Abonnee kun je bij wijze van uitzondering GRATIS naar één van deze voorpremières.
V for Vendetta is een sci-fi actiethriller naar het gelijknamige stripverhaal waarin Natalie Portman bondgenoot wordt van de mysterieuze V in de strijd tegen het regime. De gebroeders Andy en Larry Wachowski, bedenkers en regisseurs van de Matrix-trilogie, bewerkten de strip tot een filmscript.
Klik hier en reserveer kaarten voor één van deze voorpremières.
Je kunt op vertoon van je Pathé Unlimited Card gereserveerde kaarten kun je dan GRATIS naar deze voorsteling.
Hij is er afgelopen week alweer uit gegaan.quote:Op maandag 20 maart 2006 23:02 schreef Sokolsky het volgende:
Sinds vandaag in de IMDB Top 250; hij heeft een 8,2 op ruim 8000 stemmen.
Cool.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:10 schreef One_conundrum het volgende:
Dan haal je de mijlpaal voor de 2e maal. Niet veel mensen die dat kunnen zeggen
Hehe, mij hoor je niet klagen, ik sta weer op nul.quote:Op maandag 27 maart 2006 17:51 schreef victorinox het volgende:
[..]
Hij is er afgelopen week alweer uit gegaan.
Waardoor ik nu nog steeds honderd films uit die lijst moet kijken. En ik had die mijlpaal net gehaald.
Sorry, hij staat er weer in.quote:Op maandag 27 maart 2006 18:23 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Hehe, mij hoor je niet klagen, ik sta weer op nul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |