* the_real_joontje slaat BrauN met een kettingquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:17 schreef BrauN het volgende:
* Stiefelt met z'n vuile modderlaarzen de moskee in en gaat een varkenshaasje eten.
*Verkracht vriendin van EvilThijn, krijgt complimenten, meisje wordt gestenigd!quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:18 schreef EvilThijn het volgende:
*slaat zijn vriendin omdat het zo hoort*
quote:Op donderdag 13 januari 2005 10:25 schreef NeoGenic1982 het volgende:
[..]
*Verkracht vriendin van EvilThijn, krijgt complimenten, meisje wordt gestenigd!
met champignon roomsausquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:17 schreef BrauN het volgende:
* Stiefelt met z'n vuile modderlaarzen de moskee in en gaat een varkenshaasje eten.
Bij mij.. dan vermeldt ik je in de ledenlijstquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:08 schreef Sjakie01 het volgende:e jongens mogen wel alles wat los en vast zit naaien. Maar bij de meisjes naaien ze liever de vagina dicht. En als het meisje naar een ander kijkt wordt ze verstoten.*
Waar kan ik het lidmaatschap voor deze "Godsdienst" aanvragen?
Stuur een mailtje met je gegevens naar:quote:Op donderdag 13 januari 2005 11:08 schreef Sjakie01 het volgende:e jongens mogen wel alles wat los en vast zit naaien. Maar bij de meisjes naaien ze liever de vagina dicht. En als het meisje naar een ander kijkt wordt ze verstoten.*
Waar kan ik het lidmaatschap voor deze "Godsdienst" aanvragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |