Stap je toch 15 minuten eerder uit bed?quote:Op donderdag 13 januari 2005 07:55 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Andere was vol, dus heb even een nieuwe gemaakt
OT: Voel me goed. Baal er alleen van dat ik steeds 's ochtends moet haasten!
Daar moet een feestje op gebouwen worden hihahoquote:Op donderdag 13 januari 2005 09:54 schreef MarjoleinA het volgende:
Ik voel me super![]()
Vandaag 3 jaar met mn kerel en nog steeds gek op elkaar![]()
Heb ik ook.... Alleen aangezien ik geen zak van de rest van de wereld snap, moet ik het misschien maar zo latenquote:Op donderdag 13 januari 2005 10:28 schreef Mirjamke het volgende:
Eigelijk voel ik me best wel eenzaam
Goed om te lezenquote:Op donderdag 13 januari 2005 12:30 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vooral moe nog, maar de gedachten zitten op 'n goed spoor lijkt wel...
quote:Op donderdag 13 januari 2005 08:53 schreef artharpe het volgende:
Last van mijn keel, lopen baden in het zweet vannacht maar verder gaat alles prima.
Tja, uiteindelijk vallen de puzzelstukjes langzaam op de goeie plek.. Hopelijk is 't ook de goeie puzzel en heb ik niet de verkeerde uit de kast getrokkenquote:
Ik kan er niks aan doen Q. Je weet wel vrouwen enzo, wees blij dat jij er niet eens in de maand last van hebtquote:
Hij was om 15:00. En ging heel erg goed. De Grote Baas was heel enthousiast. En dat geeft een fijn gevoel.quote:Op donderdag 13 januari 2005 14:54 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hoe laat heb je die presentatie?
Uitermate tof!quote:Op donderdag 13 januari 2005 18:37 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hij was om 15:00. En ging heel erg goed. De Grote Baas was heel enthousiast. En dat geeft een fijn gevoel.
Ik vind het wel gek dat je er te laat achter komt dat je vriend al een ander heeft.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:40 schreef Happytammie het volgende:
en nu zegt tie dat ik daardoor helemaal gek ben geworden..
Wat niet zo is![]()
Tsja misschien wel maar ja mensen die vreemdgaan kunnen alles heel goed verbergen heh en ik had wel me vermoedens maar ja dan vroeg ik ernaar en dan moest ik me niet zo druk maken zei die dan..quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vind het wel gek dat je er te laat achter komt dat je vriend al een ander heeft.
Ontopic: Suf
Wat is er vroeger gebeurd dan?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:12 schreef Happytammie het volgende:
En hij zegt dus dat ik gek ben geworden door iets wat er vroeger is gebeurd,
Dat is iets persoonlijks en zet ik niet zomaar op een site waar iedereen kan zien wie ik ben..quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:14 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wat is er vroeger gebeurd dan?
Nou, ik kan echt niet zien wie je bent hoorquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:18 schreef Happytammie het volgende:
Dat is iets persoonlijks en zet ik niet zomaar op een site waar iedereen kan zien wie ik ben..
Neej okeej jij niet maar er zitten bekende van mij op dit forum en waaronder ook die ex dus zeg het liever niet.. sorryquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, ik kan echt niet zien wie je bent hoor!
Deze persoon leeft nog?quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Na het zien van ER live, waar een persoon wiens maag ontploft is door een kogel en wiens middenrif een flink gat heeft en de lever aan gort is voel ik me weer helemaal beter.
Ben ik vergeten te zeggen dat zijn maaginhoud nu vrij door zijn lichaam zwerft?
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:03 schreef Twisted_fok het volgende:
*heel gezellig vond*
Veel te moeslapen NU!
en waar gaat de reis naar toen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 00:04 schreef Sport_Life het volgende:
Wohoo vandaag op vakantie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Nog 15,5 uur dan zit ik in de bus!![]()
![]()
.
Ja daar kijk ik dan 11 maanden naar uit!
Veel succes!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:25 schreef Deavelin het volgende:
Gaat wel, straks hertentamen wiskunde: helemaal geen zin in.
What happend?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 08:32 schreef Koningin het volgende:
Dom![]()
Waarom ben ik toch zo'n flapuit??? Moest mij ook weer gebeuren....![]()
Tja, heel verhaal. Ik zei gewoon het verkeerde op het verkeerde moment met de verkeerde persoon aanwezig. Het floepte er zo uit. gebeurt mij vaker, ik denk niet eerst, voordat ik wat zeg. Gelukkig zijn ze dat van me gewend.....quote:
Verstandig! Even uitpratenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Tja, heel verhaal. Ik zei gewoon het verkeerde op het verkeerde moment met de verkeerde persoon aanwezig. Het floepte er zo uit. gebeurt mij vaker, ik denk niet eerst, voordat ik wat zeg. Gelukkig zijn ze dat van me gewend.....
En het ergste is, die personen die er precies zo over denken, trekken gelijk hun mond dicht. Achterbaks gelul eigenlijk. Maar ik voel me er niet happy bij!
Dit weekend de persoon maar erover aan spreken.
das niet nixxquote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:45 schreef nixxx het volgende:
beetje brak maar wel goed, vrij ook.... ik kreeg gister zomaar een idee in mijn hoofd en dat was goed... kreeg ik er later op de avond nog 1 bijzit hier nu met twee ideen in mijn hoofd joepie
*hugt*quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:18 schreef Twisted_fok het volgende:
Niet tof vandaag
Werken, werken... een groot woord op deze vrijdagquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:20 schreef Koningin het volgende:
Oh Copycat, waar werk jij??
Hm, klote. Sterkte...quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:26 schreef Christine het volgende:
Geschrokken.
Mijn moeder heeft d'r enkel gebroken, en moest direct geopereerd worden.
Wou dit ik bij d'r kon zijn nu
Jaloersquote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar aangezien je op één been niet kan staan... Next!![]()
niet te veel knoflooksaus, dan verneuk je je weekend ook zoquote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:00 schreef Bauhaus het volgende:
Bijna tijd voor een heerlijk weekend !
Half uurtje rijden om mijn liev op te halen, shoarma halen en het feest kan beginnen !
Eej, allebei knoflooksaus, heb het inmiddels op,quote:Op vrijdag 14 januari 2005 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
niet te veel knoflooksaus, dan verneuk je je weekend ook zo
Was 't zo erg???quote:Op zaterdag 15 januari 2005 02:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Tja, maar snel slapen denk ik...
Jeetje Melis, beterschapquote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:09 schreef melismay het volgende:
Heel erg rottig.... mijn hele lichaam doet me zeer en nu kan ik nog maar amper staan... en ik moet nog tot 3 uur ... bah...
Dank....quote:Op zaterdag 15 januari 2005 10:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jeetje Melis, beterschap
OT; Wel oke, best goed geslapen
verliefd is een goed gevoelquote:Op zondag 16 januari 2005 00:32 schreef R-Alph het volgende:
Beetje verliefdMaar verder gaat het wel
![]()
Hehe.. zelfde hier ongeveer. Ik moet alleen s'middags voetballen, heb een katertje, en een leuk meissie waar ik mee stond te praten is weggekaapt. Misschien is er nog hoop, maar het is weer mooie inspiratie om weer eens lekker te gaan schoffelen straks..quote:Op zondag 16 januari 2005 10:09 schreef T1andonly het volgende:
kben al weer te laat op om optijd bij voetballen te zijn.
Meisje dat ik leuk vond heb ik gisteravond nog geen halve minuut gesproken en daarna ging ze weer keihard met iemand anders kussen natuurlijk
het was een gezellige avond, afgezien van dat natuurlijk
quote:Op zondag 16 januari 2005 11:36 schreef Blinky het volgende:
Ik wil een huisdier. Het liefst een poes. Eentje die 's nachts op het uiteinde van je bed springt en zich lekker tegen je voeten aannestelt. Of die je 's ochtends wekt met haar gespin.
quote:Maar dat kan niet omdat ik veel weg ben.
Nice pic!!!!quote:
Dat gevoel heb ik nou ook! Alleen weet ik ook wel dat ik gewoonweg móet, even door de zure appel heen bijten dan maarquote:Op zondag 16 januari 2005 20:39 schreef Xaran het volgende:
Voel me goed opzich. Enkel geen zin om wat te doen. Ik wil gewoon vrij zijn! Niets toetsen of presentatie's. Ik wil niet naar school!!!! Ik wil nie ik wil nie ik wil niee!!
Star Trek 4x10 ?quote:Op zondag 16 januari 2005 20:54 schreef releaze het volgende:
wel redelijk nu. heb lekker star trek zitten kijken, mmmm.
morgen toch weer even snel het vriendje opzoeken.. ik moet eens wat vaker belangrijke dingen bij hem laten liggen....
Zeflde. Ik vind haar ooooh zo leuk. Alleen jammer dat het 95% niet wederzijds is heb ik het idee. Moet dat ook maar vergeten dus, terwijl ik best wel hoop had.quote:Op zondag 16 januari 2005 22:00 schreef Tranceptor het volgende:
*heel erg dubbel gevoel over iemand op het moment*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |