abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 januari 2005 @ 18:16:41 #51
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_24549674
Wat een gedoe..... je zal maar prins zijn
Volgens mij is dat géén lolletje hoor

maar nat. had ie 't beter kunnen laten, zoiets is als prins zijnde * not done* !
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_24551379
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 02:35 schreef Murray het volgende:

[..]

Ach komop het is toch ontzettend dom van hem?
DOM?? get a life. Puberaal noemen we dat.

Het is een drogeactie alleen is ze kapsel een beetje nep, hij had een strakke scheiding in ze haren moeten nemen.

Trouwens toen Binnie (BinLaden) net wat vuurwerk in het WTC had laten vliegen een paar jaar geleden, toen ging ook een oude makker van me met een bekende nederlander de straat op die verkleed was als bin-laden. Ook Humor.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24551805
Hij is gewoon dom!! Als ik Charles was zou ik het schoolgeld van Eton terug vragen.
BTW geeft BSB blijk van het hebben van geen enkel historisch besef.......
geniet nooit met mate
pi_24552087
Wat een achterlijke actie van Harry zeg
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  vrijdag 14 januari 2005 @ 00:48:53 #55
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_24555634
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 12:43 schreef Steijn het volgende:
Ik hou wel van knuppels in hoenderhokken gooien. Ik vind dat men altijd veel te krampachtig doet over dit soort historisch tuig, zoals Hitler natuurlijk was. Kleding heeft slechts een symboolfunctie, het gaat natuurlijk om de werkelijk daden van de prins.
Dan is het nog wel teringdom.
pi_24555787
Wat maakt men zich hier druk over zeg... 't is een verkleedpartijtje/feestje... en hij gaat binnenkort het leger in... vind het een leuke grap om dan in een Duits uniform te komen.

Nee d'r een foto van maken en dan met koeieletters suggestief publiceren, dat is pas gezond in de UK! Had iemand er wat vangezegd als een onbekende gozer op dat zelfde feest met zon pak had gelopen... vast niet... Zo'n pak wordt verkocht/verhuurd of zo, dus daar is ook geen wet of zo tegen toch?

Iedereen die nu moord en brand schreeuwt is gewoon uit op populair zijn door mee te schreeuwen met een boulevardblad...

En ja er zijn nog mensen in leven die de oorlog hebben meegemaakt, die zullen (terecht) hun gedachtes hebben, maar naoorlogse politici moeten hun bek houden...
  vrijdag 14 januari 2005 @ 01:02:29 #57
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_24555815
Hoezo kortzichtig.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_24555825
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:00 schreef LennyKravitz het volgende:
Wat maakt men zich hier druk over zeg... 't is een verkleedpartijtje/feestje... en hij gaat binnenkort het leger in... vind het een leuke grap om dan in een Duits uniform te komen.
Echt waar? Dus met komend carnaval kunnen we jou ook in zo'n pak verwachten?
quote:
Nee d'r een foto van maken en dan met koeieletters suggestief publiceren, dat is pas gezond in de UK! Had iemand er wat vangezegd als een onbekende gozer op dat zelfde feest met zon pak had gelopen... vast niet... Zo'n pak wordt verkocht/verhuurd of zo, dus daar is ook geen wet of zo tegen toch?
quote:
Iedereen die nu moord en brand schreeuwt is gewoon uit op populair zijn door mee te schreeuwen met een boulevardblad...

En ja er zijn nog mensen in leven die de oorlog hebben meegemaakt, die zullen (terecht) hun gedachtes hebben, maar naoorlogse politici moeten hun bek houden...
Z'n freaking oma is door de duitsers overleden!
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24556023
Ik kan me niet voorstellen dat je zoiets voor de grap aantrekt.
Hoe kom je erop?
Ieder weldenkend mens die tegen rassenhaat is, besef heeft van het teken en de geschiedenis ( WOII) kan indenken dat het, een grap of niet, niet ok is om zoiets te dragen.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat de hele wereld je mogelijk zo kan zien, met de gevolgen van dien. ( want zo werkt het nu eenmaal.)

Is hij gewoon dom?
Heeft hij enige vorm van affiniteit met de nazi's? ( iemand die het verafschuwt zal het echt never dragen)
Bewuste afzetting tegen het koninklijke huis?

Anyway, ik vind hem meer dan stom, onnadenkend stom.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_24556152
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:00 schreef LennyKravitz het volgende:

Iedereen die in een dergelijk pak naar een verkleedpartijtje gaat mag zich van mij even laten nakijken bij het Riagg.
Er is namelijk nooit iets grappigs, leuks of goeds geweest aan een nazi!
Ja, een Nazi, want het kostuum wat hij draagt ( en met name het teken) is daar onlosmakelijk mee verbonden.
Een nazi staat naar mijn idee voor dood, verderf, onderdrukking, respectloosheid en rassenhaat.
Vertel mij dan eens wat er dan zo grappig is om een kostuum aan te trekken wat bovenstaande representeert?!
Hij had best een legeruniform aan kunnen doen, maar dit kostuum lijkt haast wel een opzettelijke provocatie van zijn kant.
Nogmaals, iemand die de gruweldaden uit WOII beseft en verafschuwt, kennis heeft van de geschiedenis en stilstaat bij de gevoelens van mensen draagt zoiets niet.
Dat hij dat wel doet, doet mij ernstige vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zetten.
Mijn enige reactie was: ' wat een domme lul zeg"
And life goes on.
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  vrijdag 14 januari 2005 @ 09:59:28 #61
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24558665
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:28 schreef Brennie het volgende:

[..]

Iedereen die in een dergelijk pak naar een verkleedpartijtje gaat mag zich van mij even laten nakijken bij het Riagg.
Er is namelijk nooit iets grappigs, leuks of goeds geweest aan een nazi!
Ja, een Nazi, want het kostuum wat hij draagt ( en met name het teken) is daar onlosmakelijk mee verbonden.
Een nazi staat naar mijn idee voor dood, verderf, onderdrukking, respectloosheid en rassenhaat.
Vertel mij dan eens wat er dan zo grappig is om een kostuum aan te trekken wat bovenstaande representeert?!
Hij had best een legeruniform aan kunnen doen, maar dit kostuum lijkt haast wel een opzettelijke provocatie van zijn kant.
Nogmaals, iemand die de gruweldaden uit WOII beseft en verafschuwt, kennis heeft van de geschiedenis en stilstaat bij de gevoelens van mensen draagt zoiets niet.
Dat hij dat wel doet, doet mij ernstige vraagtekens bij zijn persoonlijkheid zetten.
Mijn enige reactie was: ' wat een domme lul zeg"
And life goes on.
het meest erge is dat vooral iemand zoals hij die toch in de media staat het doet...

mensen denken omdat het al zo lang geleden dat het niet "erg" meer is, maar je hebt nog veel slachtoffers die nog leven die het allemaal hebben meegemaakt. Mijn familie is deels ook in Auschwitz omgekomen en mijn moeder moest er dus niet om lachen en die vond dat ze hem maar een weekje moesten opsluiten....
don't give me that fucking bullshit
pi_24558695

Whehe
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 10:02:32 #63
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24558711
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:01 schreef vdo28 het volgende:
[afbeelding]

Whehe
don't give me that fucking bullshit
pi_24559711
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:28 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ach ik zou hetzelfde gedaan kunnen hebben als een vriend van mij een gecostumeerdfeest zou geven. Natuurlijk ligt het bij hem wat anders omdat hij van konklijke huize is en daarom voor elke scheet die hij maakt het land over de kop zet, maar ik vind er niks ergs aan.
quote:
Hetzelfde als de CCCP en Ché dus. Enig verschil is dat mensen met CCCP/Ché-shirtjes gewoon over straat lopen het te promoten zonder dat ze er erg in hebben, Harry en ik houden het beperkt tot de gesloten feestjes.
quote:
Ik verafschuw het nazisme, maar dat wil nog niet zeggen dat je voor de grap niet in zo'n pak mag lopen (in de gesloten sfeer). In het openbaar vind ik wel een ander verhaal trouwens, maar dat geld ook voor CCCP/Ché-shirts.
pi_24559841
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:02 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ach ik zou hetzelfde gedaan kunnen hebben als een vriend van mij een gecostumeerdfeest zou geven......maar ik vind er niks ergs aan.
Ja, en wie zegt mij dat jij een gezonde jongen bent die zich niet zou moeten melden bij het riagg? Dat jij zelf vindt dat je een gezonde jongen bent door de post waar jij op reageert te relativeren met de opmerking 'Ach...' zegt niet dat jij o.k. in het leven staat. Jij vindt er misschien niks ergs aan, maar jij staat dan misschien ook niet dicht bij mensen die 5 jaar van wereldoorlog hebben meegemaakt, en het symbool wat die engelse prins op z'n arm draagt met iets levensechts associeren ipv zwartwitbeelden die jij misschien ziet op tv.
quote:
Harry en ik houden het beperkt tot de gesloten feestjes.
Harry en ik?
Aan het feit dat deze foto is genomen zijn de combinatie 'besloten feestjes' en 'Harry' een utopie.
pi_24559901
Big deal .
slettebak [@] gmail.com
pi_24560192
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:09 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja, en wie zegt mij dat jij een gezonde jongen bent die zich niet zou moeten melden bij het riagg? Dat jij zelf vindt dat je een gezonde jongen bent door de post waar jij op reageert te relativeren met de opmerking 'Ach...' zegt niet dat jij o.k. in het leven staat. Jij vindt er misschien niks ergs aan, maar jij staat dan misschien ook niet dicht bij mensen die 5 jaar van wereldoorlog hebben meegemaakt, en het symbool wat die engelse prins op z'n arm draagt met iets levensechts associeren ipv zwartwitbeelden die jij misschien ziet op tv.
Tuurlijk heb ik netzoals prins Harry de 2e wereld oorlog niet meegemaakt, wel ken(de) ik wat nabestaanden en ik weet zoals elk weldenkend mens dat wat in de 2e wereld oorlog gebeurd is verschrikkelijk is en dat is heel zacht uitgedrukt. Alleen mijn punt was dat CCCP/Ché shirtjes in het openbaar gedragen worden zonder dat er ook maar enig aandacht in kranten of op tv aan besteed wordt, terwijl die regimes op zijn minst even erg zijn als het nazisme.

Ok van Harry was het heel dom, hij had kunnen weten dat het grote problemen op kon leveren door zijn positie, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het verschrikkelijk vind wat hij gedaan heeft. Ik kan de grap er eigenlijk wel van inzien
pi_24560294
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:27 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik netzoals prins Harry de 2e wereld oorlog niet meegemaakt, wel ken(de) ik wat nabestaanden en ik weet zoals elk weldenkend mens dat wat in de 2e wereld oorlog gebeurd is verschrikkelijk is en dat is heel zacht uitgedrukt. Alleen mijn punt was dat CCCP/Ché shirtjes in het openbaar gedragen worden zonder dat er ook maar enig aandacht in kranten of op tv aan besteed wordt, terwijl die regimes op zijn minst even erg zijn als het nazisme.
De cccp en che gebeurtenissen spelen hier niet zoals de nazi gebeurtenissen, en is dus ook geen relativeringsmiddel. Simpel zat.
quote:
Ok van Harry was het heel dom, hij had kunnen weten dat het grote problemen op kon leveren door zijn positie, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het verschrikkelijk vind wat hij gedaan heeft. Ik kan de grap er eigenlijk wel van inzien
Ik, en velen met mij, niet.
pi_24560309
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 11:32 schreef Redux het volgende:

[..]

De cccp en che gebeurtenissen spelen hier niet zoals de nazi gebeurtenissen, en is dus ook geen relativeringsmiddel. Simpel zat.
[..]

Ik, en velen met mij, niet.
Laten we het er op houden dat we een verschillend gevoel voor humor hebben
pi_24563234
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:01 schreef vdo28 het volgende:
[afbeelding]

Whehe
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_24563366
boeiend wat maakt iedereen er een big deal van, ik vind het wel komisch.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 18:25:19 #72
111313 OnaNia
Per seconde bijster
pi_24584398
Hij laat zich wel vaker fotograferen in genante poses

Het geloof is een stok om op te leunen, niet om anderen mee te slaan.
  zaterdag 15 januari 2005 @ 18:30:02 #73
15080 static
pi_24584469
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_24596349
  zondag 16 januari 2005 @ 18:37:44 #75
15080 static
pi_24600249
quote:
'Prins Harry heeft racistische vrienden'.

Prins Harry heeft racistische vrienden. Dat heeft Harry's vader prins Charles volgens de Britse krant The Independent te horen gekregen van een van zijn naaste medewerkers.

Racisme
Charles is gewaarschuwd door een van zijn topadviseurs dat hij direct moet optreden om zijn zonen uit de greep te halen van een 'groep die racisme en kleingeestigheid grappig vindt'.

Nazi
Harry kwam deze week in het nieuws omdat hij nazikleren droeg. De adviseur zegt dat Harry zich de laatste jaren steeds onbehoorlijker is gaan gedragen, zonder dat hij werd terechtgewezen.
  zondag 16 januari 2005 @ 18:47:20 #76
8369 speknek
Another day another slay
pi_24600425
Ohnee, hij heeft vrienden die om racistische moppen kunnen lachen. Nou laat ik mezelf dan ook maar aanmelden bij de Schutzstaffel .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 16 januari 2005 @ 18:57:45 #77
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_24600599
Wat is dit eigenlijk toch een ongelooflijk oninteressant non-event. Opvallend dat sommige mensen, die rationeel en objectief kunnen oordelen over allerei dingen, plots beginnen te flippen wanneer ze de termen holocaust of nazi horen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')