blijkbaarquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:51 schreef Nouk het volgende:
Maar je betaalt al zo fucking weinig en dat is nog teveel?
Ik sta net op goede voet met die vent en dan gaan zeuren om huurverlagingquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:53 schreef Nouk het volgende:
K zou gewoon een procedure starten dan.
dat heeft de huurcommissie voor ons gedaan en we zitten op 70 puntenquote:Op donderdag 13 januari 2005 20:00 schreef Nouk het volgende:
Vaag zeg. Reken het zelf eens uit dan, op www.kamernet.nl staat zo'n puntensysteem!
volgensmij niet echt maarja ...quote:Op donderdag 13 januari 2005 20:05 schreef Nouk het volgende:
Ja maar je kan t toch narekenen. Of t wel klopt.
tja daar zit ik helemaal niet zo op te wachten ik vond het prima zo ... maarja de huurcommisie dus nietquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:05 schreef Zwansen het volgende:
Kun je dan geen huur terugvorderen ofzo?
jaartje welquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:13 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, hoe lang is zuurkool in de koelkast houdbaar? Een week?
mits er geen wijn ofzo bijzit .... dan ok nog wel langer dan een jaarquote:
zolang t geen vlees of kaas is heeft t niets op mn brood te zoekenquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:22 schreef Zwansen het volgende:
Eerlijk gezegd zijn er weinig dingen die lekkerder op brood zijn dan zuurkool...
nee, welkom in onze avondreeksquote:Op donderdag 13 januari 2005 22:48 schreef Cynic het volgende:
Huh, had ik hier nog niet gepost vanavond?
Nee.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:52 schreef Cynic het volgende:
Is het hier leuk 's avonds?
ik had het ook over kale huur !quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:38 schreef Nouk het volgende:
Zuurkool is heerlijk op brood hoor, lekker gebakken. Peper en zout erbij! Mmm.
Btw dat wat je uitrekend op die kamernet site BB is kale huur he, dus dan komt er nog licht water en gas bij. Dus ik denk dat het wel zo'n beetje klopt toch?
Uiteraard. Ik ben er.quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:53 schreef Nouk het volgende:
Ontzettend leuk.
quote:
dat is omdat H+ niet kan bestaan in oplossing .. dus is het H3O+quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:45 schreef Zwansen het volgende:
H3O+
Of verwar ik nu weer iets? Dat is met zuurbase reacties enzo...
ik heb alleen tum tum !quote:
Vroeger heette dat nog "uitgenodigd"quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:03 schreef Ruis het volgende:
[..]
geen idee, ik word af en toe ge-invite...
tssk, irc minded enzoquote:Op donderdag 13 januari 2005 23:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vroeger heette dat nog "uitgenodigd"
MSN
*geeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |