quote:
Op zondag 27 februari 2005 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:Ja, hippe, leuke film. Maar toch niet echt veel meer dan dat. Foxx verdient een Oscar, maar is zeker niet beter dan enkele van z'n medegenomineerden. De onklopbare status die hij heeft, lijkt me dus overdreven. De beste film en beste regie nominaties begrijp ik niet zo goed. Die hadden ze aan Eternal Sunshine... of eventueel een andere film mogen geven.
Maar ik heb me niet verveeld en de muziek is natuurlijk erg goed.
Ik ben het volledig met je eens. Zo veel beter dan Johhny Depp, Leonardo diCaprio of de niet-genomineerde Paul Giamatti vond ik hem ook weer niet.
Dit is wat ik er net over schreef:
Nog net op de val reep alle oscars films gezien. En ik moet zeggen dat dit wel de minste film is van ze allemaal. Jamie Foxx is dan wel wel geweldig en verdient die oscar ook wel. Maar voor de rest is de film niet heel bijzonder. Begrijp me niet verkeerd het is een goede film. Maar hij duurt te lang en sommige stukken zijn wel erg overgedramatiseerd. Bij de 10e flashback had ik het wel gehad met de flashbacks.
Zoals gezegd is Jamie Foxx geweldig. Hij acteert bijna niet meer, maar is gewoon Ray Charles. En die oscar verdient hij ook wel. Al wordt zijn kansen een beetje overhypt en zo zeker als het lijkt te zijn is ook een beetje overdreven.