abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24553401
Spurs hebben ook intresse in vd Vaart en Sneijder.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_24553678
Ik denk daat van de vaart en Sneijder zich te goed vinden voor de Spurs eerlijk gezegd
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 00:08:43 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_24554848
Laten we hopen dat vd Vaart snel wordt verkocht. Hij wordt alleen maar slechter. In Engeland gaat ie trouwens koppie onder in het geweld op het middenveld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24555464
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 23:17 schreef jobosrulez het volgende:
Ik denk daat van de vaart en Sneijder zich te goed vinden voor de Spurs eerlijk gezegd
Ik denk dat ze echt wel gaan als ze een leuk salaris krijgen aangeboden.
Comfortably numb
pi_24555952
Ik word een beetje moe van het gezeik op Van der Vaart...

Waarom zou je in godsnaam je beste speler verkopen als hij net weer beter gaat spelen na een vormcrisis?
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 01:12:46 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_24555969
2 jaar falen noem ik geen vormcrisis meer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24555991
Ligt niet alleen aan hem.

En volgens mij gaf hij gisteren twee assists.
pi_24559025
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:

Waarvan het merdendeel van de keren op een voor hem oneigenlijke positie.............
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_24559175
Van der Vaart zou met zijn talent op elke plaats aardig moeten voetballen. Wat is volgens jou zijn eigenlijke postie, die van linkshalf?
That's all folks!
pi_24559236
Niemand kan op elke plek goed spelen. VdV heeft vaak gefaald hangend op linksbuiten, dat is nou niet iets wat ik hem aanreken. Wmb speelt ie idd gewoon linkshalf. Laat hem de rest van het seizoen linkshalf of desnoods achter de spitsen spelen, en alles komt wel weer goed.
pi_24559345
Niet op elke plek even goed, maar hij zou zich bijna overal wel staande moeten kunnen houden. Het meerendeel van de wedstrijden heeft hij wel gewoon op dezelfde plek gespeeld als ik me niet vergis. Ik denk nog altijd dat hij achter de spitsen het beste tot zijn recht komt, al denkt hij er zelf anders over.
That's all folks!
pi_24559393
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Van der Vaart zou met zijn talent op elke plaats aardig moeten voetballen. Wat is volgens jou zijn eigenlijke postie, die van linkshalf?
Dus als je veel talent hebt moet je op elke plaats kunnen spelen?
Kan ik het toch echt niet mee eens zijn.
Een echte topper is een topper op een bepaalde positie.
Spelen op meerdere plaatsen maakt je allround!
Probleem daarbij is dat je je niet echt kunt ontwikkelen voor een beste positie.
Je zult dus nooit het optimale eruit kunnen halen.
Dat kan alleen als je dag in dag uit op dezelfde positie kan spelen.
Vergelijk het maar eens met allround schaatsers en afstandschaatsers!
Die zijn of goed op korte afstanden, of goed op lange afstanden, maar NOOIT allebei!

Laat van der Vaart nu maar lekker op het linkermiddenveld spelen, dan komt hij het best tot zijn recht! Daar voelt hij zich ook het prettigst.
pi_24560149
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:

Hij speelde tegen Cape Town gewoon goed.
Sowieso is ie met de kopsterke Harry in het team nu wel een bijzonder nuttige speler. Behalve dat, hij begint nu ook weer beter en beter te worden en hij werkt keihard.
Ik hoop dat Raffie nog minimaal een seizoen blijft.
-
pi_24560324
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Inderdaad maar hopen dat die kale dat zooitje in de bundesliga houdt!

Tuurlijk blijft BMG in de Bundesliga.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24560346
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 01:11 schreef Radegast het volgende:
Ik word een beetje moe van het gezeik op Van der Vaart...

Waarom zou je in godsnaam je beste speler verkopen als hij net weer beter gaat spelen na een vormcrisis?
Eensch is
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_24560880
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet op elke plek even goed, maar hij zou zich bijna overal wel staande moeten kunnen houden. Het meerendeel van de wedstrijden heeft hij wel gewoon op dezelfde plek gespeeld als ik me niet vergis. Ik denk nog altijd dat hij achter de spitsen het beste tot zijn recht komt, al denkt hij er zelf anders over.
Hij heeft gefaald omdat hij niet uitblonk; om te bewerwen dat hij zich niet staande kon houden de afgelopen twee jaar gaat mij te ver

Volgens mij heeft het spits, hangend op links, op tien en heeeeel af en toe linkshalf gespeeld.
pi_24562057
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 12:01 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Hij heeft gefaald omdat hij niet uitblonk; om te bewerwen dat hij zich niet staande kon houden de afgelopen twee jaar gaat mij te ver

Volgens mij heeft het spits, hangend op links, op tien en heeeeel af en toe linkshalf gespeeld.
Die bewoordingen van mij over staande houden waren niet de goeie. Ik bedoelde dat hij ook op de voor hem 'vreemde' posities met zijn talent wel zou moeten uitblinken. En of linkshalf zijn beste positie is waar hij het best uit de verf komt kun je over discussieren.
That's all folks!
pi_24562631
ja v.d.Vaart speelt gewoon ver onder zijn kunnen, ongeacht op welke positie hij speelt, hij kan veel en veel beter. hij lijkt nu wel weer wat beter te gaan spelen maar dat heb ik wel vaker gedacht.
pi_24563363
Nee, vd Vaart speelt nu gewoon op zijn kunnen en dat voldoet wel om in Ajax1 te spelen, maar hij excelleert niet. Hij scoorde veel in die periode dat het zo goed ging, het leek allemaal vanzelf te gaan. Nu niet meer, het is gewoon niet de nieuwe Johan Cruijff, maar een goede speler uit de jeugdopleiding.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24563683
Volgens een zekere Dick in Londen is ene Arjen R. de nieuwe Johan Cruijff
Comfortably numb
  Trouwste user 2022 vrijdag 14 januari 2005 @ 14:41:59 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_24563726
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:39 schreef Denni5 het volgende:
Volgens een zekere Dick in Londen is ene Arjen R. de nieuwe Johan Cruijff
Familie van Martin ?

pi_24563853
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:41 schreef tong80 het volgende:

[..]

Familie van Martin ?

Hij bedoelde natuurlijk de engelse term "Dick" !!!
pi_24564242
quote:
Op vrijdag 14 januari 2005 14:49 schreef Robar het volgende:

[..]

Hij bedoelde natuurlijk de engelse term "Dick" !!!

Zat nog met die vervelende Dick uit Mönchengladbach die ons van Sonck af gaat helpen in m'n hoofd. Bedoelde natuurlijk Martin Jol.

Is er trouwens al bekend wanneer Ajax eindelijk iets bekend gaat maken over de kaartverkoop voor de wedstrijd tegen Auxerre? De site blijft daar lekker vaag over.
Comfortably numb
pi_24565328
Vdv is niet te vet, gewoon een beetje bigboned.
  vrijdag 14 januari 2005 @ 16:28:44 #100
82589 S-Two
barba macacu
pi_24565478
Ik denk dat we juist nu VDV moeten steunen. Okay, hij speelt al 2 jaar ver onder zijn niveau maar ik heb het idee dat hij steeds weer een stapje dichterbij zijn niveau gaat komen...

En mensen die zeggen dat we hem direct moeten verkopen zijn gewoon gek .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')