Ik denk dat ze echt wel gaan als ze een leuk salaris krijgen aangeboden.quote:Op donderdag 13 januari 2005 23:17 schreef jobosrulez het volgende:
Ik denk daat van de vaart en Sneijder zich te goed vinden voor de Spurs eerlijk gezegd
Waarvan het merdendeel van de keren op een voor hem oneigenlijke positie.............quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
2 jaar falen noem ik geen vormcrisis meer.
Dus als je veel talent hebt moet je op elke plaats kunnen spelen?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Van der Vaart zou met zijn talent op elke plaats aardig moeten voetballen. Wat is volgens jou zijn eigenlijke postie, die van linkshalf?
Hij speelde tegen Cape Town gewoon goed.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:12 schreef tong80 het volgende:
2 jaar falen noem ik geen vormcrisis meer.
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Inderdaad maar hopen dat die kale dat zooitje in de bundesliga houdt!
Eensch isquote:Op vrijdag 14 januari 2005 01:11 schreef Radegast het volgende:
Ik word een beetje moe van het gezeik op Van der Vaart...
Waarom zou je in godsnaam je beste speler verkopen als hij net weer beter gaat spelen na een vormcrisis?
Hij heeft gefaald omdat hij niet uitblonk; om te bewerwen dat hij zich niet staande kon houden de afgelopen twee jaar gaat mij te verquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet op elke plek even goed, maar hij zou zich bijna overal wel staande moeten kunnen houden. Het meerendeel van de wedstrijden heeft hij wel gewoon op dezelfde plek gespeeld als ik me niet vergis. Ik denk nog altijd dat hij achter de spitsen het beste tot zijn recht komt, al denkt hij er zelf anders over.
Die bewoordingen van mij over staande houden waren niet de goeie. Ik bedoelde dat hij ook op de voor hem 'vreemde' posities met zijn talent wel zou moeten uitblinken. En of linkshalf zijn beste positie is waar hij het best uit de verf komt kun je over discussieren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 12:01 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hij heeft gefaald omdat hij niet uitblonk; om te bewerwen dat hij zich niet staande kon houden de afgelopen twee jaar gaat mij te ver
Volgens mij heeft het spits, hangend op links, op tien en heeeeel af en toe linkshalf gespeeld.
Familie van Martin ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:39 schreef Denni5 het volgende:
Volgens een zekere Dick in Londen is ene Arjen R. de nieuwe Johan Cruijff
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:49 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij bedoelde natuurlijk de engelse term "Dick" !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |