Juist, daarvoor sta je in het veld!quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:38 schreef kreischer2000 het volgende:
Hij scoort toch, dan is het goed
Zoals ie ze vaker zal maken en het liefst maakt. Met het hoofd.quote:In de 35ste minuut kopte Charisteas uit een vrije trap van Rafael van der Vaart fraai raak.
Mido kon ook wel aardig koppen dacht ik zo.quote:Op donderdag 13 januari 2005 00:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zoals ie ze vaker zal maken en het liefst maakt. Met het hoofd.
Wat ben ik blij dat Ajax eindelijk iemand in de gelederen heeft die kan koppen.. En hoe..
En wie scoorde er 10 goals in de laatste 3 maanden van seizoen 2001/2002?quote:Op donderdag 13 januari 2005 01:12 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mido kon ook wel aardig koppen dacht ik zo.
Ik weet zeker dat Charisteas de 10 nog wel haalt komende competitiehelft!
Griekenland - Frankrijkquote:Op donderdag 13 januari 2005 01:18 schreef golfer het volgende:
Hij kan inderdaad aardig hoogspringen.
Beetje vanuit de counter,vond ik, maar wel mooie combinaties af-en-toe.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:09 schreef twi het volgende:
Helaas vandaag vergeten te kijken naar de stream, maar goed. Hoe speelden we over 't algemeen?
Ik blijf er voorstander van om maar intensief op zoek te gaan naar iets nieuws op links.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:09 schreef twi het volgende:
Als nu Mitea ook nog begint te draaien en om zich heen kijkt om af en toe een voorzet te geven. Dan kan niemand ons van de titel af houdenVan alledrie de prijzen niet
Helaas vandaag vergeten te kijken naar de stream, maar goed. Hoe speelden we over 't algemeen?
En wat was je eerste indruk van onze Griekse God?quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Beetje vanuit de counter,vond ik, maar wel mooie combinaties af-en-toe.
Effectief, zal ik maar zeggen.
Hij heeft de naam Griekse godenzoon nog niet verdiend, wat mij betreft, maar staat opvallend vaak op de juiste plek, dus er is vertrouwen.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
En wat was je eerste indruk van onze Griekse God?
Er staat God, geen Godenzoon.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij heeft de naam Griekse godenzoon nog niet verdiend, wat mij betreft, maar staat opvallend vaak op de juiste plek, dus er is vertrouwen.
Zoals ik al zei: hij heeft wel de potentie en staat vaak op de juiste plek bij (mislukte) voorzetten, dus hij zou wel eens de goede spits voor Ajax kunnen zijn, hoewel het hem soms wat aan Ajax- techniek ontbreekt.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er staat God, geen Godenzoon..
Ik doelde niet op zijn Godenzoonstatus bij Ajax maar aan z'n Godstatus in Griekenland.
Mja, hij is niet bijzonder technisch. Dat was ook wel bekend. Laat soms wel indrukwekkende dingen zien, maar een indrukwekkend afstandschot heeft ie niet echt. Kan wel goed z'n man voorbij.quote:Op donderdag 13 januari 2005 02:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: hij heeft wel de potentie en staat vaak op de juiste plek bij (mislukte) voorzetten, dus hij zou wel eens de goede spits voor Ajax kunnen zijn, hoewel het hem soms wat aanAjax- techniek ontbreekt.
Ik denk dat ie er wel komt, het komende seizoen, zolang Babel nog niet echt is dorgebroken als eerste spits.
Bron is The Sun, dus ws niet zo veel waard.quote:Ajax linked as West Brom seek Kanu buyer
tribalfootball.com - January 13, 2005
West Brom are touting striker Nwankwo Kanu to interested clubs.
The Sun says the Baggies are prepared to give Kanu away for nothing - but the catch for interested clubs is that the Nigerian's wages are £27,000 a week - and he does not score many goals.
Ajax have been linked with the lanky former Arsenal striker
Het komt goed, BMG heeft namelijk de man van DE wissel als trainer, en DE goaltjesdief uit Belgie als spitsquote:Op donderdag 13 januari 2005 07:35 schreef ChAoZ het volgende:
Ok, er moest natuurlijk ook een addertje onder het gras zitten. Vanochtend in de Spits stond dat Borussia MG Sonck tot het eind van het seizoen heeft gehuurd en als ze niet degraderen, dan pas wordt hij gekocht. Anders komt ie terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |