haha tja zo noemen ze dat. Ik zit zelf ook normaal in t mollergebouw alleen dan in de A vleugelquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:59 schreef bloempjuh het volgende:
Ik zit nu in het Mollergebouw (B-deel) waar ik zo les heb. Ik doe de lerarenopleiding Nederlands. Heb niet echt de indruk dat ik in een 'onderwijsgebied' zit. Ja, Fontys zit hier (met een aantal opleidingen) en een MBO..
school ligt 10 minuten van het centrum af, maar om de 3 minuten komt er een busquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:55 schreef achtbaan het volgende:
hoi mensen haha
allemaal stuutjes uit tilburg..
zoals ik in een ander topic al had gepost..
ik zoek een kamertjt in tilburg...
als een van jullie een geschikte kamer voor huur vanaf julie/augustus regelt dan krijg ie van mij een beloning!
trouwens.. hoe zit het daar met dat mollergbouw
Is het leuk daar ? k ben op 13/11 ofzo naar de opendag geweest... het zag er leuk uit alleen een beetje vreemd dat de school verweg van het centrum ligt..of heb ik het mis?
Ik heb elke dinsdag vrij en in mijn nieuwe rooster willen ze zelfs 2 vrije dagen plannenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 19:11 schreef achtbaan het volgende:
ahah ja kamernet. ik heb me daar al ingeschreven..alleen tja. waarom ga ik nu al in februari de huur betalen/ .. lijkt me niet zo verstandig
gewoon bedrijfswiskunde... haah ik heb wel elke donderdag vrij! dat weet ik nu alvast!
trouwens..hoe zit het met die campus daar? is het leuk daar wonen?
hehe actief houden is wel nodig ja, zoveel stappegoor studenten hebben de weg nog niet gevondenquote:Op zondag 16 januari 2005 17:41 schreef achtbaan het volgende:
nee ..
maar trouwens.. om dit topic toch actief te houden.. kan je ook cursussen engels volgen op fontys? . k heb volgende jaar geen engels..vrees ik .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |