3000quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
What's new
Rijd je uberhaupt nog weleens2000km gereden ofzo sinds je je ZXR heb?
En is dat te verhelpen op een of andere manier ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[..]
3000
Rij de laatste tijd helemaal niet, had al eerder ergens last van en het beestje heeft nu een naam gekregen. Dissociatieve stoornis.Denk dat iedereen het wel herkent als ik het omschrijf.
Je gaat weg (auto/motor maakt geen flikker uit) weet nog dat je weg bent gegaan en ineens wordt je weer wakker en denkt, ben ik hier al?Hoe kom ik hier?
Meestal gebeurt dat alleen als mensen heel moe zijn of bezopen, bij mij spontaan en dat vind ik niet zo veilig op een tweewieler.
Overigens wel makkelijk als mijn vriendin zit te zeuren, ik luister wel maar hoor het niet.![]()
![]()
Ik weet niet, eergisteren bij een shrink geweest en die zag er wel een uitdaging in.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
En is dat te verhelpen op een of andere manier ?
Alweer wat gemeen.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:08 schreef hollander172 het volgende:
[....]
Verschil is alleen dat je tegen mij aan kan lullen zoveel je wil, ik reageer toch niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
Dat heb ik ook soms, zit er iemand naast mij iets te vertellen hier, hoor ik het gewoon niet als ik aan het fokken of mailen ben. Vroeger hield ik alles 100% in de gaten tijdens het werk, al gebeurde er iets aan de andere kant van de kamer, kon ik de mensen later vertellen wat ze gedaan hadden of voor afspraken ze onderling gemaakt hadden .. om ze te helpen als ze iets vergeten waren.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:35 schreef hollander172 het volgende:
Verschil is alleen dat je tegen mij aan kan lullen zoveel je wil, ik reageer toch niet.Ik hoor je dan ook gewoon niet.
Ik ook.quote:Ik dacht eerst ook dat het gewoon vroegtijdige dementie was.J
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 15:50 schreef Youssef het volgende:
Ja, jozef444 post opeens zomaar weer, hem kunnen we toch wel doodrellen![]()
Zou ie mee kunnen komen met die Beemer ?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Hij had een keer gepost dat hij op de R65(?) van zijn oom mocht rijden als hij zijn papiertje had gehaald.
Gezien de reactie's toen was hij daarna gelijk heeel lang niet meer terug geweest.
[afbeelding]
Vergeef ons Jezof666.![]()
Dat is heel netjesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 17:56 schreef Rietvaerder het volgende:
M'n verbruik effe uitgerekend, 1:18, woei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |