Da's minder dan fluisteren!quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijne maakt met deze originele 2003 model demper iets van 23dB denk ik en met de originele die erop hoort iets van 14dB denk ik![]()
![]()
Dan zetten we de Bandit ff in de slaapkamer van Riet, en dan starten we dat ding en als het goed is wordt ie dan niet wakkerquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Inderdaad.
Dan krijg ik het warmquote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:48 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan als je het nu aantrekt?
Kan je gerust doen...... toen wij op vakantie waren in Zwitserlkand overnachtten wij eens in een tentje op een camping, in een dal, scheen toen heel extreem geonweerd te hebben in het dal volgens mijn pa en ik sliep er doorheen......quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:01 schreef Romius het volgende:
[..]
Dan zetten we de Bandit ff in de slaapkamer van Riet, en dan starten we dat ding en als het goed is wordt ie dan niet wakker
en plaatjesquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Bij wijze van spreken natuurlijk.....
Ze komen hier gelijk met hele lijstjes aanzetten
Leerquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:46 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Wat ook erg is vanmorgen wakker worden en je nieuwe powerRanger tenue aan de kast zien hangenen weten dat het nog een paar maanden duurt voordat je het aan kan trekken,
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Anders ga je leuk powerRanger spelen met Raus .. achter de bank duiken enzo.
Eventueel kan je ook in de auto gaan zitten met je pak.![]()
etc..
*kijkt naar buiten en ziet een lekker zonnetje*
Schijnt wel lekker koppel te hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Blackbird CBR1100XX.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:34 schreef Youssef het volgende:
Je pa had wel zin om mee te gaan ofzo Rietvaerder?Zoiets had ik begrepen
Ik ga vanmiddag namelijk de verkoper uit Wateringen bellen voor zijn ZX6R
Anders neem ik een of andere monteur van de Safe mee. Die ik een klein bedrag mee geef
Koos, dat is niet vergelijken he, Romius en ik met onze 2 pitters hoeven niet boven de 3.000 Rpm te komen voor een beetje geluid.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 10:54 schreef ZX9R het volgende:
Daar heb ik ook last van.
streetfighter (niet) dempertje met zo'n 104 dB(A)
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet verdomme eerst toeteren willen die kinderen zich omdraaien en opzij gaan
quote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik moet verdomme eerst toeteren willen die kinderen zich omdraaien en opzij gaan
Je hebt de verkeerde voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2005 09:20 schreef BYM het volgende:
[..]
Duuuuudddddd, loop je nog steeds stage in Hangar11 ???????
Of heb ik de verkeerde voor me![]()
Anyway, ik heb een '94 Fireblade (die te koop staat in het V&A gedeelte )
Ohwkej jij werkt dus niet bij IBM begrijp ik, en ook niet bij de KLM/schipholquote:
Soms lijkt het bij die lagen toeren soms nog wel harderquote:Op vrijdag 14 januari 2005 11:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Koos, dat is niet vergelijken he, Romius en ik met onze 2 pitters hoeven niet boven de 3.000 Rpm te komen voor een beetje geluid.Meestal rijd ik 2.500 Rpm en dan kijken de kinders in de straat al om.
Gewoon relaxed toeren dus .. geen ZX9R accerelatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |