Moet dat danquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus Ralf reed al die tijd al zonder rijbewijs rond?
Shit... ik heb dus niet opgelet, neem me niet sorryquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:49 schreef RB het volgende:
[..]
Ben Dinsdag al begonnen, heb er al 12 uur opzitten en volgende week Vrijdag al examen
![]()
Wel goed opgelet alleen een beetje te laatquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Shit... ik heb dus niet opgelet, neem me niet sorry
Maar gaat hij zo goed dat ik dus volgende week een klein feestje heb ?
Oke.... ik laat je wel gewoon weer links liggen danquote:
quote:Te koop: Kawasaki ZX-6R uit 1996 met een km stand van 30000. De motor heeft 1000km terug een beurt gehad daarbij zijn O.A. de ketting, tandwielen en voorpootkeerringen vervangen. De motorfiets heeft een aantal extra's en dat zijn een Bos uitlaat, duoseat afdekkapje, bodemplaat en een achterspatbord. De vraagprijs is 4000 Euro.
De kawa heeft aan de linkerkant hele lichte schade {stilstaand omgevallen zie foto, De schade valt niet echt op}. Ik heb de motor ongeveer 3 jaar terug ingevoerd uit België. Altijd netjes z'n onderhoud gehad bij de Kawasaki dealer. Alleen met mooi weer mee gereden {niet in de winter}
Oke !quote:Op donderdag 13 januari 2005 19:08 schreef RB het volgende:
[..]
Wel goed opgelet alleen een beetje te laat![]()
Volgens mij gat het wel redelijk, maarja met 12.000 kilo rijden is toch iets anders als met de auto of motor.
Is een spoedcursus 28 uur rijles in 7 dagen en dan examen. je hoort wel hoe ik het eraf gebracht heb.![]()
Inmiddels is alles in gang gezet, ik zal je binnenkort updaten doen.quote:Hoe is het met jou ambities ?
Met leer liggen ook de vrouwen aan je voetenquote:Op donderdag 13 januari 2005 18:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik vind textiel wat 'normaler' om mee rond te rijden. Leer komt zo racemonster-achtig over en textiel kan je ook makkelijk naar school dragen bijvoorbeeld. En ook vanwege de all-weather kwaliteiten ja
Volgens mij is textiel ook veiliger als je toevalling langs een gay-bar komt![]()
Woeiquote:Op donderdag 13 januari 2005 19:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Oke.... ik laat je wel gewoon weer links liggen dan![]()
![]()
Feli, er kon zeker nog een hoop af.quote:Op donderdag 13 januari 2005 21:54 schreef jozef444 het volgende:
Mensen ik heb een motor gekocht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2005 22:59 schreef jozef444 het volgende:
700 voor betaald ik vin t zelf niet al te veelmotor ziet er erg goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |